Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ all... dankjewel voor al het duimen! Ik duim ook voor jullie allemaal. Wat zou het toch fijn zijn als we binnenkort allemaal een posi test hebben

@melovekane.... veel succes de komende ronde!

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@miepske: ik hoop dat decduivels wegblijven meid! Duimennn

@skyfall: erg he!? Hoop dat t binnenkort wr minder wordt.. anders ga ik echt naar de ha voor een doorverwijzing naar de dermataloog ofzo. Heb hier geen ervaring mee en weet drrm ook niet zo goed hoe ik mn huid t beste kan verzorgen op deze manier..

@melovekane: fijn! Veel plezier :D

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Bijna 2 dagen voor NOD... vandaag geen klachten gehad. Gisteren wel ongi gevoel, maar vandaag niks.
    Ik hou jullie op de hoogte! Ga er nog steeds vanuit dat het niet raak is, maar hoop stiekem toch op zwangerschap deze ronde. Mn klachten zijn weer zo anders!!!! GRRRRRR
    Wie is er nog meer aan het aftellen?

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miepske; spannend meid! Ik hoop ook voor je dat het toch raak is! :D

Ben niet aan t aftellen voor nod haha maar aftellen van die verdomde ongi! Ben altijd ook 6 a 7 dagen ongi grrr vreselijk he!

Meiden die aan t wachten zijn voor nod, ei of ongi:p succes!

5. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Nou om me frustratie kwijt te kunnen ben ik aan het naaien geslagen. De wrappers, knuffeldoekjes, luiermapjes vliegen je op de oren hier thuis haha.
    Misschien werkt het positief want ben met me gedachte meer daarbij dan bij het babymaking project hahaha.

Als ik vanmiddag op de laptop zit zal ik even eat foto's uploaden dan kunnen jullie ze zien ben er zoooo trots op (en dan te bedenekn dat ik dit pas sinds vorige week donderdag doe) en de kwaliteit is top.

@mami zag ik nou dat jij ongi was geworden?

@iedereen succes nog met wachten en testen, superspannend.

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    wat lekker creatief. Ik ben wel benieuwd naar de foto's!
    Ik ben zelf van het breien en haken. Ik heb wel al een babymutsje gebreid. Ik was ook met een dekentje begonnen, maar mee gestopt toen ik in ronde 2 weer ongesteld werd. Misschien geeft het mij ook weer wat positieve energie om daar weer mee te starten :-D

7. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Jaaaaaaaaa hier ook aan het aftellen. Nu 8 dpo (al zegt FF 11 op basis van mijn temp). Mijn temp is de laatste dagen echt skyhigh!! Hoger dan ooit en ik voel me toch echt niet ziek. Verder heb ik helemaaaaaaal geen klachten.
    Donderdag testen!! En jij?

8. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Dit is de wrapper. En heb natuurlijk ook knuffeldoekjes etc etc. Heb er nog meer gemaakt hoor haha. Ik ga zo stof bestellen voor jongens dingetjes :D zooooo ontzettend leuk en ik put er veel positieve energie uit.
    Elke keer ongesteld worden vergt veel van je, en als je jezelf dan kan verliezen in het maken van babydingetjes.

Ik maak ze nu ook nog niet voor mezelf maar ik zet ze te koop :D. Alleen mag ik mijn website hier niet plaatsen ivm reclame.
    In een prive bericht zou het mogen dan kunnen jullie op de website kijken naar wat ik allemaal gemaakt heb.

XX

Bijgevoegde bestanden:

9. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ziet er leuk uit!!

Miepske ik ook aan het aftellen, zaterdag hoor ik ongesteld te worden.
    Bewust hier niet te actief wil mij zelf niet enthousiast maken..

10. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Jawel he, heb net weer stofjes besteld. Heerlijk zachte fleece en echte schattige en stoere jongens kleuren.
    Ik ben de rest van de dag weer even "afwezig" want ik kruip achter de naaimachine voor een super leuke maxicosi hanger. LEUKKK hahaha.

11. MysteriousG

@snoechy: wat gaaaaffff :D ziet er superleuk uit ;)

@miepske, marytje & doom8: Spannend meiden. Blijf voor jullie duimen! Hopen op positieve nieuws binnenkort:D

@all: hier sinds gisteren last van vermoeidheid en supergevoelige borsten.. vanmorgen nog geklust. Hopen dat we mn ei niet missen want de familiedrukte begint morgen al.. ;) wat zou t geweldig zijn als mn ei morgen springt:D we zulen ziennnn...
    Had vanmorgen trouwens bij t afvegen lichtbruine afscheiding:(??? Kan dat met mn ei te maken hebben??

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb zojuist de test die ik nog over had klaar gelegd. Ik weet het niet precies... Denk ook donderdag als ik niet al te ongeduldig wordt... Ik ga nu uit van 30 dagen, maar heb ook een cyclus van 28 dagen gehad. Maar ik slik nu ook tarwekiemolie en ik heb gelezen dat je cyclus daar ook langer van kan worden....ben er nog niet uit dus...

Heel veel succes donderdag!!!!!!!

Zelf heb ik ook weinig klachten. Ongi gevoel is weg, soms wel een beetje een raar zwaar gevoel in mijn onderbuik, tepels zijn ietswat gevoelig....verder erg rustig... en nu maar hopen dat dat zo blijft

13. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Dankjewel!

Bij de eisprong komt meestal wel bloed vrij als het blaasje springt. Dat irriteert en daardoor voel je de eisprong dus ook zo goed. Maar waar dat bloed dan blijft... geen idee of dat naar buiten komt via de vagina????

14. MysteriousG

Heb sinds 2 maanden tijdens mn ei gwn helder bloedverlies (ongeveer half inlegkruisje)voor anderhalve dag. Bij komt t wel uit via de vagina (srry voor de details). Maar goed mn lichaam is continu aan t veranderen. Zou zomaar kunnen dat ik deze ronde geen bloedverlies mr heb tijdens ei maar gwn lichte afscheiding;)

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @snoechy; wat leuk gedaan neid! Super schattig!
    En ja:( ongi geworden had nu opeens weer een luteale fase van 11 dagen. Ppff maar ja.. Volgende ronde weer een nieuwe kans:D

@wachtende meiden; duim duim duim!! Tijd vokr wat streepjes meisjes:D

@myterious; hopelijk op tijd geklust!!:D

16. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    ongi gevoel komt opeens flink opzetten.... hoop dat het deze ronde toch raak is is weg... :(

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Balen miepske!! Duim toch voor een goed einde hoor!!

18. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik gebruik ook tarwekiemolie en heb mn ei eerder dan normaal, nu op dag 12 of 13 ipv 16 of 17...

Ben er bij mn tweede (denk ik mede) door zwanger geworden in de vijfde ronde en dat was de eerste ronde met tarwekiemolie... Dus wie weet Miepske!

19. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh, Miepske ik hoop dat je er dit x naast zit. Ik heb nog 8 dagen te gaan tot mijn nod. Tot nu toe nergens last van behalve gister avond steken rechts onder mijn navel en met vlaggen een beetje misselijk. Ik had gister avond ook helemaal geen behoefte aan sex. Mijn vriend keek mij een beetje raar aan van wats keburd:( :(:$

20. MysteriousG

@mami: tnx meid, hoop ik ook :D

@miepske: ohhh meid ik hoop t niet voor je... we blijven duimen voor een positief testje :)

Deel Deze Pagina