Nou vertel op...hoe heb jij het verteld...samen getest of heb je zelf getest en toen naar hem toegerent, met een cadeautje...vertel!
Ik heb zelf getest, helemaal in de zenuwen, manlief zat gewoon in de woonkamer wel, dus toen ie inderdaad positief was meteen naar em toegerend met de positieve test en 20 rondjes door de kamer gedanst (maar niet te hard, ik was bang dat het kindje eruit zou vallen )
Ik getest en hij was op het werk... Sms gezonden dat ik de test ging doen.. 5 min later belde die al.. en en en en en
Ik deed eigenlijk voor de lol een testjes. Ik ging er niet vanuit dat ik in de 2de ronde al zwanger zou raken. Mijn vriend was een grote ronde (30 min) lopen met hond en had zo iets van goh zal ik een een testje doen. Tot mijn grote verbazing zag ik 2 streepjes, maar ik geloofde het maar niet. Mijn vriend een sms gestuurd: Ik moet je zo iets vertellen denk ik. Binnen 5 min was hij weer thuis Hij meteen wat is er dan? Ik liet hem de test zien, en hij zei maar niets. Het enige wat is zag was een big smile. Maar omdat ik het nog steeds niet geloven hebben we de volgende dag weer een test gedaan, en de 5 dagen die daarna volgden ook. Toen geloofde ik het pas
Voor mij is het nog lang niet zo ver vrees ik, maar mijn vriend heeft het al een hele tijd over baby pumaschoentjes.. dus ik denk dat ik die koop en daar de test in doe.. ik verwacht alleen een reactie "en watt betekenen die streepjes dan?" *zucht*
S'morgens...hij lag nog in bed...ik getest..POSI ..ik naar boven gegaan en verteld dat ik dacht zwanger te zijn.... Hij half slaperig het licht aangedaan en ik naast hem gekropen..en de test laten zien. Jawel hij dacht het ook! 8)
Wij hadden net 2 testen gekocht en ik moest van hem wachten met testen tot mijn NOD maar toen ging hij naar de keuken en ik wilde toch al testen en nou ja....vol verwachting naar de wc gegaan, staaffie eronder en tot mijn grote verbazing zag ik een plusje, ik helemaal trillen en naar de keuken gerend met de woorden "wat zie jij?" en hij zei "ik zie een plusje, wat houdt dat in?" ik gillend/springend "dat betekend dat ik zwanger ben"! Hij vond het erg leuk! ook al had ik te vroeg getest
ik ging naar de dokter omdat ik de prikpil wou krijgt bij onze huisarts dan automatisch een test bleek ik zwanger te zijn (niet geheel volgens plan had net 2 maand een relatie ) ik heb mijn man toen nog mijn vriend meteen gebeld hij schrok ook hij heeft die middag vrij genomen en we hebben er over gepraat een uur later waren we allebij harstikke blij ermee maar hebben toch eerst nog een stuk of 10 testen gedaan omdat we het niet konden geloevn pas na de eerste echo konden we het geloven we worden pappa en mamma en nu is het al bijna zover hij kan elk moment geboren worden
tegen 17.00 uur 's avonds wilde ik gaan douchen, hij was nog bezig met een kar van zn auto te halen. Ik verwachtte niet dat de test positief zou zijn zo snel al, maar wilde m toch proberen! Ik test gedaan, en toen ik me helemaal uitgekleed had riep hij of ik mee ging de kar terugbrengen naar zijn broer..ik weer in mn kleren en keek toen snel op de test wat hij nou precies aangaf..er stond toch echt ZWANGER! ik keek maar snel, en liep al bijna weg, en toen kwam het aan..zwanger?..staat daar nou echt zwanger?! (zo keek ik volgens mij) Toen rustig geworden, naar beneden gegaan en kar teruggebracht (vriend niets verteld nog!) 's avonds hem verteld dat ik maar eens n test ging doen..er dus nog eentje gedaan, hem de test in handen geduwd en verteld nu eventjes wachten tot de uitslag er staat..fijn naast hem op de bank gaan zitten en ik keek naar zijn gezicht..hij schrok! Gelukkig was hij wel blij, maar had het natuurlijk ook niet verwacht wat n verhaal..sorry...
