36,4 is zeker normaal. Een dip heeft niet iedereen. Hoe snel temp na je ei stijgt is ook per vrouw verschillend. Bij mij vorige ronde na 3 dagen, deze ronde al 1 dag voor mijn ei :S. Stijging is bij mij wel aanzienlijk, 0,4-0,6 omhoog. Succes met het vinden van je ei MG! Bij mij beginnen zere borsten zo'n 4-5 dagen voor mijn ei al.
Ladies bedankt en ik voel me ook welkom Waauw jullie werken met temperatuur.. Is wel heel slim dan weet je precies wanneer eisprong is ipv al die testen te kopen. Is wel heel interessant om te lezen. Denk dat als het deze ronde niet lukt dat ik me daar ook mee ga bezig houden dan weet ik precies wanneer ik in speciale verleidingsmodus spring. Trouwens ik kan komende maandag al testen maar is het niet beter om te wachten dat mijn ongi niet is doorgekomen en gwn een weekje te wachten? Ik heb wel linksonder pijn en hoe verder de dag is hoe pijner het doet. En het is al een paar dagen aan de gang. Maar ik maak mezelf wijs dat het mijn darmen zijn maar eigenlijk kan dat niet want het zit lager als mijn darmen Haha ben nu al gek en ben maar juist begonnen
Je kunt dmv temperaturen niet bepalen wanneer je eisprong is, wel misschien als je regelmatig patroon hebt van een paar maanden tempen. Bij mij bijv. Springt mijn ei tussen dag 11 en dag 18. Je temp gaat pas omhoog als je ei al is gesprongen en je dus te laat bent om te klussen. Dmv ovu testen kun je je ei opsporen door van te kunnen klussen, of je kunt t voelen aankomen natuurlijk hihi! Gek? Nou t kan niet gek genoeg jn dit topic haha er zijn al veel gekke dingen voorbij gekomen
@ Mami. Aha nu begrijp ik het. Dus toch die testen maar halen dan die van kruidvat zullen ook wel goed zijn zeker Dan is mijn app toch niet zo goed... Die zegt dat ik nu ook nog vruchtbaar ben en mijn eisprong is vorige week maandag geweest.. Maar goed dat ik het gevoeld heb want dat was de eerste keer na 10 jaar
Liet ik in mijn vorige berichten nog weten dat er hier geen klachten waren.... het begint weer: al een paar uur last van ongi-gevoel Geen test gedaan, dus weet niet precies wanneer mn ei gekomen is. Maar ik denk óf 5 ...óf 3 dagen geleden.... Dan is het nog te vroeg voor innesteling. Maar ik ben nu wel begonnen met tarwekiemolie. Het zou dus ook goed kunnen zijn dat mn ei nu pas komt (en dat die andere krampjes niets betekenend waren). Toch maar een klus plannen vanavond Maar het is zeker te vroeg om ongi te worden. Weer 'afwachten-tot-NOD-stress'......grrrr:x
Die van kruidvat heb ik best veel negatieve verhalen over gehoord maar ook wel positieve. Op internet kun je ze ook bestellen, sensitest of 123 testen. Zijn volgens mij ook goedkoper. Ik heb ook een keer kruidvat ovutesten gehad maar die bleven toen positief zelfs na mn ei! Maar was toen ook wel zwanger (uiteidelijk mk) daarna nooit meer gebruikt eigenlijk. Zelf voel ik mn ei goed maar ben uiteindelijk toch begonnen met tempen omdat et zo wisseld wanneer dat eitje eens springt. Als je vorige week je ei hebt gevoel ben je indd nu niet meer vruchtbaar, welke app gebruik je?
ik weet het hier niet meer hoor! eergisteren hadden we nog geklust, volgende dag wat meer bloed... en dat werd minder de loop van de ochtend. Vanochtend ook weer wat bloed en nu zo nu en dan licht roze bloed... zou betekenen dat ik na 17 dagen al weer ongi ben... kan mij niet voorstellen dat dit van t ei komt... weet nu ook niet of ik ga klussen vanavond... heb wel heel de middag al geen bloed/lichtroze slijm meer.. maar ja heeft het nut?!
@mami22 Dan zal ik die testen bestellen via internet. Is ook zo moeilijk voor mij werk zelf in kruidvat en dan moet ik speciaal ergens anders heen om die te halen Mijn app is womanlog. En ik wist dat dus niet dat als je ei geweest is dat het klussen geen zin meer heeft @Miepske1980 Veel succes vanavond!
Hier hetzelfde verhaal.. En ik ben nog maar 1 dpo (of 4 als ik FF moet geloven..) Volgens mij is dat ongi gevoel gewoon opbouwen bm slijmvlies! Dat is wat er gebeurt na een ei onder invloed van progesteron...
ok, dat wist ik niet. Ik dacht dat dat gedurende de hele cyclus gebeurde, niet pas na het ei. En wist ook niet dat je dat kon voelen.... Wat zit ons lichaam toch apart in elkaar.
Hoi Indy, je app kan niet zomaar weten hoe jouw cyclus is. Die kan pas na meerdere cycli gerichter voorspellen, of als je meer informatie invoert zoals temperatuur of ovutestresultaten. Je app gaat de eerste ronde uit van het gemiddelde of van de lengte van de cyclus die je bij het aanmelden zelf hebt ingevoerd... Fijn dat je een ei hebt gehad! Succes met zwanger worden!
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk. Het gebeurt heel de cyclus door. Maar wat er voor het ei (onder invloed van oestrogeen) gebeurt is wel anders dan wat er na het ei (onder invloed van progesteron) gebeurt. Dikker worden gebeurt ervoor, uitrijpen erna. Dat is vorming van slijmkliertjes die ervoor zorgen dat het vruchtje kan innestelen. Zie wikipedia. Liefs!
Tnx marytje ben een stuk wijzer geworden nu.. of ik heb deze ronde een hele vroege eisprong of mijn lichaam houdt mij goed voor gek. We zullen zien.. ben bang dat deze ronde ook niet raak zal zijn als mijn lichaam steeds beslist anders te reageren
@marytje. Heb idd de app eens goed nagekeken en je kunt idd gewicht en temp toevoegen. En ik heb in het begin een aantal maanden geleden toen ik de app geinstalleerd heb, een cyclus van 28 dagen ingegeven omdat ik toen de pil nog nam. Dus ik ga nu afwachten wanneer ik ongi word en dan weet ik de tijd van de eerste cyclus al maar dat zal altijd wel een paar dagen verschillen he. Komt helemaal goed kan al niet meer wachten tot volgende week als ik kan testen. En ik heb al een afspraak gemaakt voor de ha want dat rare gevoel gaat toch niet weg. En als ik dalijk op vakantie ben wil ik toch wel zeker zijn dat er niks mis is met mijn darmen. En als ik positief getest heb dan bel ik gwn ff naar de ha om te vregen of het daarvan is en zeg ik mijn afspraak af.
Ik ben een beetje stil meiden maar doe nog mee hoor, Heb een gebroken hand dus typen is nogal lastig haha. Ik weet nog altijd niet wanneer mijn ei is en bekijk dus ook me bannen niet. Ik laat het op me afkomen hahaha.