Nou dames, helaas ben ik toch bezweken aan de testdrang. Had het beter niet kunnen doen, want ging helemaal mis. Eerste test domweg laten vallen in de pot omdat ik aan het klungelen was met de verpakking (dat was al een slecht voorteken, dus had beter kunnen stoppen). Tweede test negatief. Ik heb er al minstens 20 keek goed naar zitten kijken. Ik dacht een bepaalde schaduwlijn te zien, maar ach... ik denk dat ik het me maar verbeeld...grrr.... en nu heb ik geen testen meer.... Mocht mijn menstruatie nu toch uitblijven, dan ga ik maandagochtend meteen naar het kruidvat voor nieuwe.... duim duim duim
.... er lijkt een indroogsteepje te ontstaan.... hoop!!!! Moet zeggen dat ik al vaker zo'n streepje heb gespot, maar dat het toen niets bleek te zijn.... Denk dat ik toch maar ff nu naar het kruidvat sprint voor een testje morgenvroeg... zal ochtendurine een beter resultaat geven, mocht in echt zwanger zijn???? Ojee, wil niet van stapel lopen, want als het niet zo is dan wordt het weer een mega teleurstelling
@ashira: jammer meid hoop dat je in de nieuwe ronde meer geluk zult hebben ♡ @Miepske: whaaaaaaaa spannennndddd. Ochtendurine is idd beter om te testen. Duimeeeennnnnnn
@miepske; oei spannend meid, indrooglijntjes zijn altijd lastige dingen brr! Morgen idd even met ochtendurine Ga heel hard voor je duimen!!!
Hello ladies... Kom nog altijd regelmatig kijken. Kon ik ook maar zeggen dat ik ongi was dan wist ik tenminste dat ik kans maakte om zwanger te worden.. Nu al de 2de maand dat mijn ongi uitblijft.. Wel laatst na het klussen een heel klein beetje helder bloed gehad dus ik was helemaal happy. Niet dus, na het afvegen heb ik geen bloed meer gezien. Duurt me toch wel erg lang nu. De eerste test wat ik gedaan had toen mijn eerste ongi uitbleef heb ik alleen gedaan mijn vriend wist dat niet. Wilde dat het een verassing was voor hem.. Maar nu blijft hij zeggen dat ik al 2x niet ongi ben geworden dat ik zwanger ben.. Zal toch maar een test gaan halen om het hem te laten zien dat het niet zo is Voor iedereen succes want tis spannend hier en lees ook vol spanning mee zodra er reacties zijn alleen reageer ikzelf er niet snel op omdat het me dan te lang duurt allemaal met het zwanger worden
@indy; ben je er al mee naar de ha geweest? Misschien dat de ha er iets mee kan? Heb ook gelezen over iets van opwekken van de menstruatie? Ik weet niet hoor roep maar wat haha!
@mami. Ja ik ben bij de Ha geweest en die zegt dat het heel normaal is. Bij de meeste vrouwen komt na de pilstop meteen alles weer op gang, maar er zitten steeds vaker uitzonderingen tussen. Kan ook komen van de stress ivm de verbouwing en op het werk loopt niet alles zoals het moet. Als het een half jaar uitblijft moet ik teruggaan dan krijg ik een bloedonderzoek maar mocht me totaal geen zorgen maken erover is blijkbaar normaal bij sommige vrouwen. En ik drink iedere dag groene thee dat zou moeten helpen maar tot nu toe nog niks. Moet het wat tijd geven en het rustig houden in mijn koppie Mja verbouwingen zonder stress... Bestaat niet denk ik. Gelukkig komt komende week de keuken en dan meubeltjes erin en klaar tijd voor te relaxen en wie weet komen ze dan
@indy; oke, he wat balen dan idd dat afwachten! Wist niey dat je dan zolang na pilstop niet ongi kon worden tenminste dat het normaal was! Hopelijk komt t op gang na alle stress dingen!
