Spannend ook voor jou . Hoop dat het voor jou ook raak mag zijn ! Dr is nog geen baby maar het vergt nu al veel geduld hahahaha.
Yayyyyy ik ga je toch maar heel voorzicgtig feliciteren maar hoezo ook nog een clearblue digi test? Ik duim nog steeds ♥ morgen hopelijk 2 vette dikke strepen op de test
Geen idee zekerheid voor alles hahahaha. Maar mijn man en ik willen samen de ClearBlue digi doen, en dan racen naar onze ouders als ie posi is hahaha. Ik hou jullie op de hoogte.
Zeker weten, berichtje liet even op zich wachten heb eerst een potje flink gehuild, maar its oke now. Ik doe met jullie mee voor een september plak beeb
Ik zit op DPO7 en nog geen symptomen wat afscheiding betreft. Heb al wel daaaagen hoofdpijn en voel me zo duf
Balen Snoechy . Dit is niet leuk.. Even die torenhoge hoop, prille blijdschap, en daarna zo keihard teruggeslingerd worden.. Sterkte. Ik had deze ronde hetzelfde (voor de 2e x), ik had ook een licht streepje, daarna (heel erg) ongesteld. Dit streepje was overigens goed zichtbaar zonder lamp, vergrootglas etc. Ook vl zag hem. Het streepje ging echter samen met een flinke daling in mijn temperatuur. Niet goed dus. Ik voelde de bui al hangen. De dag erna was mijn temp nog lager en het streepje veel lichter (voor zover het lichter kon). 's avonds begon ik te bloeden. Ik ben wel benieuwd hoe jij het ervaart. Zie je het nu als een kindje of vruchtje dat je verloren bent, als gewone ongi, of gewoon als ronde die niet gelukt is? Ben benieuwd hoe je ermee omgaat...
Je je wordt kei en keihard met je bakkes tegen de grond geslagen (sorry voor het taalgebruik maar zo is het wel, eerlijk is eerlijk). Ehm hoe ik het ervaar? Ik ben heel verdrietig, als ik nooit zo vroeg had getest had ik niet tot 2x toe een licht streepje gehad en dus verwacht dat ik zwanger zou zijn, ik zou dus eigenlijk vanmorgen testen met een KV2v5 test. Ik denk dat er wel wat gezeten heeft ik was tot slot 3 dagen overtijd wat ik normaal niet ben. Maar misschien was het ergens niet goed en is het vruchtje/kindje afgestoten. Maar wat ik er dan wel bij denk WAAROM wordt het steeds afgestoten, we doen elke maand om de dag gezellig dus waar gaat het mis? Haalt het zaadje mijn eitje niet? Is het vruchtje niet goed ingenesteld? Heeft het vruchtje zich wel ingenesteld maar is het toch niet goed? Geen idee, vele vragen waar ik het antwoord niet op weet. Ik beschouw het niet als kindje, denk uit pure zelfbescherming ik ben mijn kindje met 12 weken zwangerschap 2 jaar geleden verloren en dat doet pijn die pijn wil je niet weer en die gun je een ander ook niet. Ergens is het fout gegaan en dat zal niet zonder reden zijn (hoop ik maar). Omdat ik een Lis heb gehad (pap3B cin3) mag ik nu naar de huisarts voor hulp, maar ik wil september nog eventjes afwachten hopen dat het dan raak is, zo niet dan pas stap ik naar de huisarts. Het hele kindje maken,krijgen,en hopen is mooi en prachtig dat het op een hele intieme manier moet gebeuren. Maar elke maand een teleurstelling is een klap op deze mooie droom. Dat is zo jammer. Ik denk nu positief, kop op we gaan er een babyboom van maken september met ze alle. Wie stemt voor ?
Pfff balen snoechy.... Hoopte zo dat jij wel geluk had na zoveel negatieve testen hier. Bah ! Maar we gaan met zn allen voor de volgende ronde. Ik sla er helaas eentje over. Onze nieuwe poging is eind september. Dikke knuff voor allemaal en lets go to the two lines !
Achja, nu trotseer ik buikpijn met ibruprofen. Joanna mag ik vragen waarom je deze maand overslaat? Of is dat te privé. Liefs van hier, handen in een en gaan voor een plakbeeb en extra hard duimen voor Joanna dat zij eind sept een plakbeeb krijgt!
@snoechy; ja zeker we gaan er weer helemaal voor! Babyboom haha! Lets hope so @Joanna; ik ook extra hard voor je mee hoor! Miss tog wel raak zou echt wel bijzonder zijn! @wannabebaby82; spannend hoor! Hopelijk gaan de wachtdagen een beetje snel voor je! @hier; niet wachten op nod maar wachten op mn ei! beetje lastig gedoe met klussen, gister super druk gehad, allemaal mensen over de vloer en uiteidelijk geeindigd met een borrel!(de mannen) Ml ligt nog steeds op bed met een mannetje wat tegen zn kop aan hamerd! Grrr vanmiddag alweer wat afspraken staan, vanavond word ook weer laat! ML nachtdienst!! whaa!! Maar goed vorige cyclus pas ei gehad op dag 17 dus hoop niet dat ie opeens besluit te springen en dat ik em mis! 1 van deze dagen gaat wel springen! Hahaha ben je niet in de zenuwen voor nod maar weer voor het optijd klussen grrr geen rust in mn lijf hoor hier!! Hihi nou druk druk druk! Fijne dag dames!
Jups.... volgende ronde baby boom ... helemaal mee eens! hihi Ik ben van plan nu niet meer te gaan zitten rekenen met mn ei en mn NOD... ik hou het wel ongeveer in de gaten. Vorige ronde voelde ik mn ei heel goed, dus ws deze komende ronde ook wel. Hopelijk duur het wachten dan iets minder lang hahah. Voor iedereen veel klusplezier!
Aaaah Snoechy wat kut!!! Ik ben nu ook aant wachten op mijn ei! laten we idd voor een babyboom gaan! mn cyclus is mij nog niet helemaal duidelijk, maar goed we gaan het gewoon proberen. Voor mn eerste kindje had ik ook dat de eerste ongesteldheid lang weg bleef en de tweede werd al weer wat normaler. succes allemaal
Hahaha leuk iedereen wachten op een ei Hier ook!! Vanaf maandag weer met de ovulatie testen aan de gang!