Om 12:00 had ik 10 cm en om 12:12 is ze geboren met 5 pers w-en. En idd als het hoofdje staat brand het enorm, en op dat moment zij ik, pff het BRAND! ik bedacht mij geen moment toen de volgende pers wee zich aan diende, en dacht gewoon persen met die hap, dan ben ik eerder van dat brandende gevoel af! toen het hoofdje geboren was nog 1 x persen en heb haar zelf aangepakt en op mijn buik gelegd! Zo mooi... zou de bevalling zo weer over doen!
Het is inderdaad een brandend gevoel. Mijn eerste gedachte was dat ik niks meer ging doen, omdat het pijn deed. Maar toen bedacht ik me dat het dan helemaal niks opschoot dus even doorbijten en toen was het ook zo voorbij. Ik vond het meevallen!
Ik heb er door de verdoving voor de knip dus helemaal niets van gevoeld. De VK zei nog tegen me als hij deze wee er nog niet is knippen we je in en dan komt hij bij de tweede ter wereld. Ik als een gek persen natuurlijk, maar meneer had zijn handje naast zijn hoofd dus paste er zonder knip helaas niet door. Als ik eerlijk moet zijn vond ik de ontsluitingsweeen erger...