Dag dames Gisteren al heel de dag een zware druk op mijn onderbuik en schaamstreek. Ik had gewoon het gevoel dat de baby eruit zou vallen. We weten allemaal dat dat niet kan, maar goed Maar vannacht werd ik gewoon 3 x wakker van pijn in mijn onderbuik. (dit in combinatie met niet terug kunnen inslapen... het was weer een leuke nacht!) De onderkant van mijn buik tot het midden ongeveer was ook heel opgespannen. (pijnlijk opgespannen). Zijn dit harde buiken? Ik heb dit nooit bij mijn eerste gehad Kan dit zo vroeg in de zwangerschap en kan het kwaad als het zo vroeg voorkomt? Alvast bedankt lieve dames, want ik ben toch een beetje ongerust. Liefs
Kan bandenpijn zijn of doordat je baby een groeispurt maakt. Harde buiken heeft iedereen gehad want zonder harde buiken geen weeën, ze zijn alleen niet door je opgemerkt Bij een harde buik is je gehele buik zo hard als beton en die mogen niet echt pijnlijk zijn. Wel onprettig maar niet pijnlijk. Als je het niet vertrouwt even de VK bellen, dat is altijd beter dan internet advies
Dat gevoel heb ik eigenlijk al een hele tijd. Toch ziet alles er elke keer goed uit. Ik houd het op banden- of groeipijn, maar prettig is het allerminst. Maar als je er onzeker van bent, zou ik gewoon even bellen met de gyn of vk hoor!
Dank je wel voor de reacties. Ik heb donderdag zowieso een afspraak bij de gyn. In België werken we niet met VK's. Ik kan maar best een lijstje maken met alles wat ik moet vragen dan Groetjes
Ik heb het ook en het kan inderdaad heel onprettig zijn. Bij mij gooien ze het ook op banden c.q groeipijn omdat ook bij mij er alles goed uit ziet. Ik kan je alleen maar aanraden om rustig aan te doen en goed te blijven luisteren naar je lichaam.