Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hahaha jij ook al :p?? Bij ons glimt de hele boel en dat terwijl ik zooo futloos was/ben :) wat hormonen wel niet met ons doen! Ik moet 21e ongi worden, dus probeer ik tot dan niet te testen.. ;)

2. MysteriousG

Vandaag op DPO2 nog een symptoom erbij:

Erg emotioneel + huilen om nix en tevens daardoor enorme koppijn. Gellukig eren superlieve en geduldige manlief die mij troost en wr tot rust brengt :)

Leuke lichaam/hormomen heb ik hoor ;)

Maar moet toegeven dat ik ovutesten in combinatie met tempen erg fijn vind. Is voor t eerst dat ik begrijp wat er met mijn lichaam gebeurd en wat de kwaaktjes voor en na mn ei zijn :)

3. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Haii ladies...

Weer ff een teken van leven van mij.
    Ben deze keer wat minder actief hier.. en dat geeft me meer rust merk ik.
    Maar heb sinds drie dagen zo'n vage klachten... ik heb een onderwerp aangemaakt..
    Lijken wel zwangerschapsplofjes in mijn buik..maar kan gewoon echt niet..

Ik zit nu rondom mijn eisprong..denk ik...
    Heb vanochtend een testje gedaan maar die is nog heel licht..
    Maar prima..want manlief heeft veel stress aan zijn koppie..dus hoop dat dit weekend pas mn ei komt..;)

Groetjesss

4. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb sinds vandaag ook een paar symptomen :(

-Droge mond
    -Steken rond mijn navel
    -Gister nacht krampen gehad in mijn buik heb er een uur van wakker gelegen
    -Hoofdpijn net boven mijn rechter oog
    -Pukkels op mijn schouderblad ( heb ik nooit ) :$
    -Meer witte afscheiding ( had ik vorige maand niet van een drup tot niks )

En de testdrang begint te komen maarrrrrrr we houden het nog vol hihi

5. MysteriousG

@kimroy: ik weet niet eens wat dat zijn :$ maar hoop voor je dat alles goed uitpakt :) veel klusplezier toegewenst

@skyfall: woww dat zijn aardig wat symptomen. Ik snap je testdrang maar al te goed :D hopen op een dik positief!

6. MysteriousG

Hier wr nieuwe symptomen of beter gezegd klachten:

-net voelde t erg nat daarbenden. dus ik naar de wc en spotte wat roestacgtige bloed gepaard met waterige afscheiding in onderbroek :$ ik ging plassen en er zaten er kleine roze klontjes in?? Bij het afvegen zag ik lichtbruine slijm met sliertjes oudbloed erin??? wtf is dat??? :$
    - heb last van ongikwaaltjes. Veel rugpijn en pijn in benen..
    -ben hele dag sjagi
    -last van hoofdpijn

Iets zegt me dat ik t vruchtje ben verloren :(

7. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Tuuurrlijk belt vanaaf mn collega op...zwanger....
    Gun t haar..maar ze is vier maanden bezig en nu drie zwanger. ...
    Oneerlijk!!
    Ff traan gelaten. ..man geknuffeld en weer verder! !

Xx

8. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    He niet zo sad :O Iets in mij zegt namelijk dat jij je innesteling heb gehad oid? Is je ei niet eerder gekomen dan je dacht? Nog 12 dagen dan mag je testen. Hoop het zo voor je :D .
    Dont worry, je kan niet nu al je vruchtje verliezen.
    Dikke knuffel xxxx

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @alle meiden!; spannenddd!!!!!! Kom maar op met die posi testen:D

@mysterious; zou misschien ook van je eisprong kunnen zijn.. Lees et wel vaker! N a v je temp en ovu testen zou je wel goed zitten qua eisprong maar innestelling is dan ook wat vroeg. Dus ik DENK dat t met je eisprong te maken hebt maar HOOP dat t een innestelling is natuurlijk:D hoop t voor je meis!!!

10. MysteriousG

Tnx mami hoop ik ook. Maar ik kan me op 2 dpo geen innestelling voorstellen.. helaas zit er nix anders op dan afwachten.. bah bah. Voel echt alsof ik ongi ben, maar dan met extreem gevoelige linker tepel. Ik heb inlegkruisje ingedaan maar geen bloed mr gespot. Alleen maar rare afscheiding met sliertjes bloed in

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    He bah balen weer he die onzekerheid! Maar nog even tanden op elkaar! En hopen dat de tijd een beetje snel gaat voor je:)

12. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Vliegensvlugge update van hier.

- opruim woede - handig joh :D
    - me vruchtbare periode is afgelopen van helder eiwit slijm naar dik taai en troebel wit
    - moe en ziek - komt door verkoudheid griepje is gelukkig overgewaait
    - 23:00 uur 2 druppels oud roze verlies bij het afvegen *wou er bijna een foto van maken*
    - krampjes achter schaambot alsof me menstruatie eraan zit te komen
    - Last van droge ogen

@ Mys je bent niet de enige dus die nu onzeker zit qua verlies :(.

HOPEN HOPEN HOPEN

13. MysteriousG

Ik heb toch maar ff een onderzoek gedaan en mn app nog eens goed bekeken. Ik heb zondagavond mn ei gehad, maandag met 0.2 tepstijging. Dus ik zit op 3 dpo!!
    Nou las ik ergens op het forum dat innestellig tussen 3-10 dagen zit met gemiddelde van 5-7 dagen!! Het kan dus wel een innestelling zijn :$

@snoechy: op welke dag heb jij bloedverlies gespot? Nou ben ik toch echt benieuwd hoorrr

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Oeh.... dat klinkt toch wel allemaal spannend hier. Mogelijke tekens van innesteling?!?!?!?! .... ik hoop het zo voor jullie.

Ik zit hier met hoge testdrang. Vandaag is al zo'n 100 x bij mij de gedachte gekomen om een testje te wagen. Maar heb me ingehouden.
    Af en toe een beetje zwaar gevoel in mijn buik, maar niet zoals voorgaande rondes. Nog geen ongi gevoel dus..... even afwachten hier :-S ... die steekjes kwamen laatst op zo'n perfect tijdstip dat ik ergens hoop dat dat de innesteling was... nog een paar daagjes afzien

15. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Nu net.. 40 minuten geleden.

Ik denk dat ik zondag me ei heb gevoeld op verjaardag, we zijn toen mega snel een eindje gaan rijden *demn shame on me* Onze vrienden konden er smakelijk om lachen hahaha. *maar alsnog shame on me* Maar omdat ik toen mega verkouden was en buikpijn had wist ik niet of het me innesteling was......

16. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Spannenddddd, ik ga duimen voor je miepske. :D

Digi hug

17. MysteriousG

Ayyy miepske ook bij jou begint het steeds spannender te worden! Echt knap dat je tot nu toe niet getetst hebt. Nog paar daagjes volhouden meid :D

18. MysteriousG

Dus we hebben beide zondag ons ei gehad en zitten allebei op 3 dpo :D woooow de spanning wordt met de minuut groter! Kan niet wachten tot ik kan testen. Ben bang dat toch eerder dan mn nod begin met testen :)

19. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    @ Mys

Ik heb het idee dat me cyclus deze maand vreemd loopt, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hem totaal niet bijgehouden heb.
    Zal even banner veranderen 3DPO is dus nog 11 dagen tot ik mag testen.... toch?

Pffff onzekerheid ten top hier.

20. MysteriousG

Yep over 11 dagen kan je testen en ik ook :D zal voor ons allemaal op deze forum duimen op een dik positief :)

Deel Deze Pagina