jammer Maar je zit nu toch 1 dag voor NOD... is eigenlijk nog te vroeg hè. Ik heb me voorgenomen pas 2 of 3 dagen na NOD te testen. Anders zijn de testen hier niet aan te slepen. Heb al een paar keer op NOD getest en dan werd ik een paar uur later ongesteld... ga ik niet meer doen dus... probeer de zenuwen dan maar opzij te zetten... gaat wel moeilijk worden ben ik bang
Nou ik beschouw het als game over! Ik zal het meemaken morgen of ik ongi word of niet. mn temp is ook omlaag gegaan 36,9 dus ik denk dat het niks is en mn lichaam weer lekker met mij heeft gelummeld
Balen mami maar zoals miepske al zei kan t nog alle kanten op. Ik blijf toch nog stiekem hopen en duimen dat t raak is
Nou kleine kans hoor meid! Maar wel lief van je. Ik denk in combi met mn temp dat ik morgen wel ongi word. Of hij moet ineens heel raar omhoog schieten maar dat denk ik niet loopt ook af nu. Van 37.1, 37, en vandaag 36,9. Nou ja jammer volgende ronde beter
Oh wat jammer mami wat kan je lichaam je toch voor de gek houden hè of willen wij gewoon rare dingen voelen hahaha op naar de volgende ronde dan maar hè. Ik ga het wacht bankje nu op ben benieuwd ben aardig wat sperma verloren. Moest na het klussen echt zo nodig naar de wc heb het wel opgehouden maar na 10 minuten begon mijn blaas pijn te doen en wil geen blaas ontsteking. Dus ben toen toch maar gegaan. En het liep er zo weer uit. sorry voor de details haha
Maak je niet druk meid. Je hebt maar één zaadje nodig en de sterke zaadjes hebben jhun bestemming al bereikt
@skyfall; ja ja het lichaam is een vreemd apparaat! Geen pijl op te trekken grr! @all; nu officieel de nieuwe ronde in, de rode duvels zijn gearriveerd!
Ja dat gaat wel lukken miepske! Klussen is geen vervelende bezigheid en verwachte het idd, baal er ook niet van, heb ik niks aan we gaan gewoon door! @wachtende meiden; streepjes tijd!! Ik ga super hard duimen!!
Haha ik wacht op mijn nod.. of nouja ik hoop dat hij weg blijft. 13okt zou ik ongeveer mogen testen. Maar mijn ei kwam voor het eerst duidelijk 2 dagen eerder.. verwacht dus dat ik sneller ongesteld zou moeten zijn.. Ik hoop maar , gezien dit een speciale maand is dat dit een teken is. Een vriendin van me zij dat ze een voorgevoel heeft dat ik deze maand zwanger ben haha. Hope so! Andere vriendin heeft vandaag positief getest. Wat zou dat toch leuk zijn!!!
Vannacht erg beroerd geweest. Misselijk, buikpijn, rommelige darmen. Moest het hoofdsteun van het bed overeind zetten, want liggen ging echt niet. Rest van de dag misselijk, moe, buikpijn... begint nu minder te worden. Wel weer een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Of het een virusje was of de hormonen, ik weet het niet....