Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal meiden, miepske wanneer mag jij testen?

Ik merk wel nu mijn vriendin zwanger is dat de drang voor mij hoger ligt on te testen. Dit ook maandag gedaan, was hardstikke negatief. . Maakt me wel een beetje angstig, zou zo fijn zijn deze maand! ( contract technisch) maarja we kunnen het helaas niet plannen.

Zondag hoor ik ongesteld te worden, gezien mijn ei voor het eerst deze maand eerder kwam ga ik er ook van uit dat ongi eerder kan komen evt.

Rommel wel wat met mijn lijf, drukkende vagina, steekjes. Paar dagen geleden wat misselijk. Maar ik durf er geen hoop meer op te hebben.:(

2. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Spannend Doom. Maandag was nog eat vroeg.
    Hopelijk blijft je menstruatie uit. Duim voor je!

Hier heb ik de hele nacht steekjes gehad vanaf achter me schaambot dat doorstraalde naar me anus *pardon my french*
    Nu geen last meer. (Let op als ik op verstuur druk dan krijg ik ze weer).

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@Doom: Spannend meid! Maandag is iid te vroeg geweest om te testen. Nog een paardagen vohouden ;) Zal voor je duimen ♥

4. MysteriousG

Hier 6 uur wakker geworden om te plassen en zag dat mn plas donker paarsachtig gekleurd was. Ik afvegen zie ik donkerpaarsachtig oudbloed.
    Nu net naar de wc en ik spot gwn oudbloed in mn inlegkruisje, in de pot en op papier bij afvegen...
    De ongikwaaltjes zijn wel minder geworden. Heb nog pijn in benen en ben wel erg moe.. ben benieuwd wat er nog allemaal bij kan komen. Heb voor de zekerheid toch maar een maandverband ingedaan, want ga zo deur uit..;)

5. MysteriousG

Nou meid zal me zeker nix verbazen! Krijg steeds met nieuwe kwaaltjes te maken ;)

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mysterious; goh meid wat een gedoe bij je! Zo word je niks wijzer! Hopelijk is het een goed teken:D maar wel lastig te pijlen zo allemaal.

@doom; word ook spannend bij je! Maandag was idd te vroeg dus kan nog alle kanten op.

@snoechy; hopelijk goede steekjes:D

Meiden ik blijf hier duimen en hopen voor jullie!! *gooit geluk jullie kant op*

7. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Dank je Mami *Vangt het geluk en omarmt het*

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goed vasthouden he snoechy hihi!

@Klaagmuur; Ppff ik moet even klagen hoor! Ik ben al op mn 8ste cyclusdag en nog steeds ongi????? Uhh.......... T is niet rood maar meer roze slijm? Ppff ben het wel goed zat nu, wanneer gaat het is weg! Grrr :(

9. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Mami heb je continu roze slijm gehad of is het daarvoor wel hevig rood geweest???

Onsmakelijk verhaal *ulgh maar goed.
    Dag 1: helder rood bloed
    Dag 2: Dik donker rood bloed
    Dag 3: Dik donker rood bloed met stukjes (ei???)
    Dag 4: Donker bruin dik smeer??? (smeer ja zo noem ik het maar)
    Dag 5: Niks meer

Enne ik hou het vast en laat het niet meer los haha

10. MysteriousG

@mami: ahh bah. Duivels wegwezen en wel nu!! Ik heb je feluk ook opgevangen en laat t ook niet mr los ♥ wil jou vanuit mijn kant ook geluk toe gooien. Wel goed vangen he :D

@snoechy: ik hoop dat alle zooi nu voorgoed wegblijft. Nou ja voor 9 maanden dan :p

@all: hier steeds kleine beetjes (paar druppels) bruinverlies. Bij t afvegen is t mr lichtbruine doorzichtige afscheiding. Heel maar dan ook heeeeeel erg moe en borsten worden steeds gevoeliger...
    Heb net bij de action zwangerschapstesten gehaald voor t geval ik me niet in kan houden tot mn nod :D

11. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Als jij eerder gaat testen ga ik ook :p.
    Ik kan niet wachten.. tik tak 11 tik tak nog steeds 11 tik tak TIJD SCHIET OPPPPP :p

12. MysteriousG

Hahaha ja sorry ben een testfreak :D ben nog steeds bezig met ovutesten om te kijken wnnr de tweede streepje van plan is niet mr op te dagen :p is wel negatief hoor, maar toch nog steeds aanwezig.
    Denk dat ik over een week aan de test ga. Probeer me wel zolang mogelijk in te houden ;)

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja was wel gewone ongi hoor..

Dag 1: licht
    Dag 2: hevig
    Dag 3: medium
    Dag 4: medium
    Dag 5 t/m 8; licht; maar nu 2 dagen roze slijm zoveel dat ik het voel "lopen". Sorry meisjes voor mn vieze praat:D

Ppff wat een gedoe rot duivels!

@mysterious; ik hou het gelukje goed vast! *zit vastgeketend, kan geen kant meer op hier*

14. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Haten is een groot woord. Maar ik haat de duivels.
    Ene kant fijn dat we weten dat ons lichaam het doet zoals het hoort. Maar dear body we want a baby to kuddle and to love.

15. MysteriousG

You said it sister!

16. MysteriousG

Mooi zo :D nu gaat t de duivels wegsturen en je ei zsm laten springen :)

17. MysteriousG

Hier lijkt t oudbloedverlies en afscheiding gestopt te zijn, maar zal niet al te vroeg juichen. Voor je t weet spot ik wr een of andere rare afscheiding ;)

18. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Jeetje... wat een rare afscheiding allemaal :-S.... hoop dat hier bij mij niets komt!!!!!!

19. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    mysterious hoop dat het je innestelling is. Maar is dat. Nog niet te vroeg? Kan het niet van je ei zijn? Begrijp me niet verkeerd hoor, hoop zo dat het raak is voor je natuurlijk:)

Wat spannend allemaal hier weer :) morgen richting de action wat goedkope testen halen en ook die van de kV morgen zit ik op 8 dpo testdrang wordt sterker :$

Verder niks geks vandaag alleen droge lippen waar nu een scheurtje in zit auwie :( afscheiding weer wat minder, hoofdpijn komt en gaat en oja heb diarree (sorry dames :)) buik rommelt wat voelde vandaag wel Een soort van steek in mijn rechter lies.

Maar goed, of het zit tussen mijn oren en wil ik dit gewoon allemaal voelen? Of het betekend echt iets.

20. MysteriousG

@skyfall: ik weet ook niet wat t is hoor, maar ga me er ook niet bezig mee houden. Natuurlijk hoop ik op een innestelling, maar ga voorlopig nergens van uit hoor. We zullen wel zien :) whaaa ik snap je testdrang want wil zelf nu al testen hahaha. Wnnr wil je gaan testen? Vind het wel spannend hoor! Zal heel hard voor je duimen :D

Deel Deze Pagina