Hoi hoi,, Ik heb een vraagje,,ik en mn vriend hebben een relatie van 10 jaar, ik gebruik al 4 jaar geen pil meer dit doordat ik door zenuwbeschadiging weinig tot geen gemeenschap had met mijn vriend door de pijn werd dit erg lastig. Nu hebben we op de nacht van 25 op 26 feb gemeenschap gehad(onveilig) na een paar glaasjes te veel ,in een super gezellig weekend... Omdat ik bang was op een evt zwangerschap ben ik bij de h.a geweest en heb een recept gekregen voor de m.a.p ,die heb ik de zelfde dag nog geslikt (27ste,smorgens). De zelfde avond hadden we nog een verjaardag was ook weer erg gezellig,,en omdat de stemming er bij ons ook al in zat was het erg moeilijk ons in te houden naar elkaar,ik twijvelde eerst en wilde niet ivm dat ik smorgens net de map had geslikt,,maar we hadden een voorbehoedsmiddel (condoom) en mn vriend wist me ove te halen. Achter af dom dom dom want wat bleek condoom gescheurd . Gelukkig werd ik 4 maart ongesteld dit heeft 4 dagen geduurd, alleen ben ik nu elke keer erg weeig en misselijk heb veel trek aan lekkere dingen,last van witte afscheiding en druk in onderbuik, zeurgevoel onderin mn rug dit heb ik normaal nooit na een menstruatie .... Zou ik als nog zwanger kunnen zijn ? en zo ja kan een zwangerschapstest nu al een vertrouwde uitslag geven??? groetjes xxx Hopelijk kan iemand me meer informeren
Dat kan echt niemand zeggen via een verhaaltje op internet. Koop een test en plas eroverheen zou ik zeggen.
tja alles kan, test halen of naar de huisarts voor een test. Een m.a.p. kan niet voor 100% een zwangerschap uitsluiten.