Lol.. Ik heb dat ook... Ook icm met een lichte scherpe pijn bovenin m'n buik en een constant vol en "ziek" gevoel in m'n buik. Maar het doet totaal nog geen zeer genoeg. Neem ook nu maar aan dat ik een echte wee wel ga herkennen.. Ben mijn dochter ingeleid met cytotecpillen. En dacht dat daar de buikpijn van kwam. Nu hoop ik dus iets alerter te zijn en een wee te herkennen... Ik weet niet of het normaal is met 33 weken..kunnen ook best voorweeen zijn???
hm... ik had ze vannacht weer en een beurs/ongi gevoel in onderbuik vannochtend. ook als ik snachts wakker word moet ik plassen, ook al is het maar een beetje, anders krijg ik er die krampen door, als ik terug naar bed ga, krijg ik die krampen ook. ik moet dan rustig liggen op mn zij, dan gaat het wel weg.. nu al voorweeen? misschien oefenweeen. als dit zo blijft, ga ik a.s dinsdag dit wel aan de vk voorleggen, sowieso wel, ik moet dan toch op controle. hoop dat ze nog wel even 3/4 weken blijft zitten!!! maar het zegt niks toch, kan nog laaaang duren..
ja klopt.. die heb ik ook gehad, 2 keer een kuur gehad, aankomende week weer even urine brengen! maar nu daar weer geen last van gehad eigenlijk vandaag.. vreemd, maar ik ga zeker mn urine weer laten controleren!
Vindt het een goeie vraag. Ook hier sinds vanmorgen een heel erg zeurend gevoel in mijn onderbuik. Dacht echt even dat het begonnen was . Kon er alleen geen pijl op trekken hoelang het duurde of om de hoeveel tijd. Wel dat het kwam en weer afzwakte dit heeft een aantal uur geduurd. Nu is het wat rustiger maar voel nog wel wat gerommel. Hoop zo dat het aankomende week komt