Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    pom pom pommmmmmmmmmmm.
    Stomme wachten, k duim voor jullie en ik wacht tot mijn NOD als die nog komt haha. En anders nieuwe rondes.

Spannenddddddddddddd voor ons alle

2. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    ik voel krampjes die ik ZOOOO goed herken als zijnde menstruatie krampjes. Dus afwachten tot me menstruatie doorbreekt.

3. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, daar ben ik weer:) was er even tussen uit geknepen verrassing van vriend lief weekend Parijs :D. Morgen is mijn NOD om heel eerlijk te zijn heb nergens last van ook niet echt een aankomende ongi gevoel. Heb af en toe alleen een beetje steken en rommelende buik, maar ik heb de afgelopen 4 dagen behoorlijk gegeten hihi. Denk dat ik morgen ochtend toch uit nieuwsgierigheid een testje ga wagen :cool: het is zo verleidelijk als je ze in huis heb liggen.

@ snoechy hoop dat je ongi weg blijft :)
    @ mami hoop dat je ei snel komt en je mag gaan klussen;)
    @ miepske als dat geen gezond baby'tje in de maak gaat worden hihihi:p
    @ mysterious hoop ook zo voor je dat het dit x raak is. Nog even volhouden en wie weet met wat voor leuk bericht je hier dan mag komen :)

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@mami: haha zou idd geweldig zijn, maarrrr ik betwijfel t enorm :D

@kimroy: welcome back :D hopen op goed geluk :p

@skyfall: aww super lief van je, dankje ♥ik hoop t voor ons alemaal :) maar nu eerst hopen op een dik positief voor jou morgen :D spannenddd

@de wachtende dames: ik wacht met jullie mee en blijf voor jullie duimen :D

5. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal meiden. Ik hoop voor jullie wel goed nieuws !!

6. MysteriousG

En skyfall?? Al getest?? :D

7. MysteriousG

Ik heb nog steeds pijn in bovenbenen en onderrug. Ooknog steeds gevoelige borsten.. moet nog zolang wachten op mn ongi, want dan pas ben ik van de pijn af denk ik :(
    Verder heb ik als een gek het hele huis schoongemaakt!! Ben echt doodop, maar alles glimt nu in het huis :D

8. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Test was negatief. Vandaag nod dag en 3x raden het is dus wel ongesteldheids dag :( op naar ronde 2

9. MysteriousG

Neeee:( zijn de duivels doorgebroken??? Wat balen zeg :( hoopdat je in de nieuwe ronde mr geluk zult hebben meid♥

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @skyfall; balen:( op naar de volgende ronde

@mysterious; hopen dat t snel minder word! Wel lekker dat alles weer glimt:D

@hier; raar gevoel in mn bm zal ie eindelijk springen?!?!

11. MysteriousG

@mami: ik hoopt dat t je ei is :D gebruik je trouwens ovutesten? Ik ga t komende ronde met ovutesten proberen;) maar voorlopig deze nog afwachten (blehh).

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mysterious; nee ik gebruik geen ovutesten ik weet dat mn ei tussen dag 13 en 18 is. Dus in die tijd:D even ons best doen:p
    Het lastige vind ik dat mn ei zo verschillend springt:S hebben meerdere daar last van?

13. MysteriousG

Oh ik ook hoorr.. geen pijl op te trekken:) daarom wil ik met ovutesten beginnen om zeker te zijn van mn ei:D

14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mysterious; ja doe je goed:D ik hou het wel even op tempen, misschien over een aantal rondes dat ik dan echt gefrusteerd aan de ovutesten ga:p

15. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Heeee meiden!

Nou uiteindelijk nie meer echt geklust...ei was zoals ik een week latrr dan normaal. ..dus te vroeg veel geklust en vl heeft geen megahoog libido dus jaaa ik ga voor ronde 7.... pff begint me nu al te lang te duren..

Zijn er meer dames van wie vl een vrij laag libido heeft...?

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @kimroy; jammer!:( volgende ronde beter:)

qua libido is het hier juist omgekeerd:D mannetje heeft altijd wel zin, ik daarintegen niet maar rond mn eisprong lijkt mn libido opeens de pan uit te rijsen! :p

17. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Ola...

@skyfall,... wat balen! Op naar de volgende ronde.

@ mystrious... ik vind t best prettig met de ovu testen. Was effe puzzelen welke t beste beviel. Maar ben eruit.
    En ga voor t idee deze maand ook eens temperaturen. Kijken of de ovutest achteraf gelijk had.

@kimroy ... dat lijkt me ook lastig. Misschien toch ook aan de ovutesten. Kunnen jullie gerichter klussen zodat t voor vl minder vervelend word.

@all iedereen succes! Ik heb inmiddels contact gehad met onze donor en die heeft slechts twee dagen dat hij niet kan. Dus moet lukken allemaal.

18. MysteriousG

@mami: nou ik hoop dat je de ovutesten niet nodig zult hebben dan :D

@kimroy: succs in de volgende ronde, maar je weet maar nooit heee :p

@joanna: wat fijn dat je donor beschikbaar is :D wordt wr spannenddd!! Btw welke ovutesten gebruik jij? Heb gehoord dat bepaalde testen niet echt betrouwbaar zijn?

19. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Ik gebruik al ovutesten...maar ga er juist mee stoppen. .ken mn lijf nu goed denk ik..weet prcs wat gebeurd als ik iets voor mn eisprong zit.
    Ach twas gewoon geen handige timing dit keer hihi kan gebeuren!

@joanna; fijn van je donor!
    @mysteriousg; ik gebruik die van kruidvat altijd

20. MysteriousG

@kimroy: zijn die van kv goed? Heb vreemde verhalen over gelezen.. weet ook niet of ik alles moet geloven hoor ;) de een zegt t is slecht en de ander wr niet haha.. ik denk persoonlijk dat kv geen onbetrouwbare testen zou verkopen, maar vroeg me ff af wat :D

Deel Deze Pagina