Hallo dames, Ondanks gebruik van metoclopramide (primperan) loop ik nog de hele dag te kokhalzen. Een ontzettend naar gevoel en soms durf ik gewoon even niet te bewegen omdat ik bang ben dat het dan fout gaat. Heeft iemand nog een goede tip? Ik eet sowieso al voordat ik uit bed ga en gedurende de hele dag eet ik kleine beetjes. Groetjes
Nee geen tips..uitzitten....Ik had het ook. Alleen was ik gigantische misselijk tot kokhalzen toe, maar niet overgeven. Ik kreeg er dus niets voor. Was ook doodmoe en van week 5.5 tot aan week 10 heb ik alleen maar op bed of op de bank gelegen, bang om over te gaan geven zo beroerd. Gelukkig ging het met tien weken ineens over..heeeeeeerlijk!! Ik hoop voor dat het rond de drie maanden over is, en niet dat je de hele zwangerschap door misselijk blijft. Zelf kon ik alleen water en fruit in die weken verdragen. At ook niets anders.
Ik eet ook voornamelijk neutraal voedsel. Het megamisselijke is er af dankzij de pillen maar van dat kokhalzen word ik ook zo beroerd. Nog maar ff de kiezen op elkaar dus...
Bij mij begint het kokhalzen nu pas minder te worden! Voorheen iedere ochtend en avond nog. Overdag viel het gelukkig mee, begon eind vd middag weer zodra ik moe begon te worden. Has emasafene gekregen maar daar werd ik alleen maar extra duf van. Hier hielp wel een beetje om te eten waar ik op dat moment zin in had.
Vooral alleen dat eten waar je zin in hebt. Ik liep bij Thirza gewon de supermarkt in om te kijken waar ik wel trek in kreeg en dat kocht ik dan gewoon maar. Verder even je ijzer laten checken: laag ijzer veroorzaakt ook misselijkheid namelijk.