@mami. Ja blijkbaar kan het, heb het ook eens ff gegoogled en vind superveel informatie erover. Zijn ook heel veel vrouwen die hetzelfde aan de hand hebben. Sommigen moeten echt naar de gynecoloog om alles te laten controleren. Is echt vervelend want moet een eisprong krijgen vooraleer ik zwanger kan raken. Wil zo graag eens naar een waarzegster maar durf niet. Ben bang voor slecht nieuws. Jullie kunnen tenminste testen, jullie maken kans op zwangerschap.. Ik niet wordt er een beetje ellendig van. Maar zal wel goed komen allemaal
@indy: ik ben paar jaar terug ook gestopt met de dianapil omdat ik er gwn mee wilde stoppen. Toen bleef mn ongi voor zelfs 4 maanden uit! Vast te maken met studiestress toen. Ook mij werd aangegeven dat t normaal was en zelfs langer kon duren. Omdat ik toen nog geen kinderwens had ben ik er wr aan begonnen. Had geen zin in nog mr stress gelukkig kwam deze keer na de stop alles gelijk op gang ik hoop dat je zsm ongi wordt meid ♥
@mysterious. Ik hoop het ook. Had ik het geweten had ik mijn pil niet 10 jaar gepakt en was ik er al veel eerder mee gestopt. Maakt ons heel lichaam in de war. En ik wilde zo graag voor mijn 27ste zwanger zijn.. Maar die vlieger gaat niet op denk ik. Ben in januari jarig dus heb nog ff de tijd.
Hier vandaag op 6 dpo een tempdip van 0.2, veel rugpijn, steken in rechterzij, hoofdpijn, heb t nog steeds koud en nog steeds ontzettend moe. Ook beetje geel/witachtig plakkerig afscheiding.. Wil t liefst een dutje gaan doen. Weet niet waar dit naar toe gaat maar snap er iig nix mr van
@mystious; klinkt goed een dipje op 6dpo toch?! De rest klinkt ook al muzieknootjes in mn oortjes @hier; zoooooo ik ben eindelijk van die roze blubberzooi af! Blij!! Ik moet zeggen ik vind het heerlijk om deze ronde een pauze te hebben! Geen temp geen getel in je cyclus! Mij benieuwen hoe het gaat als ik mn ovupijn heb gehad haha of ik er dan nog zo rustig onder ben
@mysterious dat klinkt goed dat moe zijn... Net alsof iets of iemand je energie pikt @mami. Wie weet wordt je ook rustiger zonder te tempen. En is het miss snel raak
Hahaha ohja??? Ik weet t niet hoorrrr.. eerst eens zien of mn temp wr omhoog zal gaan Yaaayy eindelijk ben je van de zooi af ik denk dat je na je ovupijn door gaat draaien, zo ben ik wel ten minste haha maar das normaal. Je vraagt je dan steeds af of t raak is dit keer en gaat op alle symptonen letten. Zooooo moeilijk om ze te negeren... heb ik twee rondes geprobeerd en t opgegeven
Hey meiden, Het klinkt wel hoopvol bij jou mysterious. Hoop dat het goeie tekens zijn Mami ik hoor je wel na je ei hihihi geloof mij maar als het eenmaal in je hoofd zit krijg je het er niet uit. Maar hoop natuurlijk dat je deze maand je rust kan vinden. Hier weer geen symptomen maar dan ook niks. Dit had ik de vorige rondes ook. Dus denk zelf dat het niks gaat worden.
Nou meid je weet maar nooit hoor! Er zijn veel vrouwen die nix voelen en toch zwanger blijken te zijn kan nog alle kanten op kop op ♥ zal voor je duimen
Komt vast en zeker door de stress.. probeer wat meer te ontspannen. Klinkt wel makkelijker gezegd dan gedaan weet ik hoop toch dat t je gaat lukken en je ongi eindelijk doorzet! ♥