haren kleuren als je zwanger bent

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kristel83, 31 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    kun je je haren kleuren als je zwanger bent?
    kan dit dan veel donkerder of juist lichter uit pakken?
    of dat het misschien niet pakt?

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Had je ook op NOD feb. geantwoord, maar toch ook nog even hier :D Dit vond ik nl. op het internet:

Dit vond ik op het internet:

Haar: ook je haar verandert tijdens je zwangerschap. Omdat je haar veelal niet uitvalt kun je een vollere haardos krijgen. Helaas is niet iedereen zo gelukkig; bij sommige vrouwen wordt het haar juist slapper en futloos. Let op wanneer je je haar wilt kleuren of permanenten. De kleur of de permanent kan onder invloed van hormonen anders uitpakken dan je verwacht had.

3. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
  4. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag highlights laten zetten in mijn haar en er was niets aan de hand en het is ook niet groen geworden of zo.

Ik geloof dat het met kleur (dus echt verf; blonderen is opbleken) dat het dan anders uit kan pakken maar mijn kapper zei dat highlights dus weinig problemen opleveren ook omdat ze mijn hoofdhuid niet aangeraakt heeft.

Als je echt gaat verven waarbij je hele hoofdhuid tijdelijk vol zit met kleur dan zou ik wel nagaan welke producten je beter wel en niet kan gebruiken.

Groetjes, Marijn

5. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ik heb mijn haren gekleurd afgelopen maandag.. heb altijd de zelfde kleur en merk. maar ik vind het nu veeeeeeeeeeel lichter dan de vorige keer

6. appeltje

appeltje Niet meer actief

Maar zou dat nu al effect hebben op je haar? Ik zie aan je banner dat je nog niet weet of je zwanger bent. Mocht je zwanger zijn (wat ik voor je hoop), dan is het niveau aan hormonen toch nog heel laag?

7. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ik denk dat je gelijk hebt.. heb verder helemaal nergens last van...

Deel Deze Pagina