Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Dat had ik dus ook vorige week een paar keer steekjes rechts in mijn zij! hield soms wel een uur aan, maar nu heb ik het niet meer!
    En heb gister nog een flinke steek/aanhoudende pijn aan de linkerkant gehad duurde 1 min ofzo, fijn was anders.
    Weet ook niet waar het door komt, en bij mijn vorige cyclus had ik ook een aanhoudende pijn tussen mijn borst en navel, net of het iets van maagzuur ofzo was weet het niet, heb ik echt een paar weken last van gehad en dat was ook ineens over!

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Die ongi krampen had ik ook, vanaf mn ei tot enkele dagen na mogelijke innesteling. Werd daarna alleen steeds minder... nu alleen heel lichtjes zo nu & dan...Weet eigenlijk zelf niet wat ik ervan moet denken. Hoop ook dat ik bevruchting & innesteling heb gevoeld, maar durf er niet vanuit te gaan. Het lijkt mij allemaal teveel op ongi klachten, alleen dan een beetje te vroeg. Geen zwangerschapsklachten. Geen gevoelige borsten (had ik bij eerste zwangerschap) en geen ochtendmisselijkheid (heb ik bij eerste zwangerschap ook niet gehad). Mijn gevoel wil zo graag dat er iets is blijven plakken, maar mijn verstand zegt dat de kans groot is dat ik gewoon ongi word.... Nu nog 4 dagen tot NOD ... grrr

3. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    @snoechy.... dat gevoel van die krsmpjes en steekjes hebben mami en ik ook al ruime week... dus niet heel raar. Maar wel vervelend.

@birds jeetje wat lijkt me dat erg, een ma. En dan nog twee ook.
    Ik ga duimen voor je dat t raak mag zijn en goed plakt!

@mami... word nu wel spannend zeg. .. temperatuur gezakt (waarvan ik inmiddels heb begrepen dat het de duivels zou kunnen aankondigen) kwaaltjes minder.. ik hoop dat t vals alarm is en je toch positief kan testen zondag of in de loop van de week.

@all.. hier vandaag erg beroerd. Misselijk. Ongesteld gevoel 10x erger dan normaal. Buikpijn en mn hond verlaat alleen mijn zijde als mn vriend ze gaat uitlaten . Zelfs buitenspelen met zijn hond wilde ze niet mee. Ze moest bij mij blijven.
    Maar js doet ze ook als ik de griep heb...
    En knallende koppijn en durf geen pijnstillers in te nemen. (Gewone paracetamol of ibuprofen werkt niet bij mij)

Lig dus al bijna hele dag op bed. En laat me heerlijk vertroetelen:D

En elke x naar de toilet (en dat zijn heel wat keertjes deze week) is super spannend.

Ohja die gekke buikpijn bij niezen en hoesten was de volgende avond over. Misschien te druk geweest ofzo.

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja joanna het word super spannend!
    Vervelend dat je hoofdpijn hebt hoop voor je dat het snel weg trekt!

5. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Soms denk ik is dit ons lijf dat ons zo voor de gek houdt? Dat we er toch nog teveel mee bezig zijn.

Ik duim voor jullie en voor mezelf.
    Ik ga voor mezelf uit van het slechtste geval, als ik dan toch ongi zou worden dan dan ja wat eigenljjk? Dan ben ik nog verdrietig.
    Verdriet wordt trouwens wel verzacht als ik zie dat iemand wel posi getest heeft. Gun het iedereen zo!

6. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!!
    Zo ik heb even een hoop bijgelezen zeg! Conclusie: helaas heeft niemand nog een leuk nieuwtje kunnen vertellen, jammer :(

Gisteren dacht ik laat ik de bijsluiter van de test van zwanger & kids alvast even lezen, deze had ik gratis gekregen bij mijn ovulatietesten die ik daar had besteld, super service!
    Daar las ik dat deze test al 6 dagen voor NOD gebruikt kon worden :$ Ik helemaal blij want dat was morgen * vandaag*.

na gisterenavond in bed nog na te tellen kwam ik er achter dat dit uiteindelijk pas zondag was, diepe teleurstelling dus.. nog 1 dag geduld! En dus kon ik mijn nieuwschierigheid vanochtend niet in bedwang houden en heb ik de test gewoon gedaan, je raad het al... DIK NEGATIEF!!

