@doom; hoop het voor je meis! Ga voor je duimen dat het deze ronde raak is! @all; pomtidom zit je dan om 6 uur smorgens al in de woonkamer.......klaarwakker!! Gisteravond een MEGA steek in mn bm, schrok mn rot!! En had opeens gloeiende wangen??? Rare dingen gebeuren hier haha! Zit steeds meer te twijfelen of mn eisprong nou dag 14 was, zoja zit ik nu 7 dpo, heb ook maar besloten om te stoppen met tempen deze ronde, kan er niks meer uit opmaken. Ben benieuwd hoe dit afloopt!
Spannend mami! Jeetje joanne, jij maakt wat mee allemaal zeg! En wat blijf je er ook luchtig over praten allemaal, veel respect voor jou... Kunnen ze het sperma van de donor niet invriezen? Zodat ze de partner in crime niet op de gewenste dag nodig hebben?
Omdat wij inderdaad al meer dan genoeg voor onze kiezen krijgen hebben we besloten niet het medische cirquit in te gaan voor zwangerschp. Ik loop mij fysio en huisarts de deur plat voor nekklachten. De kno arts voor mijn gehoorprobleem en nu dus ook nog een (goede ) vorm van huidkanker. Als ik dan ook nog naar een zwangerschap kliniek/afdeling moet kan ik beter in het ziekenhuis een kamer nemen. Maar met alle stress van afgelopen week. Is t wel ff balen dat de donor geen tijd heeft. Maar scheelt wel weer spanning komende twee/drie weken. Tereijl ik deze periode ook rontgenfoto moet laten maken en naar de dermatoloog moet. Dus al genoeg stress. Begin dan ook weer te twijfelen of t met mijn gezondheid wel zo'n verstandig plan is om een kind te willen. Maar ja bloed kruipt waar t niet gaan kan. Dus we blijven nog even proberen. En ja luchtig erover blijven praten is de enige manier om er niet aan onderdoor te gaan.
@joanna; meid ik heb jouw stukje gemist denk ik??? Wat jammer dat je donor geen tijd had nou ja wat rot eigenlijk!! Veel sterkte met je bezoeken aan ha zieke huis ed. En mag de volgende ronde JOUW ronde worden! *knuf*!!
@joanna: jeejtje meid heb echt respect voor jou! Never ever give up on your dreams no matter what♥ ik hoop van harte dat t volgende ronde raak is bij je meid♥♥♥ @mami: ik hoop zoooo dat t vroege symptomen zijn duimennn @doom: zal ook voor je duimen dat t deze ronde raak is succs met wachten @all: heb vandaag de ovutesten van zwanger en kids besteld. Hoop dat deze snel binnen zijn.. vanochtend was mn temp wr gestegen naar 36.2 (van 35.9). Mijn lichaam is zooo raarrrr
@mysterious; ja rare dingen ppff weet er alles van zeg! @all; nog steeds gemene steekjes down there!! herken ik zeker niet van de vorige rondes niet zo constant iig.....en weet niet meer zo goed dat ik het ook had bij mn zwangerschap.... borsten gevoelig, normaal alleen gevoelig bij aanraking nu voel ik ze echt "zitten"...ahum dat klinkt raar maar "hangen" klinkt nog vreemder hahahaahaahahaah.. sorry! oja en kleine rode puntjes op tepelhof?? verder moe! en bij bepaalde bewegingen lijkt het alsof mn buikspieren strak staan. nou ja!!! ik snap hier echt nix van waar komt dit toch allemaal vandaan he!? Vind het nu wel echt spannend worden hoor!! mn lijf doet zo raar!
Thanxx ladies... Doet me goed. @mami wat spannend zeg!!! Ik ga voor je duimen! @ mysterious. Wat lastig dat je temperatuur zo springt. Dan schiet t nog niet op om het op deze manier bij te houden. Hoop voor je dat de ovutesten wel duidelijkheid brengen. Ik heb mijn nieuwe bestellinh weer binnen, dus oktober weer met frisse moed tegemoet..., @all.. succes!!
Hallo dames, Hoe is het? Hier na een een aantal dagen van alles voelen BAM niks meer sinds gister! Alleen wat hoofdpijn, borsten zijn nog wel gevoelig maar minder, heel af en toe mn liezen maar niet echt aanwezig afwachten!!!
Hallo dames, Hier alles rustig. Ik zit op het wachtbankje. Nergens last van!!!! Voor de grap heeft mn lichaam bedacht om deze keer voor mn ei mij te plagen in plaats van na mn ei. Na ongi krampjes, gevoelige borsten. Nu halverwege mn cyclus: niks.... hahaha, het is me wat......
@miepske; ja meid ik weet het! Het is idd allemaal wat! Maargoed dan is de verassing nog groter als je toch een posi test hebt straks ik ga in iedergeval voor je duimen
@mami: ik hoop dat t een goed teken is @miepske: erg herkenbaar... toch maar hopen op een dik positief! @all: mn temp is nu wr stabiel en 3 dagen op een rij op 36.2 hopen dat de ovutesten morgen binnen zijn. Ben benieuwd
Ja hoop het ook mysterious! Wat ik wel heb is een "bolling" boven mn schaambot?! Nooit gehad denk ik? Wie weet hier meer van? Darmen?
Dit herken ik van mijn eerste zwangerschap. Stond toen onder de douchen bij het wassen voelde ik ook zo'n bolling boven mijn schaambot en dacht toen ook van wat is dit? Later bleek ik zwanger.
Nou dat is zeker spannend zeg! Ik herken het niet van mn vorige zwangerschap??? Nooit op gelet morgen 10 dpo, ppff nog 4 dagen te gaan dan! Denk niet dat ik het red meiden om niet te testen!
Het is hier nogal spannend! Ben van dit weekend terug van vakantie.. In de familie vorige week 3 kindjes geboren. En ooooh wat willen we het zelf dan zo graag. Vorige ronde niet ongi geworden dus ben benieuwd want volgende week moet ik ongi worden. Ben elke dag een kopje groene thee aant drinken dus hoop dat het helpt en mijn ongi snel doorbreekt want zo kan ik nooit zwanger raken. Wie moet er eigenlijk testen binnenkort?
Ohhh mami je maakt het wel weer spannend hoor. Hoop het zo voor je . Hier nog steeds aan het wachten op het ei gister begonnen met klussen dus hoop ergens woensdag of donderdag op de sprong. @ mysterious hoop dat je ovutesten optijd binnen zijn kan je ook aan de slag
@mysterious; is normaal. Soms kan je temp gaan zakken voor ei! Hopelijk springt ie snel! @indy; hoop voor je dat t snel doorbreekt en je aan de slag kunt! En ik ben degene die als eerst mag gaan testen denk ik misschien morgen of overmorgen weet nog niet! Zit te twijfelen @skyfall;hopen dat je ei snel springt!!