Voorween?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetdushi, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Heb echt helemaal onderin mijn buik vooral in het midden elke keer van die steken. Dit doet echt onwijs zeer en gaat vaak samen met harde buiken. Nog meer mensen last van >? Soms is de pijn zo hevig dat ik echt ga twijfelen. groetjes

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja hier ook veel last van krampen en steken vaak gepaard met harde buiken.
    Heb het eergisteravond ook gehad dat ze regelmatig waren maar toch zijn ze weg getrokken.
    Het schijnt dat als je echt weeen krijgt dat je het verschil heel goed merkt , maar ik snap je onzekerheid :(

3. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Kan het indalen zijn....
    Ik heb ook nog geen idee hoe voorweeen of weeen zelf moeten voelen...

4. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hey hallo,

Ik had dat ook, en bij mij was dat dat uk indaalde.
    Dit voelt meer als ongesteldheid, maar heb nu ook last van voorweeen en dat voelt meer als steken.
    Was gister bij de verloskundige en heb het eve gevraagd, bij mij gaat het ook richting me rug, en dit waren volgens mij verloskundige echt voorweeen.

groetjes miranda

5. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Ja precies soms lijkt het zo echt. En worden ze idd regelmatig. En dan ineens is het weer weg. En ben ook niet iemand die snel de VK belt ofzo, dan had ik dat al 4 keer kunnen doen. Want straks is er echt wat en dan komt ze niet meteen. Hoop dan idd maar dat ik straks het verschil goed merk .

6. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik heb het ook heel erg. Heb zelf al 2x in het ziekenhuis gelegen, omdat ze het niet vertrouwde. Toen heb ik weeeenremmers gekregen en slaapmiddel. Nu heb ik het continue weer en meestal 's avonds. Net heb ik even in bed gelegen en het was boven heel erg koud en liep net dus ook continue met een harde buik. Ik heb ook hele erge steken onder vanuit de vagina laar maar zeggen en heb ook rugweeeen volgens de gyn, dat is echt geen pretje hoor pfff. Nou van mij mag de kleine nu wel komen. Hoop dat het bij jou ook wat minder gaat worden en dat de kleine gauw komt.

7. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Ja hoop het ook want is echt vervelend. Vandaag bij de gyn geweest en die heeft gekeken en zij zegt dat de baby al heel diep in het bekken ligt. Dus hoop dat het geen 6 weken meer duurt in ieder geval. Jij ook sterkte ermee. En hopen dat de baby snel komt.

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wat zou het makkelijk zijn als alle bevallingen altijd hetzelfde verliepen, op dezelfde manier zich aankondigden...
    Dan konden we elkaar gewoon vertellen hoe het gaat en hoe het voelt. Nu moeten we het maar afwachten steeds, want volgens mij is er nog geen enkele bevalling hetzelfde verlopen... :(

Heb momenteel zelf ook flinke steken en harde buiken, vooral onderin m'n buik, bij de blaas ofzo...
    Nog wel een beetje te vroeg dus het is vast gewoon wat voor-gerommel.

Deel Deze Pagina