Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jee!! Succes meid! :D hopelijk gaan ze geluk brengen deze ronde:D

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Dankjeeee hoop ik ook :D

3. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de witte vloed ook begonnen behoorlijk nat van onder dus de eisprong zit eraan te komen. Zit alleen te twijfelen of we vanavond moeten klussen of morgen. Volgens de schema en berekeningen is mijn ei op donderdag. Een als ik zo het internet aflees is 2x achter elkaar niet zo goed voor de sperma worden ze lui van. Misschien stomme vraag maar wat zal jullie doen? :(

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gwn 2 dagen achter elkaar sexen hoor. Ik denk niet dat ze zo snel lui zullen worden. Mijn mannetje komt elke dag wel klaar, en zijn zaadjes hebben toen hun werk ook gewoon gedaan, mijn meisje ligt heerlijk te slapen. Hopelijk hebben die zwemmertjes het weer goed gedaan!:D

5. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Heey Dames,

Wat spannend weer hier.... pfff

Mysterious gaat (ovu) testen.
    Mami die juist nog niet probeert te testen.
    Kwaaltjes die ineens over gaan of juist ineens komen. En een verscheidenheid aan mannen die wel of niet meelezen. :-D

De mijne leest niet mee maar is wel oprecht geintresseerd als ik wat vertel. Maar ja hij is zich er ook heel erg van bewust dat zwanger worden niet vanzelf sprekend is.
    (Zijn broer en schoonzus icsi en zn baas adoptie na alle pogingen)
    Tja en hijzelf niet vruchtbaar.

Vanmiddag waren we in een dierentuin. Stond daar gewoon voor de toiletten een kinderwagen met baby in maxicosi onbeheerd.
    Zegt ie heel droog: nou die mensen zijn er toch niet zuinig op. Zullen wij dr meenemen. Whahaha

Hier is verder alle medische schrik wel ingedaald.
    Donor heeft nogmaals duizend excuses aangeboden.en afgesproken dat we gaan proberen volgende maand twee x af te spreken voor "de overdracht" hahaha.
    Krijg van dermatoloog nog een oproep bericht en straks opnieuw afspraak proberen te maken voor xray.

Jammer van deze maand. Maar mocht blijkbaar niet zo zijn.
    Als ik niet teveel zwanger-word-stress heb ben ik wel vrij nuchter en geloof wel in het lot. Dus we proberen volgende maand opnieuw met nieuwe moed.

En tot die tijd blijf ik lekker meelezen (en reageren)

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @jaonna;

Ja meid! T is weer spannend hier idd!

Jammer van deze ronde maar goed van je dat je er rustig onder kan blijven, en het gebeurd als het gebeurd.:D

Maar wat raar dat die mensen dat kindje alleen lieten zeg! Zou ik echt nooit doen! Veel succes bij de dermatoloog:)

@hier; nog steeds niet getest! Ik kan me gek genoeg goed beheersen dit keer. Gister super vermoeide benen en voelde weer niet lekker gister. Ik heb ook geen idee of ik zwanger kan zijn of dat er gewoon griep op de loer ligt. Mn temp was vanmorgen nog steeds 37, die blijft ook mooi gelijk! Normaal Zwiept hoog en laag.. We gaan het zien!! Vandaag 12 dpo :D

7. Roxy1985

Roxy1985 Niet meer actief

knap hoor, ik zou het niet zolang vol kunnen houden, ik mag vanmezelf volgende week woensdag testen, dan zit ik 10 dpo is ie negatief dan pas maandag weer na mijn NOD.

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @roxy; spannend! Duimen voor een streepje volgende week!!:D

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ojee hier beginnen de ongi krampen en wat waterig witte afscheiding, dat is geen goed teken aangezien ik dat altijd heb voor nod!!:(

Wel heb ik puisten in mn nek???? Hoe is het met jouw huid trouwens mysterious heeft t kuurtje geholpen?

10. MysteriousG

#1010 MysteriousG, 2 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2013
    Wordt wr spannend hier meiden :D

@joanna: hoop voor je dat deze ronde snel voorbij is meid :) ik geloof ook in t lot en zeg ook altijd dat alles met een reden gebeurd. Wnnr het zover is, heb je een positieve test in handen. Hoop dat t de volgende ronde zal zijn :D

@roxy: duimen op dik positief volgende week :D

@mami: ik hoop dat t positieve symptomen zijn meid :) mijn kuur moet ik 3 maanden volhouden. Na 2 weken zou ik de effect al moeten merken. Ben vandaag al een week verder en merk best wel wat verandering. Heb geen geïrriteerde huid meer en puisten zijn ook minder. Hoop dat ze helemaal weg zijn aan t einde van de kuur ;)

@all: vandaag begonnen met ovutesten. Zag een heeeeeel licht tuurstreepje. Mn ei moet dan aan t rijpen zijn, want mn borsten zijn wr ontzettend gevoelig geworden en heb last van rare steken soms in mn rechterzij ;)

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mysterious; oh my! 3 maanden! Wat lang zeg maar wel dijn dat het helpt.

@hier; die ongi krampen waren eenmalig, ik ga denk ik toch morgenochtend een test wagen:D 1 dag voor nod kan toch wel? :p

12. MysteriousG

@mami: Haha t is wel lang maar niet vervelend ofzo.. doe t voor slapen en na t opstaan op ipv dag/nachtcreme :D

Van mij mag je morgen testen. Ben zelf ook erg benieuwd haha:D

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha mag het? Dat is aardig van je hihi:p

Ben benieuwd morgen maar ga van niks uit, als ie wel nega is zal de teleurstelling wat minder zijn hoop ik.

14. MysteriousG

Hahahahaha :p en toch ga ik duimen op dik positiefffff :D

Duimen duimen duimen duimen duimen duimen duimen :p

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hihi!! Duim ook voor mezelf!

Er is een vriendin op bezoek die mij nu aan het aanmoedigen is om nu de test te doen! Maar doe het niet hoor! Maar nu moet ik mezelf echt even kort houden! Testdrang komt opzetten:p beter om met ochtendurine te testen lijkt me toch?

16. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mami je maakt het wel spannend. En knap dat je het volhoudt om niet te testen.

@mysterious eitje komt zo, eitje komt zo, nog eventjes geduld nog want het eitje komt zo :p:cool::):D:D

Ik heb helaas gister avond niet kunnen klussen vriendje lief kwam helemaal toegetakeld thuis van het voetbal. Dus vanavond er maar op los gaan. Als het goed is morgen mijn ei;) ben benieuwd wat het gaat worden deze maand dames.

Succes allemaal.

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @skyfall; ja sta nog steeds versteld van mezelf!:p wie had dat kunnen bedenken ik als testverslaafde!! Hihi! Morgenochtend gaat de eerste en hoop dat er dan 2 streepjes komen, maar ga daar niet vanuit:D spannenddd

18. MysteriousG

Hahaha eitje kom maar gauw :p
    Vanavond ben je ook op tijd bij met klussen als je ei morgen is :D ook voor jou duimen geblazen :)

19. Indy87

Indy87 Lid

3 sep 2013
    39
    0
    0
    Ik ben verkoopster bij het kruidvat
    Limburg
    @mami. Spannend zeg. Vandaag testen ben heel benieuwd naar de uitslag. Hoop dat hij positief is voor jou :) denken hier allemaal aan je :)

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij mij duurde het ongeveer 1 minuut. En het was een hele typische trekkende pijn, anders dan wat dan ook wat ik ooit gevoeld heb.
    Ik heb het bij beiden dus ook erg opvallend gevonden en wist gelijk dat het zover was.

Deel Deze Pagina