ik ben sinds 13 juni gestopt met de pil, gezien mijn vriend en ik met kinderen willen beginnen. Nu heb ik met de sex steeds pijn en ik denk aan mijn baarmoeder. Toen ik nog aan de pil was had ik er geen last van. Is dit normaal of toch even langs dokter?
volgens mij normaal hoor. Ik heb het ookop bepaalde dagen in mn cyclus (na het stopen met d epil met pil geen last gehad.) ligt aan de stand van je baarmoeder/mmond volgens mij
Tja heel vervelend maar inderdaad volgens mij wel normaal. Soms voelt je vagina ook strakker en als mijn vriend dan niet voorzichtig zou zijn dan doet het erg zeer maar met beleid en veel praten dan gaat het goed het is soms ook het idee dat hij tever naar binnen stoot En dat geef ik altijd dan aan en trekt hij zich iets terug maar je moet er niet bang van worden want dan maak je het vaak alleen maar erger. probeer te onspannen en bespreek dit altijd met je partner. succes veel liefs saskia
ik heb het altijd pijn bij de sex. we zijn bij de sexoloog geweest en die zegt dat ik me niet goed genoeg ontspan. en dat klopt ook wel, want vlak voor ik me ei heb ben ik zeer opgewonden en dan gaat het meestal goed. maar het is bij ons normaal dat het pijn doet omdat ik me moeilijk kan ontspannen. misschien is dat het, dat je onbewust of bewust tijdens de sex aan een kindje denkt en dat het dan gespannen is ofzo?
Ik heb er nu ook last van! Denk dat mijn baarmoedermond aan het zakken is. Heb nog geen ei gehad, maar misschien word ik toch ongesteld?
Heel herkenbaar kimmy78. Ik heb dit ook sinds ik gestopt ben met de pil, nu z'n 4 maanden geleden. Het voelt alsof mijn vriend ergens tegenaan stoot. (mn baarmoeder denk ik) Wanneer hij wat rustiger doet voel ik het minder. Ik had dit toen ik aan de pil was ook nooit. Voelt niet prettig
Ik heb dat alleen in mn vruchtbare dagen. En aan je banner te zien kan je nu in je vruchtbare dagen zitten. Of heb je het altijd?
Ik heb, voordat ik met de pil stopte, nooit pijn gehad maar nu dus wel vanaf het moment dat mijn menstruatie op 18 juni stopte.. Ik kijk het wel even aan.. ,misschien heeft het inderdaad er mee te maken dat ik in mijn vruchtbare periode zit..
Hoi Kimmy, ik heb hier ook soms last van. Erg vervelend. Volgens mij komt het vaker voor dan we met zijn allen denken, maar zijn er een hoop vrouwen die er niet over praten. Ik zou me geen zorgen maken. Gewoon rustig aan doen! Luna1
Ik heb nog steeds geen ei gehad, maar van de week wel slijm. Zou dus kunnen dat het mijn vruchtbare dagen waren en daarom die pijn aanwezig was. Nou ja, pijn is een groot woord, tis vervelend. Inderdaad alsnog hij ergens tegenaan stoot.
ik heb het ook maar altijd na mijn ongesteldheid! en nu heb ik het ben 2 dagen overtijd en nu heb ik ook erge pijn liefs
Het kan normaal zijn, maar als de pijn steeds heftiger wordt zou ik toch even langs de huisarts gaan. Groetjess