Ik was op cyclusdag 2 bij mijn gyn en moest bloed laten prikken, dit was mijn fsh, lh, tsh, prolactine, glamydia.. Alles was goed volgens de gyn (gelukkig) Mijn vraag op cyclus dag 2 was mijn LH waarde 7.5 en mijn FSH 4.3 Betekend dit dat mijn ei er snel aankomt of niet.. Heb gusteren een ovu test gedaan, is een 2e streepje te zien, niet duidelijk en nu dag 14 is 2e streepje bijna weg.. Kan op internet nergens de waardes terug vinden.. gr naatje
Hoi, Misschien heb je die lh piek net gemist. Weet helaas verder niets van die waardes af. Veel suc6 met zwanger worden in ieder geval. En mooi dat de bloeduitslagen verder goed was. gr vruchtje
Je LH waarde op dag 2 zegt nog niets over of je ei eraan komt. Of je ovutest nu positief was, is nog even afwachten, maar een vaag streepje betekende in mijn geval niets... moest echt wel een dik streepje zijn, (bijna) even dik als de controlestreep.
hoi hoi .. heb jij de uitslag van je bloed eerder gehad dan dat je een volgende afspraak had met je gyn? ik moet 22 oktober terug komen voor alle uitslagen namelijk.. groetjes
hij heeft mijn gebeld met de uitslagen, maar ik werk er ook, dus kan ze zelf opzoeken in de computer.. maar ben helaas naar de referentiewaarde vergeten te vragen... groetjes
Hoi Naatje, Die LH heb ik geen verstand van, maar FSH (=follikel stimulerend hormoon) 'moet' onder de 10 zijn. Als je in de overgang komt, gaat je lichaam steeds meer FSH aanmaken om de eitjes te laten rijpen (en wordt je FSH waarde dus hoger). Jouw FSH waarde zegt dus dat je nog niet in de overgang bent! Fijn om te weten, maar zegt niet zoveel over je eisprong in deze cyclus volgens mij. Succes met zwanger worden! Liefs, Lauwie
Ik ben vandaag bij de gyn geweest en had toevallig bloed laten prikken tijdens mijn piek. LH was net boven de 13, FSH, rond de 6. Dat bleek een piek te zijn en de goede verhouding van deze hormonen tijdens de piek. Groetjes Jelske