Heeft iemand dit gevoeld ? En hoe kun je dat het beste omschrijven ? Ik ben er erg benieuwd naar......
Ik heb het niet gevoeld, het enige wat ik merkte was dat er een heel klein beetje bloed in mijn inlegrkuisje zat, terwijl ik nooit tussentijds bloedverlies had...
Ik denk dat ik mijn innesteling gevoeld heb (achter af gezien had ik zoiets van ah ja da was het) Int midden van mijn onderbuik voelde ik plots trekkingen. Heel raar maar ik stond er niet bij stil. Omdat ik aan het poetsen was en ik dacht dat er een spiertje verkeerd zat. Liefs Winter ***
Niks van gevoeld! geen idee dus! Voelde wel altijd mijn eisprong, en weet daardoor dus ook precies wanneer uk verwekt is!
het voelde bij mij net als me eisprong en het is een beetje een continu zeurend gevoel. bij mij eisprong hield het altijd maar 2 uurtjes aan maar bij mijn innesteling heb ik er de helle dag last van gehad. het is wel een beetje pijnlijk en het is echt een soort van spierpijn.
heb het beide keren niet gevoelt. In de meeste gevallen voel je dit ook niet, alleen kun je wat heel licht rose afscheiding verliezen.
ik dacht ook van he jammer heb me eisprong weer op naar de volgende ronde (helemaal teleurgesteld) normaal duurde me eisprong een dag nu was het een nacht en een volle dag.
:-k mmmm dat heb ik wel gevoeld dat spier-verrekken gevoel en zeurende pijn.. haha nou ja heb nu wel vage klachten die ik anders voor mn NOD niet heb...dus wie weet...hahaha fijne zwangerschap in ieder geval voor iedereen!