Hallo allemaal, ik vraag mij af of ik zwanger ben of niet, Ik zit nu op dag 5 overtijd (normaal optijd). En heb eergisteren voor de 5e x een negatieve test in mijn hand gehad. Ik heb de dokter gebeld omdat ik het zat ben om te testen en gewoon zekerheid wil maar hij zij dat ik moest wachten omdat mijn klachten waarschijnlijk een doorkomende menstruatie is. Ik heb veel last van moe buikpijn en veel afschijding. Verder heb ik eigenlijk nergens last van maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook niet. en de gaven wel op de dag van NOD een positieve test!! Dus ik wet het nu niet meer, Iemand ervaringen? Groetjess
Tja ik heb meer dan genoeg ervaring met negatieve tests en die waren niet voor niets negatief... Is er iets waardoor je cyclus deze ronde langer kan zijn dan anders? Als je in spanning zit kan je menstruatie nog langer uitblijven...
Dit was ook waar ik aan dacht.. cyclus die anders is als anders.. latere ei bijvoorbeeld.. Ik heb me op het forum laten vertellen: Geen bloed geeft moed.. Succes meid! En als het te lang duurt gewoon de huisarts lastig blijven vallen!
Huisarts lastig vallen? Wat wil die doen dan? Je zult gewoon even moeten afwachten hoe moeilijk dat ook is. Stel je voor je gaat iedere keer dat je overtijd bent je ha lastigvallen Hoe lang ben je nu bezig met zwanger worden?
Dit is heel herkenbaar ik ben nu 5 dagen over tijd van een cyclus van 40 dagen heb nog nooit een langere cyclus gehad. Ook ik heb vanmorgen getest maar weer negatief. Ik heb geen klachten alleen dikke borsten en soms buikpijn. Lastig is het zeker. Gr famke
Als de testen negatief blijven en de menstruatie maar wegblijft he bedoelde ik Niet gelijk straks bellen en de huisarts blijven stalken hihi
hahahaha oke Maar soms kan je lichaam even ontregeld zijn...ligt er ook helemaal aan hoelang ts al bezig is. Ben je net gestopt kan het zeker even duren allemaal
Ik heb een hele regelatige menstruatie, en pas 5 dagen na mn NOD kreeg ik een heeeeel licht 2e streepje.. Die werd met de dag donkerder. Geen bloed geeft moed zeggen ze
Als de test negatief zul je waarschijnlijk niet zwanger zijn. Er kunnen zoveel dingen zijn waarom je een keertje later bent... Afwachten, en proberen het los te laten. Succes
Ik weet hoe irritant dat wachten is. Wellicht ben je zwanger, maar heb je nog niet genoeg Hgc. Je zal dus geduld moeten hebben, je kan beter een week wachten en dan weer testen. Anders kost het zakken vol geld en zekerheid brengen die negatieve testen ook niet, gezien je wel vaker leest/hoort dat sommige vrouwen pas na meer dan een week positief testen.
Heel veel mensen denken dat je voor of OP NOD positief moet testen, maar dit is absoluut niet zo! 9 van de 10 mensen testen enkele dagen na NOD pas positief. Dus gewoon afwachten!