Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@doom: spannend meid!! Ik hoop t echt voor je :) duimen duimen duimen:D

@miepske: awww vervelend meid. Ik hoop dat t positieve kwaaltjes zijn :D

@all: vanmorgen beetje vruchtbaar slijm gedetecteerd... strax als ik thuis ben, ga ik nog een testje wagen (heb er toch 25 :D). Hopen dat eitje snel komt hoor. Mn geduld begint op te raken hier ;)

2. MysteriousG

Hoi meiden. Geen nieuws hier te melden?

Heb net een ovutestje gedaan enhet streepje wordt steeds donkerder :D het is nog een negatiefje.. hoop dat t morgen of overmorgen dan al positief is ;) jeeeejj eitje komt eraan en manlief is voorlopig lkkr thuis :D maaaar ik vertel hem nix over de testen, wil t lkkr spannend en mysterious houden voor hem anders is de lol eraf :p

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Doe je goed mysterious!!

Hier wel een nieuwtje.... Gister hebben we besloten om het even rustiger aan te doen. Ik stop tijdelijk met tempen en we hebben gewoon sex wanneer we zin hebben. Zit de laatste weer helemaal niet lekker in mn velletje door pnd, ups and downs, zit nu weer in een dikke down. Lees gewoon mee en reageer gewoon hoor! Maar ben even minder bezig zwanger te worden.

4. MysteriousG

Aww meisie tochh :( Erg begrijpelijk hoor.... Misschien dat je op deze manier minder stress ervaart en t daarom juist opeens wel raak zou kunnen zijn :) geniet lekker van jullie tijd met elkaar. Ik zal hier nog altijd voor je duimen :) een dikke vette digitale knuf voor jou ♥♥♥

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Kan me er wel iets bij voorstellen. Iedere dag tempen, dan ben je er dagelijks mee bezig... ongedwongen ermee bezig zijn is veel leuker

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mysterious; dank je meis! Miss dat t raak kan zijn maar verwacht er niks van:) zou natuurlijk wel een top kado zijn! Van elkaar genieten we zeker hier, mn dochter is nog maar 1 jaar dus erge haast is er niet op het moment, we doen het rustig aan.

@miepske; het zal ook veel rust brengen zonder dat tempen idd!

@all; ik duim voor jullie allemaal meiden! En hoop dat het deze ronde raak mag zijn voor jullie! :D

7. MysteriousG

Dames wat zeggen jullie? Is dit positief of moet t nog donkerder? ;)

8. Indy87

Indy87 Lid

3 sep 2013
    39
    0
    0
    Ik ben verkoopster bij het kruidvat
    Limburg
    Jah Mysterious... Dat lijkt me toch wel heel duidelijk he ;) 2 streepjes :):)

9. MysteriousG

Net nog een testje gedaan en de streep wordt donkerder :D

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg positief! Veel klusplezier!! :D

11. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg positief:D je mag aan de bak meis :p

@ mami, wie weet dat het als nog wat kan brengen. Meestal wanneer je er niet zo mee bezig ben, bereik je het resultaat. Hoop het zo voor jullie! :)

12. MysteriousG

Hihi dankje meiden :D hoop dat manlief niet al te laat thuiskomt ;)

13. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Klussen!!! hihihi.... veel plezier!

14. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Mami jammer hoor een nega test.
    Mysterious heeeeel veel knuffelplezier toegewenst!

Hier hebben we lekker veel en gevarrieerd geknuffeld.
    Mei ei zou morgen moeten komen (6-7-8) elke maand zelfde liedje geloof ik. Zie een ritme komen.
    Heb sinds me afgelopen menstruatie vreemde krampjes in me onderbuik. Hopen dat het deze maand raak is. Ik ga dr niet vanuit maa zou een leuk cadeautje voor onze verjaardagen zijn.

Succes allen met knuffel , testen, wachten, zw testen!

15. MysteriousG

Tnx meiden :D hoop dat de ovutesten niet voor niets is geweest ;)

16. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Nou ik weet nu niet of ik gister me ei had of eergister of vandaag of dat ik hem nog moet krijgen. Ben namelijk ziek * aankomend griepje*.
    Ik ben mega misselijk door dat lekkere aankomende griepje haha. We klussen wel en we hebben het gezellig samen.
    Ben erg benieuwd of het deze maand raak is. Me weerstand is laag dus ik zie het somber in.

We wachten geduldig af haha.

17. MysteriousG

Ajjj beterschap snochy ♥ veel drinken en fruit eten :)

Hier gisteravond en vanmorgen lkkr gezellig gemaakt met manlief :) heb nu nogal last van krampen in onderbuik/rug en vooral veel pijn in mn bovenbenen. Ook last van gevoelige borsten en heeeelll erg moeeee.. eitje staat op springen zo te voelen ;) eens kijken of we geluk hebben deze ronde. Manlief heeft zaterdag wat gedronken met vrieden, hoop niet dat t slechte invloed heeft gehad op zn zaadjes... wordt wr spannend deze ronde ;) nu maar weer eens lekker afwachten hoor (blehhhh)

18. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhh, snoechy beterschap en hoop dat dit koudje de pret niet mag bederven.

@mysterious schuif je gezellig samen met mij op het wachtbankje :) ben echt zo benieuwd. ;)

19. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @snoechy; beterschap meis!

@mysterious en skyfall; succes dames!! Hopen dat het raak is voor jullie!!

20. MysteriousG

@mami: tnx meid :) hoop ik ook voor jou! iig zo snel mogelijk dan ♥

@skyfall: girl I don't know about you maar heb nu al testdrang :$ dat worden twee heleeee lange wachtweken ;) hopelijk kan ik tot mn nod wachten met testen :p

Deel Deze Pagina