mijn vliezen zijn snachts gebroken toen ik naar de wc wou. ik stond op uit bed en daar kwam een golf van warm water gelukkig naast het bed hihi heb er niets van gevoeld d8 eerst dat ik aan het plassen was haha veel liefs een trotse moeder
okay ik hoop dat je het snel mag meemaken in het echie! ik zei een tijdje geleden tegen je dat je idd er naartoe groeit (op den duur wil je gewoon zo graag dat je veel ervoor over hebt ) ik wens je veel succes en we zien een mooie foto van je kindje tegemoet
hier ging ik smorgens naar de wc en toen ik wilde gaan zitten kwam er eengolf warm water en slijm en bloed dus alles zat eronder maar wist wel dat het nu dan begonnen was haha. een uurtje later begonnen de weeen ook al.
bij mij deed het totaal geen pijn! ik was al in het ziekenhuis want ze wouden mij inleiden. en snachts lag ik te slapen en werd ik wakker van een knap. ik denk was da nu? zijn dat mijn vliezen die breken? dus ik hand onder de dekens en voelen... kvoel niets :S njah, toch wakker dus maar ff plassen! en toen begon het ineens te lekken :d en meteen ook weeënstorm! maar doet totaal geen pijn. vond het wel grappig
Ik lag in bed de weeën weg te puffen, toen ik ineens PANG voelde/hoorde (ik weet niet meer precies wat het nou was) in mijn buik. Er kwam meteen een hele golf naar buiten, maar omdat ik meteen besefte wat het was, stond ik binnen een nanoseconde naast mijn bed Dweilen was wel noodzakelijk...er lag een hele plas op de grond!
ik heb niks voelen knappen....k stond op uit bed en had het gevoel dat ik in mn broek stond te plassen....maar idd ik vondt gelijk dat je aan de geur kon ruiken dat het vruchtwater was....de vk had tegen mij gezegt het ruikt een beetje als sperma klinkt mss heel raar maar het s wel zo....ze zijn om half 9 s ochtens gebroken en rond 2 u smiddags kwamen de weeen op gang....ik ben om 1.41 snachts bevallen!!succes!!liefs sjaantje
Ik stond op een stoel voor mijn schoonmoeder die een broek wou inleggen. twas net of ik aan het plassen was alleen heb je hier geen controle over. Diezelfde ochtend had ik mijn slijmprop al verloren maar ik mocht van de gyn van wacht weer naar huis. Ik moest de dag daarop contact opnemen met mijn gyn om onze geplande keizersnede een week vroeger op de agenda te zetten. Uiteindelijk vliegensvlug naar het ziekenhuis gereden. Om 17u het ziekenhuis binnengekomen, om 18u24 is onze zoon Lucas met een spoedkeizersnede op de wereld gezet.
ik werd wakker omdat ik wat vocht verloor. Niks geen plop of iets. Ik rook dat het geen urine was. Sprong gelijk mn bed uit en daar kwam de vloed golf! Jemig wat veel! Het bleef lopen. 2u later kreeg ik gelijk flinke weeen. 5u later was ze er!
Bij mij lag mijn kindje in stuit, ik lag op de bank na een dagje voorbereidingen treffen(poetsen, wassen, boodschappen doen enzo) voor de geplande keizersnee. 7 januari was de geplande keizersnee en 5 januari braken mijn vliezen. En ineens voel ik heel veel warm water, ik kan het het beste vergelijken met een waterballon die openklapt, zo'n gevoel was het. Je reflex is om het op te houden, maar er was geen houden aan. En je weet ook gewoon gelijk dat dit de gebroken vliezen zijn. Ik ben nog onder de douche gegaan voordat we naar het ziekenhuis gingen, met het idee dat ik dan lekker fris in het ziekenhuis aan zou komen, maar dat heeft totaal geen nut. Het water bleef maar druppelen. Ik had thuis ook echt een kraamverband ingedaan en deze was al helemaal verzadigd toe we in het ziekenhuis aankwamen. En zodra mijn vliezen braken kreeg ik ook gelijk hele lichte weeën. Maar zoals je leest is het bij veel mensen verschillend. Ik wens je alvast heel veel succes met je bevalling.
@ taby dankjewel, ja we zullen t afwachten, waarschijnlijk zal ik bij die 90% horen waarbij het niet begint met de brekende vliezen, maar ik weet nu in elk geval dankzij alle reacties wel hoe het ongeveer is als ze wél spontaan breken, dus als het zo ver zou zijn weet ik direct waar ik aan toe ben! Had ik nu nog maar zo'n handleiding voor weeën... maar die schijnen toch ECHT bij iedereen anders ervaren te worden, dus moet maar gewoon afwachten hoe dat bij mij zal zijn...
Ik kwam thuis na het uit wezen lunchen, ging naar het toilet en het bleef maar lopen Geen plop, knal etc. Wel irritant want het bleef lopen totdat de weeen begonnen zo'n 14 uur later. Succes met je bevalling!
Ik was naar de wc geweest en wilde opstaan om mijn broek weer aan te trekken. Toen knapte er iets en liep het vruchtwater eruit. Ik ben gelijk weer op de wc gaan zitten om mijn kleding te sparen. Maandverband ertussen gedaan om mijn man te roepen die op zolder zat. Na het breken van mijn vliezen kreeg ik hele lichte menstruatie pijn en wist ik dat de bevalling begonnen was al geloofde mijn man mij niet en moest ik eerst maar het ziekenhuis bellen. Nou we konden gewoon onze spullen pakken en komen. haha
ik heb het bij me eerste gehad toen had ik al 10 cm ontsluiting en moest ik wachten op de vk want me vliesen waren nog niet gebroken die moesten eerst nog door geprikt worden maar ik hield het niet meer dus ben ik een beetje mee gaan persen en toen knapte ze al dan voel je gewoon warm water lopen maar het doet geen pijn je voelt er niks van en bij me 2de zijn ze door geprikt voel je ook niks van