Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    @ mami
    Balennnn maar net wat je zegt, 30% kans. Zou je haast zeggen dat je na vier x zwanger zou moeten zijn. Helaas is het een gemiddelde samen met de dames die (gelukkig) in hun eerste of tweede ronde al zwanger raken.
    . Dus we moeten gewoon afwachten.

@snoechy
    Heey die pijn bij hoesten herken ik. Dat had ik afgelopen dinsdag avond en woensdag ochtend/middag. Mijn NOD is tussen vandaag en maandag.

@all
    Vannacht heel klein beetje bruin verlies.
    Dus ga er nu helemaal vanuit dat ik ongesteld ga worden. Gisteravond laat toch twee pijnstillers in moeten nemen, want lag te janken in mn bed van de pijn. Kon niet zitten liggen of staan en keek gewoon scheel.
    (Al zei vriendlief hoopvol, tja het zijn spierontspanners dus misschien dat de spiertjes van de bmm iets ontspanden.)

Hmmmm laat mij maar gewoon ongesteld worden... proberen we het over twee maanden weer.

2. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    heb je eigenlijk altijd bij de innesteling een beetje roze/bruine/andere kleur afscheiding? of kan het ook gewoon meer afscheiding zijn dan normaal?!

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Wowww veel moeten bijlezen zeg!

@mami en mariposa: balen meiden! op naar sdevolgende ronde volop leuke klusmomenten :D ooit is t bij ons ook raak :p

@joanna: hoop dat het snel beter met je gaat meid! Klinkt absoluut niet fijn.. beterschap en succs nog met wachten ♥

@melovejane: kan van een lichte afscheiding tot een maandverband vol variƫren. . Helaas is t afwachten geblazen.. succs meid!:)

@all: ik duim nog steeds voor een positestje voor de meiden die nog moeten testen. Good luck girls ♥

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Het is niet zo dat je altijd een gekleurde afscheiding hebt bij innesteling. Het kan natuurlijk wel, als je 8 dagen na je eisprong wat bloed bij de afscheiding hebt, kan dat een teken zijn van innesteling.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit niet gehad.

5. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Balen, Mami!! Stomme ongi!!

Beterschap joanne, wat heb je toch veel klachten.. Vervelend voor je meis!

Spannend snoechy & miepske.. Hier vergelijkbare klachten. Niks bijzonders, alleen meer buik & rugpijn dan normaal. Af en toe wat steekjes & krampjes.

Heb geen bloed gehad, wel iets meer witte afscheiding bij de seks. Mijn temp is nog steeds 37 (had een dip naar 36.8 op dpo 5/6, kan (hopelijk!) de innesteling zijn geweest...)

Ben zenuwachtig voor mijn eerste test morgen man!!! Mogelijk nog te vroeg, maar toch.....

Wanneer gaan jullie een test wagen?

Xxxx
    Marytje

6. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Steekjes worden nu erger, dus zou goed een innestelling kunnen zijn.
    Mijn slijm is nu vele male meer (echt nattig, sorry voor deze details ;) ).
    Mijn temp was vanmorgen nog steeds 36,7 dus dat is een goed teken hij blijft 0,3 graden verhoogt.

Spannend, morgen weer tempen :D

Voor ieder die nu ongesteld is geworden succes in de volgende ronde, wie weet doe ik dan weer gezellig mee!

7. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik wil het zo snel mogelijk weten. Maar daarentegen ben ik bang dat ik te vroeg test & weer een zinloze test in de prullenbak verschijnt. Ik zit eraan te denken om dinsdag of woensdag te testen...en als ik het kan volhouden donderdag pas. Tenzij ik ongi wordt....

8. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Ik ga afwachten of het bruinverlies, nu nog weinig gaat doorzetten. Anders ga ik maandag of liever nog dinsdag toch een test doen.

Normaal heb ik 1 of 2 dagen wat bruinverlies voor de ms echt doorbreekt.

Afwachten en duimen dus.... ongesteld gevoel is weg, maar steekjes zijn er nog steeds. En gelukkig heeft de pijnstiller zn werk gedaan... hoofdpijn is weg.

Wat de andere dames betreft ook spannend allemaal.

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Whaaa spannend marytje!!!

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk blijft t weg!!