( moet zeggen dat ik het ook geen fijne test vind.. de negatieve lijn was heel duidelijk maar er liepen in de breedte ook nog 2 lichte strepen die niet weg trokken )

Anyway ik zit nu dus toch wel een beetje teleurgesteld op mijn werk... zal het dan toch geen augustus worden :(:(

7. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Doom
    Ik lees hier overal op het forum dat zoveel dagen testen voor NOD geen zin heeft. Op 6 dgn voor NOD is de innesteling net begonnen of gaat nog plaatsvinden. De hoeveelheid hormonen is dan te laag om te meten. Het beste is om enkele dagen na NOD te testen om negatieve testen te voorkomen terwijl je wel zwanger bent.
    Ik heb me hier gisteren een beetje in verdiept, omdat ik heel impulsief een Predictor Early test in mn winkelmandje had laten vallen. Heb een bericht geplaatst naar de ervaringen van mensen, en schrok behoorlijk van de reacties. Ook even verder gezocht op het forum en vrouwen zijn niet echt te spreken over vroege testen.
    Ik denk dat we beter kunnen wachten.... geeft de hoop nog niet op!

8. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik was ook helemaal in de veronderstelling dat ik echt pas vrijdag ging testen.
    Tot dat ik dit las in de bijsluiter van zwanger & kids! Had ook nog nooit gelezen 6 dagen voor nod...

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    ja, en het is zo verleidelijk... Mijn NOD is 13 aug... zit hier ook op hete kolen

10. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    @Doorn
    Ik had op woensdag een test gedaan, negatief (dag voor NOD) zaterdag nogmaals (3 ;p) test(en) gedaan (3 dagen na NOD) Alle 3 positief! ;) Dus even geduld nog tot de NOD ben ik bang! ;)

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Nou moment van de waarheid!!
    Niet zwanger maar behoorlijk ongi geworden vanmorgen! Op naar de volgende ronde:D

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Helaas!
    Veel klusplezier de volgende ronde

13. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Aahhhhh.. jammer !!!!

14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja had t wel verwacht hoor, na die temp daling! Maar klussen is ook niet erg hihi! Iedereen verder succes met wachten of klussen!

15. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    hoe vaak klussen jullie in de vruchtbare week?

Ik lees dat dagelijks ook niet goed en het ook niet goed is om alleen in die week erg actief te zijn??
    beste is het toch om 1x in de 2-3 dagen het te doen?

16. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Wij klussen erg regelmatig, voorheen ook al. Alleen als ik ongi ben 4 - 6 dagen niet. Meestal om de dag of om de 2 dagen.

Als je opeens erg actief wordt, veel meer dan gewoonlijk, kan de man de productie niet bijhouden, minder zaadcellen dus

17. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Mami jammer zeg :( op naar de volgende ronde!!!

Hier behoorlijk felle steekjes in me onderbuik. Vooral als ik hoest doet et erg zeer.
    Lijkt niks meer op ms krampjes die voelen toch anders. Hoe ik het ook went of keer de spanning tot me NOD loopt nu toch wel op!

18. mariposa33

15 jul 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen joh mami...ergens hou je toch die hoop he. Avh gaan we saampies en met vele anderen op naar de volgende ronde!

Succes iedereen die nog moet testen...ik duim hard met jullie mee!

19. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Precies:D raar eigenlijk dat je zoveel hoop hebt eigenlijk! Elke ronde weer maar als je erover nadenkt dat er maar iets van 30% kans is dat het eitje bevrucht word en dan ook nog eens goed nestelt! Dan is het eigenlijk best bijzonder dat e zwanger bent omdat het eitje dan al die obstakels heeft overleefd.

Haha sorry daar was ik even over na aan het denken! :D

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend snoechy! Ik duim voor je op een posi test!!

Deel Deze Pagina