een vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door laila1986, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laila1986

laila1986 Actief lid

20 sep 2008
    218
    0
    0
    ik vind het heel erg vervelend als ik een snoepje eet of iets zoetig die ik lekker vind daarna krijg ik brande maagzuur.

hebben jullie dat?
    van mijn eerste zwangerschap had ik dat ongeveer 8 maand van de zwangerschap maag zuur.

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Oh ja, van zoetigheid, vet, zuur en koolzuur.. Ben heel blij met m'n Rennies af en toe!

3. mama2778

mama2778 Lid

17 jun 2009
    27
    0
    0
    Almelo
    Oh ja, joh! Maagzuur! Zo'n beetje alles wat ik lekker vind, en ja hoor, daar komt het weer! Ben nu 29 weken zwanger en heb er nu twee maanden echt last van. Moet na het eten minstens twee uur rechtop blijven zitten, anders komt het nog erger.... Ik vreet me ziek in de blanke vla, want van rennies moet ik overgeven! Ja, het hoort erbij zeggen ze... Nou, we zullen zien! :x

4. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik weet er ook alles van, heel erg vervelend. Heb het voornamelijk als ik iets drink met koolzuur of een sapje.
    Bij mij komt het nu de laatste tijd ook s'nachts...wordt er gewoon wakker van. Rennie heb ik in huis maar helpt niks.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jep hier ook helaas.. echt het stoot dan op! pff
    had ik in me eerste zwangerschap niet maar nu dus wel bleh

6. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Ik heb er ook af en toe last van, erg vervelend, maar wat bij mij erg helpt als ik een glas koude melk drink! :)

7. Kimama

Kimama Actief lid

7 jun 2009
    107
    0
    0
    Ja! Heel naar.
    Ook als ik oplet wat en hoe ik eet kan ik 's nachts ineens wakker worden van t zuur.
    Van de verloskundige antagel gekregen. Rennies doen niet zoveel, dit helpt beter! Is niet eens zo heel vies en je hoeft er niet veel van te nemen.
    Zoals de apothekersassistente zei: Als je maagzuur hebt, komt het zuur echt omhoog en brandt je slokdarm. Als je hier niks aan doet kan het schade geven. Het doet niet voor niets pijn.

Blanke vla, vanillevla, melk, karnemelk, het werkt allemaal maar heel even, en een uurtje later komt het zuur nog erger terug.

Deel Deze Pagina