Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Hallo dames,

Nouwww ben gister bij de dokter geweest en word gelukkig doorverwezen naar se gynaecoloog. Moet er wel bij zeggen heb er even van gemaakt dat ik sinds vorig jaar september gestopt met de pil ipv februari anders wedd het toch niks.hij gaf al aan ja we wachten meestal tot een jaar en dan doen we pas wat.eerst zou je bv die maand kunnen temperaturen en kun je altijd nog doorverwezen worden als je wil.nouwwww doe dat maar meteen.gelukkig deed hij dat wel.straks even bellen wanneer ik terecht kan.ben eens benieuwd wat ze zeggen.hij dacht ook miss aan pco aan de symptomen die ik heb.dan ga ik niet nog langer wachten he.

Hoe gaat het verder hier?

2. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    heej wanneer testen jullie als je niet precies je NOD weet?
    Ik ben in juni gestopt maar nog niet ongesteld geworden. Nu hebben we het twee weken geleden een aantal keer voor het echt gedaan. en de afgelopen dagen was ik best moe en had ik ook echt last van ongesteldheidskrampen en idd die steekjes in mijn lies.

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik ben 33.
    Ik wilde graag wat eerder met een tweede beginnen, maar vanwege echtscheiding is dat niet gelukt. Nu nieuwe man, nieuwe kansen hihi

4. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ik ben 25!

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Jeetje, veel om bij te lezen.

@ Marytje: super een licht streepje, is wellicht een teken? Helaas zie ik het niet. Misschien over een aantal daagjes weer een testje?

Bij mij nog 5 dagen tot NOD... zucht. Nog steeds zoals afgelopen week lichte steekjes in mijn onderbuik. Gisterenavond waren ze me echt aan het plagen, nu merk ik er niet zo heel veel van.

6. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Ff klagen hoor.

Nou vanmorgen toen ik opstond nog steeds 36,7 graden temp. Dus dat is mooi afgelopen maandag dus echt mijn ei gehad.
    Ik heb nu een mega opgeblazen gevoel (vooral in mijn maagstreek) en MISSELIJK wauw niet leuk! Maargoed.
    Ook heb ik wat lichte krampjes in mijn baarmoeder, vergeet ik van alles en ben ik duizelig.
    Ik drink voldoende ik eet voldoende.

Wie herkent dit na haar eisprong? Zit het allemaal tussen mijn oren of....

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat je zo snel terecht kan, je hebt gelijk hoor, waarom ook langer wachten he!

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als je weet wanneer je je eisprong hebt gehad, dan zou je 14 dagen erna een testje kunnen wagen.

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!! Hoop dat de dagen een beetje snel voor je gaan!

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij is t altijd verschillend wat ik voel na mn eisprong! Je lichaam doet af en toe rare dingen met je! Vooral als je er mee bezig bent, let je op alles! Misschien heb je dt altijd wel een beetje gehad en omdat je er nu op let worden de kwaaltjes erger? Of misschien een bevrucht eitje hihi wie zal t zeggen! Succes met wachten!

11. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Ik heb het al vaker gehad maar dat begon altijd een paar uur naar mijn ei al. Nu zijn we 3½ verder en nu pas merk ik het allemaal.
    Inderdaad spannend moet nog zeker 11 dagen geduld hebben tot ik mag testen hahaaha.

Langeeee dagen :p.

12. mariposa33

15 jul 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is nog hoop...geen bloed geeft moed!
    Ik blijf voor je duimen hoor!

13. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Hier nog steeds t gevoel alsof ik al ongesteld ben. Maar nog steeds zonder bloed.
    En vanmiddag met uitlaten van de honden deed elke stap pijn in mn boobies...
    Word met de dag spannender....
    Geduld.... lezen en schrijven op t forum helpt wel. Dat anderen ook allemaal kwaaltjes hebben en ook zo zenuwachtig zijn.

Melovekane
    Na het stoppen met de pil geeft de huisarts altijd advies om eerst op de volgende ms te wachten. Zodat je kan zien of je cyclus wel loopt.
    Misschien als je twijfelt kan je vijf weken na stoppen even een testje doen.
    Ze geven wel eens advies om net zoveel maanden te ontpillen als t aantal jaren dat je anticonceptie hebt gebruikt. Omdat bij sommige vrouwen de hormonen lang blijven doorwerken.

Maar bij sommige vrouwen toch ook direct raak is.... dus spannend!
    Ik zal voor je duimen!

14. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Mooi! Fijn dat er naar gekeken wordt!

15. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ik zou absoluut naar de ha gaan. Je bent al bijna 3 maanden niet ongesteld, dat lijkt me niet goed. Tenzij je zwanger bent natuurlijk. Ik zou er zsm een testje tegenaan gooien. Succes!

16. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Even vlug een vraagje, wie heeft er na de ei sprong wel eens pijn gehad net onder je borstbeen uitstralend naar rechts onder de ribben? En wat was dit toen?

Ik kan goed naar het toilet dus dat is het niet. Evenals eten en drinken gaat goed! Ben geen koffie drinker of alcohol.

Vast bedankt meiden.

17. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@mami balen! Maar misschien te vroeg getest? Wacht nog ff twee daagjes en dan opnieuw testen ;)

@all: er klopt iets niet met mijn lichaam!! Sinds eergisteravond ongesteld geworden en tot nu tu in totaal nog geen maandverband vol bloed vetloren!! Dit is niet normaal. Heb nog wel bloedverlies maar is aan t minderen.. ben dus in totaal ander half dag ongi geweest??? :( Snap er echt nix mr van :(

18. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @Joanna: Ik heb de pil maar iets 9 maanden gebruikt. En ik ben nu al 2 maanden gestopt. Vorige keer bij mijn eerste kindje duurde het ook bijna 2 maanden voordat ik weer ongesteld werd. Dus ja ik was van plan om te wachten maar het duurde te lang, denk probeer het gewoon. Hoor van genoeg vrouwen dat ze niet eens zo lang wachten als dat ik nu gedaan heb.

@Marytje: naar de HA gaan vind ik nog te vroeg. Lees hier van vele dat er pas na een jaar verder gekeken wordt... maar ga idd van de week maar ff een testje halen!

19. Ramona26

Ramona26 Nieuw lid

8 aug 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal..
    ook ik heb een vraag over de innesteling..
    ik zou volgens berekeningen gisteren mijn innesteling
    hebben gehad
    maar nu had ik eergisteravond wat pijnlijke steken in mijn rechterzij
    kan dat ook van de innesteling zijn ?

Groetjes Ramona

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mysterioug; hmm, ben je ongi houd t nog niet op met de twijfels! Miss nog even aankijken? Ik heb ook wel eens dat het minder lijkt en de volgende dag is het weer wat meer.

@ramona; tja meid t kan alles zijn. Mijn ervaring was bij de zwangerschap van mn dochter dat ik een hele avond last had van steekjes echt bij mn schaambotje. Maar in je zij, dan zou ik het niet weten, zou eerder denken aan bandenpijn haha maar das nog beetje vroeg!

Deel Deze Pagina