Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    @ snoechy...

Vriendlief is steriel. Dus wij werken met donor. En laat ik nou net mn ei hebben als we in Turkije zitten.... en was nou niet van plan om met een of andere onbekende turk of badgast te klussen Whahaha.

Dus we moeten een ronde overslaan.

Maar mn vage klachten houden nog steeds aan. Vandaag zat ik weer te brullen in de auto bij een liedje op de radio (nog nooit gehoord, dus geen herinneringen aan ofzo)
    Nog steeds krampjes in bm gebied. Erg rommelige darmen en bij vlagen misselijk.

Na de vakantie gaan we dus even langs de huisarts voor controle. Want mijn moeder bleek bij de eerste twee (mijn broers) een te laag hcg te hebben. Waardoor ze nog twee x ongesteld werd. En sowieso wil ik ff een bloed check waar die klachten vandaan kunnen komen. En moet toch terug om een moedervlek te laten controleren. (Waarschijnlijk doorsturen naar dermatoloog)

Maar eerst dit weekend een nieuw kapsel en dan vakantie!

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is t hier dames? Stilte voor de streepjesstorm??:p

3. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Denk het hahaha. Ik ben nog aan het mensteueren. Jakkes.
    Maar bijna over woehoe en dan doe ik weer vollop mee. En jullie?

4. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Hier al weer begonnen met klussen! Hopelijk een normaal cyclus dit keer!

5. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Haha idd rustig! Allemaal weer de halve maand aan het afwachten haha.
    Ik maandag weer met ovulatie testen aan de gang, nieuwe ronde nieuwe kansen!!

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hallo allemaal!
    Hier is het ook rustig. Ik ben weer bekomen van de teleurstelling van de vorige ronde. Ik ga me deze keer niet meer zo toespitsen op allerlei testen, en ik ga me niet meer zo vastpinnen op allerlei kwaaltjes. Geen stress meer! tja...
    Ik bedacht me net dat ik nog niet eens had berekend rond welke datum mn ei zal komen. Maar dat heb ik wel ff stiekem gedaan: rond de 31e bij een cyclus van 30 dagen. Maar dat zou ook eerder kunnen zijn.
    Verder ben ik gestart met tarwekiemolie, ben benieuwd of dat verschil zal maken.

Veel klusplezier voor iedereen!

7. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Haha Miepske, wat comisch als de womanlog app klopt dan zou mijn ei ook de 31ste moeten zijn! Vorige maand klopte dit in ieder geval wel.

Sinds gisteren gestart met de Tarwekiemcapsules van de Tuinen, daar hoef je er maar 1 x daags wat van te slikken.
    Ook weer begonnen met de ovulatiestrippen. We gaan er deze week weer tegen aan :D:D:D

Veel klusplezier! ;):cool:

8. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Fijn om te lezen dat iedereen weer positief en vol goede moed de volgende ronde in gaat!

9. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Hier een korte stilte ben erg druk met me salon haha.
    Heb me voorgenomen om me er deze maand niet mee bezig ge houden en niet te testen voor me NOD. Stomme spanning en daarna teleurstelling.

Dus deze maand babyboom op onze NOD.
    Veel knuffel plezier iedereen x

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hoe is het hier? Al eitjes gesprongen?

Ik ben mn ei even kwijt! :( ik dacht k mn ei eergister had, gister temp verhoogd naar 36,9 en nu weer 36,8?? Afgelopen dagen wel ovupijn! Snap er niks meer van! Zou harstikke laat zijn voor mijn doen. Ik zit nu op dag 20.

11. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Lekker knuffelen dus deze dagen als je ei zo onzeker doet. Hoop dat het raak is deze maand voor je :D . Ik weet niet wanneer ik me ei heb (zie het zo wel in de banner)

Ik wil me er deze maand niet mee bezig houden omdat het niet zo heeeeel slim zou zijn als ik nu zwanger zou worden (ik ben dan namelijk uitgerekend op de dag dat mijn zwager en schoonzusje trouwen, we maakte al grapjes over de kraamkamer op locatie hahaha).

Ben ook benieuwd naar alle eitjes :D .
    Vanavond gaan wij hier weer knuffelen, we knuffelen om de dag.

12. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wij klussen hier ook om de dag ;)

Ik sinds zondag begonnen aan de tarwekiemolie. Moet zeggen dat de ovulatie testen wel tot nu toe wat lichter ogen. Volgens de womanlogg heb ik zaterdag mijn ei.ben benieuwd wat de dipsticks gaan zeggen en of ze net zo fel worden als de vorige maand.

Lees verschillende verhalen over de tarwekiemolie. Ben benieuwd! Gezien ik een ontzettend sterke regelmatig heb qua menstruatie. Will see!!

13. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Volgens de ovu testen is mijn lh piek gister op zijn hoogst geweest. Vandaag en/of morgen dus mijn eisprong! Spannend!
    Ook zegt siepie de pendelaar dat ik november zwanger ben van een meisje ;)

Dat meisje lijkt mij geweldig. Ik hoop alleen op wat eerder ;)

14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou doom laat maar springen dat ei!:D even een klus er tegen aan!:D en weer op de wachtbank.....

Nog meer op de wachtbank??

Hier dag 18 pas een gesprongen ei.. Zit nu op 5 dpo en had vanmorgen een dip van 0,2 graden in mn temp!! Hoop natuurlijk innestelingsdippie maar ga nergens van uit.. We wachten t maar weer af!!

15. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Help mij even zo ervaren ben ik nog niet.. haha waar stond dpo ook alweer voor?

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dpo = dagen na ei :D

17. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    hahahaha aha!! Thanks !!

18. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

I'm back en 6 dagen eerder dan normaal ongesteld geworden helaas.. twee dagen voordat ik ongi werd kreeg ik last van zware onderbuikkrampen en kon ik geen stap verzetten van de pijn! Wist niet wat me overkwam joh.. is een cyclus van 25 dagen wel normaal?? Pff heb vandaag op dag 3 zo te zien nog geen bloedverlies. Blijkbaar kan het nog altijd erger met mijn lichaam haha. Benieuwd wat voor rare kwaaltjes ik deze ronde mee zal maken ;)

Wat balen van de ongi meiden! Ik had gehoopt positieve berichten te lezen hier.. hopen op de volgende ronde dan maar :)

19. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi myterious!

Fijne vakantie gehad? Cyclus van 25 dagen had ik ook laatst! Vreemde dingen he kan je lichaam doen.:(

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @hier; na gister een dip gehad te hebben in mn temp 36,8 nu weer omhoog naar 37,1! Nu hopen dat ie hoogblijft!:p
    Verder gek genoeg niet zoveel kwalen net als vorige ronde, enkel paar kleine steekjes gehad.

Deel Deze Pagina