Ik voel de baby nu al 3 dagen. Het gevoel komt vanuit me onderbuik en het voelt net alsof er telkens heel kort een bubbel erin word opgeblazen. Is dit wel echt de baby? Wat zijn jullie eerste ervaringen met het voelen van de baby? x
t voelt alsof er een engeltje tegen je buikwand aan staat te zeiken ik voelde vooral kleine veegjes en later kwamen er ook plopjes bij. nu wachten tot ik het weer mag gaan voelen
Ik voelde toen ik op mijn buik lag met mijn hand onder mijn buik echt een schopje tegen mijn ringvinger aan. Weet nog precies de vinger en dat was het eerste wat ik voelde. Daarna gewoon een soort van gerommel binnenin maar anders dan darmgerommel. Erg leuk en nu zijn het gewoon harde trappen en zie ik hem schuifelen onder mijn huid door. Heb zelfs de hik kunnen filmen zo duidelijk te zien.
een heerlijk gevoel he!!! Ik kan niet wachten om het weer te mogen voelen! soms als ik slaap zijn mijn darmen flink bezig, en ik droom dan echt dat ik de baby al voel!! HEERLIJK!!
Ik vond t net zoals je wel s een spiertje hebt dat samentrekt. Zo vond ik t gevoel van de baby in t begin ook.