Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hoi dames,

Ik moet over 8 dagen ongesteld worden. Net zag ik bij het afvegen een heeel lichtroze achtig slijm en heb sinds gisteren aanhoudende stekende pijn in mijn linker maar vooral rechter onderbuik. Zo ongeveer bij mijn liezen. Zou dat innestelingpijn kunnen zijn?? Wie heeft hier ervaring mee? :(

2. Gupperdegup

Gupperdegup Actief lid

2 mei 2013
    166
    0
    0
    Ik ben ergotherapeut in de kinderrevalidatie
    Delft
    Beste MysteriousG,

het zou zomaar eens zo kunnen zijn...
    Had dit ook. De keer dat het bij ons raak was, had ik een week voor ik ongesteld moest worden ook steekjes en een raar gevoel. Op een gegeven moment ook een 'zwaar' gevoel in mijn onderbuik, alsof er een ballonnetje opgeblazen was.

Succes! Ik moet nog een weekje langer wachten :)
    x Suzanne

3. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Goed topic!
    Ik had gisteren ook een beetje rood-bruin bij het afvegen, daarna nog een paar druppels ....
    Moet pas binnen 6 dagen ongesteld worden, maar heb wel al krampen alsof ik ze elk moment kan doorkrijgen.
    Ik heb 18 juli mijn eerste IUI gehad.

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me nog herinneren toen ik zwanger bleek dat ik een week voor nod ook van die steekjes had maar dan pulserende steekjes laag richtig mn liezen. En daarna heel lichtroze slijm bij afvegen.

5. MysteriousG

Hmm ben egt benieuwd. Heb nu ook wat lichte pijn in mijn onderrug.
    Tnx meid! Jij ook succes en ook met het wachten:)

6. MysteriousG

Dag Cara,

Ik weet niet wat een IUI inhoudt, maar ik wens je veel succes. Hopelijk is het raak :)

7. MysteriousG

Bedankt voor je reactie Mami22. Ik hoop op het beste.. nog een 8 dagen wachten :)

8. MysteriousG

Heb gisteren en vanochtend paar druppeltjes bloedverlies gehad en sindsdien is er niks.. ik had gisterenmiddag zodanig pijn/krampen dat ik dacht ongesteld te worden. Heb nu geen pijn meer.. af en toe een klein steekje rondom mijn liezen. Ben wel erg moe vandaag terwijl ik niks bijzonders gedaan heb. Heb zelfs een middagdutje gedaan! hoort dat ook bij innesteling?

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik nog weet dat ik ook steekjes had rondom mn liezen alsof er stroomstootjes afgevuurd werden richtig daar haha. Maar de moeheid pas rond nod en had toen ook pas flinke krampen. Maar de een heeft t al voor zn nod en de ander pas later. Kan alle kanten op. Tis afwachte !

10. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mij had ik twee keer vanaf mijn eisprong ongiachtige krampen en een dag of twee later steken in mijn onderbuik. Die krampen duurde echt een paar dagen, de steken hooguit een uur. Mijn afscheiding bleef ook meer en plakkeriger dan anders. Eigenlijk wist ik toen al da het die keren anders was, toen ook mijn borsten na een week pijnlijker en steiger worden wist ik genoeg. En inderdaad twee keer zwanger en inmiddels twee gezonde kindjes verder!

11. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Seiger is steviger, haha, stomme ipad.

12. MysteriousG

Hoelang had je daar last van? Het is dag 3 en heb nog steeds last van steken in mijn liezen en een lichte pijn in mn onderrug. Vooral als ik lig. Ook tijdens afvegen zie ik soms beetje verkleuring in de slijm. Snap er nix van en nog 6 dagen wachten kan ik al helemaal niet!

13. MysteriousG

Dus het kan wel een aantal dagen duren. De krampen willen maar niet weg rondom mijn liezen... ben echt benieuwd en nogal ongeduldig:p

14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mysterious
    Ik had t vanaf een week voordat ik ongi moest worden zelfs na mn nod had ik het nog af en toe.

Spannend hoor!! Zal voor je duimen dat t raak is! :)

15. MysteriousG

Tnx mami22 :)
    Ik begin het onderhand ook erg spannend te vinden haha. Nu kan ik al helemaal niet meer wachten:D

Zal jullie op de hoogte houden:)

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat wachten is het ergste! Ik zit pas 2 dpo!

Temp wel gedaald maarweet ckr dat ik mn ei heb gehad was ook te laat met tempen miss klopt mn temp daarom niet.

Had ook een hele sloot witte afscheiding!

Maar ik wacht met je mee meid ben zeer benieuwd!!

17. MysteriousG

Oeee spanned! Wanneer kan jij testen? Hopelijk is het bij ons beide raak dit keer:D

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als ik er vanuit ga dat mn ei de 27ste was dan kan ik 10 aug testen!
    Woow dat duurt nog lang! Hoop dat ikzo lang kan wachten!

19. MysteriousG

Snap ik! Spannend zeg. Zal met je meewachten;)
    Hopen op goed nieuws:) houd ons op de hoogte en succs met wachten ♥

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja dank je wel :p jij ook he!

Deel Deze Pagina