Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indy87

Indy87 Lid

3 sep 2013
    39
    0
    0
    Ik ben verkoopster bij het kruidvat
    Limburg
    @ mami. Ik hoop ook dat ik snel ongi wordt.
    En hoe sneller je test en hij zegt negatief terwijl je miss wel zwanger bent heb je een teleurstelling. Als je eventjes langer volhoud en je meer hormonen hebt dan heb je miss positief of maar een keer een teleurstelling ;)
    Ikzelf heb vorige keer gewacht tot 10 dagen nadat ik ongi moest worden. En hoe langer je het volhoud hoe spannender het is :) en dan is de test ook zekerder nee?

veel succes iedereen

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    10 dagen overtijd!! Ppff ikzelf als behoorlijk ongeduldig zou dat niet kunnen hoor!! Ik ben vandaag 10 dpo, meestal word ik 13 dpo dus lf van 12 ongi.. Maar goed dat verschilt ook wel eens per maand grrr vandaar dat ik dacht trek gwn een gemiddelde en test gwn vanaf 11 dpo:p of ik heb mn ei toch dag 16 gehad en zit ik nu 8 dpo *zucht* twijfelssss!! Ik weet het nog niet wanneer ik ga testen, het zou zo maar kunnen dat er opeens een berichtje komt van mij dat ik een test achterover heb geslagen!! Hihi maar doe me best om het uit te stellen hoor!!

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@indy: ik hoop dat je ongi snel doorbreekt meid! Succs met wachten :)

@skyfall: tnx. Kreeg net een mailtje dat mn bestelling verzonden is :D

@mami: tnx! Hoop ik ook :D

@snoechy: zodra ik de testen binnen heb :D heb een pakket van 25 testen :p

4. MysteriousG

Daarom koop ik de testen van de action. Kan ik er op los testen haha :D heb liever de teleurstelling dan de rotspanning ;)

5. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mysterious; ja ik denk dat ik ook liever teleurstelling heb, wat ik nog weet van de rondes voor mn zwangerschap van mn dochter was dat ik als de test nega wa ik mezelf er beter van kon weerhouden om weer te testen. Hihi! We zullen zien:p

6. MysteriousG

Testen zijn nog niet binnen dus wordt t vast morgen ;) ik haat t wachten op mn ei bah bah! Hoop dat manlief deze ronde tijdens mn ei niet weg hoeft, maar daarna pas.. de spanning is om gek van te worden.. ben bang dat we deze ronde ook weer over moeten slaan:( totaaaaaal niet leukkkkk

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee mysterious echt niet leuk idd, hopelijk komt het nog goed deze ronde!!

8. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Bleh... had gehoopt op minder klachten deze ronde... Maar het is helaas weer zover. Ongi achtige klachten 13 dgn voor NOD... Dat wordt weer gezellig op het wachtbankje hihihi

En deze ronde had ik ruime een week voor mn ei ook al allerlei klachtjes...wat is zwanger willen worden toch leuk.... grrr

Sorry... moet heel ff klagen!!!!!! (voordat ik er ml iedere 5 minuten mee lastig val

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik hoop dat je man thuis is op het juiste moment. Het lijkt me inderdaad erg frustrerend als hij telkens zo lang van huis is & je maar 1 ongecontroleerd moment hebt wat zo belangrijk is om met zn tweetjes te zijn.

10. Avsuma

Avsuma Niet meer actief

Even totaal offtopic;

Ik zit naast mijn man op de bank met de i-Pad. Terwijl ik jouw reactie lees, kijkt mijn man even mee en leest dus mee. Vraagt hij opeens doodserieus en heel droog: is dit nu vrouwenpraat? :)

Is weer eens wat anders dan voetbal en auto's :p

11. MysteriousG

Tnx ladies voor de lieve reacties :) mn ei heeft tot zondag de tijd. hopen dat t toch nog lukt en stiekem hopen dat manlief niet weg hoeft deze ronde ;)

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    hahaha
    Ben ik blij dat mijn man niet mee leest. Die vindt dat helemaal niets, als dat rekenen met de eitjes en NOD. Opsommingen van steekjes, krampjes, beschrijvingen van slijm en bloed... al dat getob: wel / niet raak ....
    Dan is praten over voetbal/auto's misschien wat simpeler... (mijn man praat liever over games of ander pc gebeuren)

13. MysteriousG

Waahahaha ben ik ff blij dat mn man nooit meeleest :D zit altijd naast hem met mn telefoon of tablet op de forum, maar t interesseert hem echt niet. Hij is al blij dat ik hem dan met rust laat met mn gezeur over mn ei, kwaaltjes, symptomen etc :D

14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hahahah!! Mijn mannetje hier vind er niks aan dat gepraat over zwanger worden en zijn, hij zegt wat is er nou zo leuk alleen maar gezeur en geklaag over klachten waarvan je misschien dat het te maken kan hebben met zwanger zijn, heb je hele waslijsten aan klachten en uiteindelijk is het niks. Jeziet het toch vanzelf wel, als je buik dikker word ofzo die testen kosten mij een godsvermogen! Ppff lekker nuchter he die mannen!!

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik kwebbel gewoon lekker door hoor hihi ook al vind hij het niks. Zodra ik een zucht hoor duw ik die ipad ook nog een onder zn neus van lees dit stukje even. :p

16. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Ik heb weer een geval apart die wel mee wilt lezen. Wat is dpo? Wat is NOD? Pffff sssst manlief ik ben alles aan het terug lezen hahaha.

@mysterious Maare 25 testen hallelujaaaa. Kan niet wachten op foto's en uiteindelijk een dikke posi test

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo dames even trots op mezelf heb niet getest! :p heb weer even mn temp bijgehouden want dan weet ik zo n beetje wanneer ik mn ms kan verwachten als het niet raak is. Temp staat nog steeds op 37,1 dus das goed:p

18. MysteriousG

@snoechy: ja waren in de aanbieding. 25 ovutesten voor 12 euro :D

@mami: haha petje af :p hoop dat je temp hoog blijft :D

@all: borsten beginnen wr gevoelig te worden. Heb ook nare steken in mn rechter onderrug (boven mn rechter bil).. werd er wakker van :$ en heb natte witte afscheiding :) waar blijven mn testjessss grrrr. Ga manlief vanavond toch maar eens lkkr verleiden :D

19. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mysterious; ow meid hoop dat jetesten zijn binnen gekomen vandaag:D mijn bestelling is wel gekomen vandaag had vrijdag besteld. (Geen testen hoor hihi)!!

Have fun!!!

20. MysteriousG

Ze zijn binnennnn :D morgen kan ik aan de slag met testen :p

Deel Deze Pagina