ik slikte de pil nog. (doordat ik ziek was geweest en ik medicijnen slik kan die soms wat minder betrouwbaar zijn :S) maar een week nadat ik ongi had moeten zijn nog niet. was 1 april. ik dacht laat ik toch maar testen voor de zekerheid. en ja daar kwamen 2 streepjes. was een duopak dus die 2e ook direct gedaan en weer 2 streepjes. met trillende handen naar boven waar mijn vriend zat. euh ik moet je wat vertellen ga even zitten (hij zat al). toen gezegd ik ben zwanger... en het is geen grap. allebei verbaasd zaten we naar die testen te staren, wat nu? kan het kwaad met de medicijnen enz. na een shock en even huilen (blijdschap en verbazing) waren we ontzettend blij. de dagen daarna gingen als een roes voorbij en nu... nu genieten we super
Wij hebben samen getest. Hij wil altijd kijken hij kijkt en ik van en en en hij zegt ik weet het niet Ik zei van laat is zien en zei van: die is gewoon positief man
ik heb alle 3 de keren getest toen hij werken was en hem het toen verteld de laatste keer ging ik echt niet uit van een zwangerschap omdat ik nergens last had we waren die zondag bij me meoder toen zou ik ongesteld moeten worden en ja hoor toen kwamen de kwaaltjes. mja ging er vanuit dat ik ongesteld moest worden dus tot woensdag gewacht. zou eingelijk wachten tot zaterdag maar kon het niet meer en getest met de digitale zwangerschapstest en ik zij al er komt niet zwanger te staan maar tot mijn grote verbazing stond ik zo want er stond zwanger ventje gebelt en gezegt dat er iets niet klopte dat de test zij dat ik zwanger was
de 1e keer heb ik zonder hem getest en hem de test ingepakt en als cadeautje gegeven en de 2e keer hebben we samen getest. Hij het staafje eronder houden en daarna op de kop leggen en samen kijken JIPPIEEEEEE
Ik bedacht 's morgens dat ik al een paar dagen overtijd was. Dus manlief naar de winkel gestuurd voor een test, terwijl ik m'n plas op lag te houden in bed Toen ik de test in het bekertje hield zagen we het plusje al verschijnen nog voor de controlestreep. We konden alleen nog maar samen grijnzen en huilen tegelijk, hihi.
Ik deed de eerst test alleen om 7 uur in de ochtend nog half slapend de test in de keuken gelegd en daarna even rustig op de bank gezeten tot ik het niet meer hield, ik weer naar de keuken en zie 2 dikke strepen staan meteen me telefoon gepakt en me mannetje gebeld die was allang aan het het werk en gezegd volgens mij ben ik zwanger hij was meteen blij en s 'avonds nog een test samen gedaan en weer 2 dikke strepen
Ik had geen idee wat mijn cyclus was. We waren pas in ronde 2. Ik had wel ovu testen gedaan, maar kennelijk geen eisprong gehad. Dus op dag 28 toch maar ff testen. 's avonds na het eten. Niks tegen hem gezegd. Rekende er ook niet op zo snel en zonder kwalen. Ik sta perplex in de gang naar de twee dtrepen te kijken en roep vriend. Die komt in paniek de gang binnen want we moesten weg en hij was zijn schoenen kwijt. Hij ziet mij staan met de test. Hij loopt zo door naar de koelkast en zegt ''Ik ben mijn schoenen kwijt" terwijl hij die in de koelkast zocht. Daarna kreeg ik toch wel een hele stevige knuffel. En moest ik nog 2 testen doen, want wat zegt zo'n stukkie plastic nou...
Ik was al een poosje overtijd, maar durfde geen test te doen omdat het al een keertje eerder op een teleurstelling was uitgelopen. 's Ochtends (volgens mij op een zondag) toch een test gedaan. Heb het op de rand van het bed neergelegd, maar durfde niet te kijken. Mijn man gekeken en eerst de gebruiksaanwijzing doorgelezen voordat hij zei "volgens mij zijn we zwanger". We konden het pas echt geloven toen we voor de eerste keer bij de VK waren geweest.
's Morgens om iets voor half 5 heb ik getest. Wist niet eens dat ik een eisprong had gehad (had ik daarvoor niet uit mezelf gehad) dus ging er eigenlijk helemaal van uit dat het negatief zou aangeven. Dus hij was zich aan het aankleden om naar werk te gaan en ik zat in de badkamer op het toilet. Dus die test gaf eigenlijk bijna meteen positief aan en ik gilde naar de slaapkamer: Uhh Kris, ik geloof dat ik je mag feliciteren. Dus hij komt de badkamer binnen (ik nog op het toilet) hij is positief en ik meteen janken. Toen hebben we nog 10 minuten elkaar staan aankijken van en nu? Toen moest hij echt naar zn werk. Lijkt echt zo kort geleden en die kleine is nu gewoon al 3.5 week oud. *zucht*
Na 2,5 jaar proberen was ik paar dagen overtijd en ging een test doen. Er verscheen echter helemaal niets dus ik teleurgesteld naar beneden dat de test mislukt was en we dus nog niets wisten. Ik zeg ik ga weer naar boven douchen en keek nog eens op de test en zag tot mijn grote verbazing ineens 2 dikke strepen staan Ik weer naar beneden en we hebben geloof ik wel een kwartier naar de test gekeken en in elkaars armen gelegen haha