2 vragen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MvN, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo iedereen!

Wie heeft het volgende ook:

Voordat ik zwanger was kon ik elke dag wel vaker als 1 keer naar de wc voor ontlasting.

Nou mag ik blij zijn als het 1 keer per dag is. Ook is het de ene keer knoert hard dat ik het er amper uit krijg en de volgende dag heb ik gewoon diaree. Wel gaat de hele dag mijn darmen als een gek tekeer maar het ergste als ik net ff rustig lig.. het lijkt wel een oorlogsveld daarbinnen :p

Is dat normaal?

Ook had ik van het weekend nog flink last van mijn borsten maar dat is helemaal afgenomen, ze zijn nog wel gespannen me linkertepel is nog best gevoelig maar me rechtertepel totaal niet.. Wel voel ik ze allebei goed als ik een koude rilling krijg of als ik moet niessen of hoesten.

Kent iemand dat?

Alvast bedankt!

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Vraag 1:
    Bij mij is het ook erg wisselend. Volgens mij zijn je darmen soms wat in de verdrukking en is je spijsvertering iets langzamer, dus het komt wel bekend voor!

Vraag 2:
    Ook zo'n bekende kwaal. Bij mij is het af en toe heel gevoelig, en soms opeens weer helemaal niet. Het is vooral erg als het koud is, auauauau. Misschien heeft het daar mee te maken?

3. MvN

MvN Niet meer actief

Ja me darmen gaan wel als een gek tekeer vooral als ik net ff rustig lig..

En allebei me tepels voel ik wel flink als ik een koude rilling krijg of moet niesen of hoeste

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Je darmen kun je inderdaad last van hebben. Ik heb er ook last van.

En je borsten kunnen de ene dag wel zeer doen en de andere dag niet. Ik heb er de eerst 2 weken last van gehad en daarna heel lang niet meer. Nu begint het weer.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja hoor hel normaal. Als je pech hebt word het straks nog erger en kan je nog meer last krijgen van obstipatie. Je darmen werken nu anders en krijgen ook een andere ligging vandaar!

Met je borsten is oo niks aan de hand. Je kan er last van hebben of niet. Bij mij trok het oo kvrij snel weg. Nu doen ze alleen nog pijn als ik het koud heb.

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Vraag 1: Heb ik ook last van! Ik probeer nu 's morgens te beginnen met een bakje fruit: sinasappel en kiwi en dat helpt bij mij goed. Verder geen wit brood en voldoende water drinken.........dan drocht je ontlasting niet uit

Vraag 2: Ik heb dit ook heel erg met mn linker tepel:) Dus ook heel normaal!

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Beide herkenbaar..

Mijn ontlastingpatroon is ook heel anders dan voorheen.. Soms zit ik er klaar voor maar dan"Akke moet kakken maar de drol wil niet zakken"..
    Dan hou ik t maar voor gezien.. Dan 2 dagen later komt t wel.. en dan is t eerst zo hard.. ( auw..) Maar goed.. vooral rusitg blijven denk ik dan..

Ook zere borsten.. vanaf begin af aan.. als ik s avonds de bh af doe voel ik t nog steeds.. de ene dag wel meer dan de andere..

Alles voor het goede doel.... denk ik dan maar weer en spreek mezelf weer moed in

Deel Deze Pagina