Iedere nacht om dezelfde tijd wakker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Reza2306, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Sinds een aantal weken word ik standaard rond 5 uur snachts wakker, meestal om even te plassen of omdat de baby aan het schoppen is...
    Zelf kwam ik al met de theorie dat ze misschien wel na de geboorte iedere nacht rond 5 uur wakker word ofzo
    Toen zei mijn vriend misschien ga je wel om die tijd bevallen straks.

Nu vroeg ik me af, hebben meer dames dit en heeft dit daadwerkelijk iets te maken met de geboorte of voedingen e.d.

2. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    haha nee dat denk ik niet.
    Ik werd bij mijn vorige zwangerschap ook echt elke ochtend om dezelfde tijd wakker, maar uiteindelijk had die tijd helemaal niks te betekenen. Ik dacht toen ook dat ik misschien wel om die tijd zou gaan bevallen.

3. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    je lichaam is zich aan het klaar maken voor de nachtvoedingen wil niet zeggen dat je beeb op die tijd komt maar je lichaam bereid zich wel voor op de nachten doe komen gaan.

ik word ook altijd snachts wakker en smorgens altijd om half 7

4. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik bleef ook altijd wakker liggen na het plassen 'snachts. Bij mij heeft accupunctuur heel goed geholpen. Dat vind ik ook prettiger dan pillen! Wie weet is het wat voor jou.. (het helpt trouwens ook tegen zuuraanvallen:)

5. bijna mama

23 mei 2011
    35
    0
    0
    Twente
    hahaha ik ben ook elke nacht om dezelfde tijd wakker erg vervelend!
    kwart voor 6 moet ik er even uit. de ene keer is het dus ook omdat ik moet plassen en een andere keer omdat ons kleine mannetje zo ontzettend druk is.. volgens mij doet ie nu al aan een vechtsport ofzo want poeh he!
    haha
    en dan ben ik eindelijk weer in slaap en dan gaat de wekker van me vriend alweer omdat hij moet werken ontzettend vervelend!
    mijn schoonmoeder vertelde me dat als ze altijd ong rond de zelfde tijd wakker zijn dat je dat terug kunt vinden met straks als het geboren wordt. dat ze rond die tijden ook beginnen met huilen voor voeding etc.
    ben benieuwd!!

6. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    @ Birgitte; gelukkig slaap ik daarna wel gewoon weer door maar kijk altijd even op de klok voor ik terug in bed duik.

@ bijna mama; dat was mijn theorie ook idd. leek me erg logisch.

We zullen er maar op 1 manier achter komen haha en dat is nog even wachten :p

7. happymama

happymama Niet meer actief

ik heb al vanaf t begin dat ik zwanger ben en ook rond die tijd wakker word

8. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    hoi dames,

Wat een herkenning. en ik ben pas 13 weken zwanger! Ik voel natuurlijk nog niets van de baby, daar is het nog te vroeg voor. het is ook nog eens mijn eerste zwangerschap, dus dan duurt het wrsch nóg langer. Maar wat ik wel herken, al sinds week 7 ongeveer, is dat ik snachts wakker wordt en moet plassen. als ik dan eenmaal weer boven ben, besef ik dat ik honger heb, soms ben ik misselijk van de honger. Dan moet ik weer naar beneden om te eten, of ik moet een cracker hebben liggen naast mijn bed. En vervolgens weer naar de wc om te plassen. En dan kom ik tot de conclusie dat ik niet meer kan slapen en lig ik een uur wakker. De laatste dagen is dat steeds van 4 tot 5 uur sochtends. De wekker van mijn man gaat 5.15 uur en die van mij vaak een uur later. Dus mijn man en ik liggen nu maar apart, want anders kom ik echt slaap te kort!

Deel Deze Pagina