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja! Precies ooit! Haha misschien september???:p wij gaan er gewoon weer 100% voor! En dan nog afwachten wat moeder natuur ermee doet:D

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Stand van zaken hier: Lichte steekjes in onderbuik, heel af en toe maar.
    Verder viel me op dat mij urine anders ruikt, veel sterker. Terwijl ik dezelfde hoeveelheid drink. Ook het plassen zelf voelt raar. Het doet geen pijn, vind het moeilijk om uit te leggen hoe het wel voelt. Hoop maar dat er geen blaasontsteking aan zit te komen... voel me verder gelukkig prima.... nog 3 dagen tot NOD

13. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Hier wordt het alleen maar erger, veel buikpijn, veeel rugpijn (alsof ik die getraind heb), ontzettend opgeblazen gevoel, maar dan in onderbuik, niet in mijn maag, kan buik niet inhouden. Ik begin het nu verdacht te vinden.... Ik heb altijd veel buikpijn, maar dit is anders. Ik heb heel erg het gevoel dat het raak is meiden.. Voel af en toe zon geluksgolf over me heen komen..weird!!!

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Spannend!!!

15. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    spannend! nog ff wachten :D

16. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Ohw marytje... Hoop t echt voor je!!!

Hier is alles nog steeds raar... tranen met tuiten voor Ice Age .. en niet van t lachen. Pfff

En miepske... ik ga duimen dat t geen blaasontsteking is. Alleen als je gisteren asperges hebt gegeten is t te verklaren en anders lijkt t op blaasontsteking heb ik afgelopen week geleerd :D
    Overdosis vitamine C tabletten (dubbele dosis ongeveer 2x per dag.) Overbodig vitamine C plas je uit en maakt je urine zuur wat beginnende blaasontsteking vask kan verhelpen.
    Of cranberry tabletten. Zelfde effect.

Succes!

17. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik hoop ook dat het geen blaasontsteking is. Nee, geen asperges gegeten. Heb wel een half jaartje terug een blaasontsteking gehad, was daar toen erg ziek van. Nu voel ik me heel goed eigenlijk.
    Ik hou het in de gaten...

Ik heb ergens gehoord dat je baarmoeder ook lager komt te liggen bij zwangerschap. Van mijn huisarts weet ik dat mijn baarmoeder hoger dan normaal ligt. Misschien dat deze iets gezakt is en dat mn urinebuis iets bekneld ligt????.... als ik tenminste zwanger zou zijn.... want dat is uiteraard de grote vraag.

Maar ik hou het in de gaten horen. Een verwaarloosde blaasontsteking wil ik zeker niet hebben!!

18. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Extra dosis vitamine c is al ingenomen

19. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal he meiden en wat duren de dagen lang. Ik ben al een uur goed misselijk. En moet veel boeren en heb last van branderig zuur in keelgat ( komt nket omhoog in mijn mond)
    Ook zijn mijn borsten vandaag wat gevoeliger en heb ik mijn tepels voor het eerst echt helemaal naar buiten gezien toen ik het koud had ( is een familie kwaal mijn zusje en moeder zijn er zelfs aan geopereerd) mijne had ik geen pijn aan en kwamen met kou wel naar buiten. Maar niet zoals het hoort te zijn. Vandaag wel dat was een hele vreemde gewaarwording!

Verder ga ik er maar gewoon vanuit dat mijn lijf mij gewoon compleet voor de gek houd!!

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier idem dito. Gisteren een vlaag van misselijkheid gehad, maar eigenlijk weer vergeten en verder gegaan met de dagelijkse dingen. Vanmorgen werd ik wakker, ben gewoon naar het toilet gegaan en weer terug in bed gaan liggen. Toen werd ik licht misselijk, maar niet met het idee dat ik over moest geven, moest wel een enkele keer boeren. Misselijkheid hield zeker een 1,5 uur aan, is weg getrokken toen ik zojuist iets gegeten heb.
    Ik heb er eigenlijk een hard hoofd in, wil er niet vanuit gaan dat ik zwanger ben, zou teleurstellend zijn als het niet zo is... en net iets te vroeg om te testen....

Verder een rustig buikje hiero. Geen steekjes ofzo, gisterenavond wel met vlagen.
    en mijn borsten voelen soepel, tepels licht gevoelig, af en toe een raar gevoel in mijn borsten.

over 2 dagen NOD!

Deel Deze Pagina