Hoe voelt het om zwanger te zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 28 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Interessant idee Tigger, ik zal daar nog even over nadenken ;)

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goddess, ook ik kijk uit naar je boek. Je schrijft inderdaad goed. Ik heb tot voor kort in het middelbaar onderwijs als docent Nederlands gewerkt en helaas heb ik je leeftijdsgenoten op veel spel- en stijlfouten moeten corrigeren. Jij daarentegen schrijft echt zeer leesbaar hoor!

Succes met je boek ;) en natuurlijk met je kindje!
    Liefs Juud

3. Dankje Juud!

:) Daar zouden mij Nederlands docenten het niet met je eens zijn denk ik, ik was altijd vreselijk ik grammatica en spelling :).
    Vind het dus onwijs grappig dat jij dat juist niet zegt, hihi.

Ik ben net bezig geweest met het "krokodillen verhaal", ik wilde precies opschrijven wat ik gisteravond in mijn hoofd had.
    Helaas ben ik het overgrote deel van het verhaal vergeten, dus ik ben nu redelijk gefrustreerd omdat ik niet op kan schrijven wat ik wil...
    Misschien kom ik er later nog wel op....

4. Sijke

Sijke Bekend lid

hallo,

nog even een berichtje omdat ik met mijn vorige bericht dwars door een communicatie heen gefiets ben, sorry! Ik had alleen de vraag en eerste paar reactie gelezen en nu pas de rest. Inderdaad indrukwekkend. En wat je zegt (Goddess) dat tijdens de zwangerschap ieder moment weer heel anders is vind ik ook erg kloppen!

Deel Deze Pagina