Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Bah bah... vreselijke nacht achter de rug. Buikpijn, misselijk, maar nog steeds geen bloed. Omdat ik dacht ongi te worden, heb ik vannacht een tampon ingehad. Daar zat vanmorgen een heel klein lichtbruin plekje op... grote kans dus dat ik ongi wordt, maar er is nog een sprankje hoop ( alhoewel ik wel uitga van een nieuwe ronde).... even wachten dus,

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miepske; he bah wat vervelend zo n nacht zeg! Hopelijk snel duidelijkheid en dat de duiveltjes weg blijven natuurlijk!

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ja, die hoop heb ik ook....
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld moest worden. Ik heb toen ook na 4 weken 2 testen gedaan, beide negatief. Ik had het daarvoor zwaar met ontpillen en een erge lange 1ste ronde achter de rug.
    Omdat ik enorme buikpijn had (ik dacht ongi kwaaltjes) ben ik naar de huisarts gestapt. Die deed niets anders dan adviseren om paracetamol te pakken. Een week later (na 6 weken) ging bij mij het kwartje vallen, omdat mijn borsten opeens zo zwaar en gevoelig waren: misschien ben ik wel zwanger. Een test gekort: tadaaaaaa... 7 weken zwanger, daar stond ik toen echt van te kijken.
    Ik hoop zo dat het nu ook raak is. Ik wordt alleen gek van het gevoel in mijn buik. Ik loop ieder half uur naar het toilet om te controleren of er geen gekleurde afscheiding is... vreselijk.
    Heb ook al een reep chocola verorberd puur uit stress/ onzekerheid (was wel lekker)
    Mijn borsten zijn ook weer iets gevoelig. Bij de vorige ronde verdween dat gevoel op het moment dat ik ongesteld werd....
    Nou.... ik hou jullie op de hoogte....

Denken jullie dat het verstandig is om morgen te testen als ongi uitblijft.... of kan ik beter wachten tot woensdag of donderdag. Ik weet niet hoe snel het HCG stijgt, aangezien de test van gisteren negatief was.

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miepske; ik dacht ook ongi te worden bij mn zwangerschap van dochter. Tot aan nod rare kwaaltjes, toen mn ms uitbleef hele erge krampen was ervan overtuigd ongi te worden, ook elke keer broek loeren. Maar nee het bleeg weg dus na 3 dagen maar eens een test gepakt en ja hoor 2 dikke strepen.

Ik zou dan gaan voor woensdag of donderdag als je nog niet ongi bent, aangezien de test gister nega was en je bij je eerste zwangerschap ook laat posi teste. Hcg stijgt elke 2 dagen, het verdubbeld zich geloof ik.

Dus, take it easy je kunt toch niks doen dan afwachten! (Ik weet het!!! Het is zo moeilijk!!):p

*knuf* duim voor je!!!!!

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Dankje mami22 *knuf*

6. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Jeetje Miepske dat is vervelend zeg.
    Maar geen bloed geeft moed! Dus duim keihard voor je dat het uitblijft.
    Op naar een posi test van jou kant?!!!!!!!!!!!!

Knuf

7. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh, meis ik hoop zo dat dit positief gaat uitpakken voor je maar zoals snoechy zegt geen bloed geeft moed. Ik zou ook nog even wachten met testen tot woensdag of donderdag heeft de hcg eventueel tijd om een knaltest te geven. Ik ga zo hard duimen voor je. :D

8. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Net bij de Action geweest. Zag ik de testen liggen, lekker goedkoop, dus heb er meteeen maar 4 gekocht... iets meer dan 3 euro, dan wil ik wel een keer extra testen!!!
    Uiteraard net getest.... en: weer een tuurstreepje. Heb het op de foto gezet, maar weet niet hoe ik de foto in mn bericht moet zetten. Hij staat wel in mijn foto-album van dit forum. Dus daar kunnen jullie kijken. Ik zie een streepje (in werkelijkheid ietsjes beter dan op de foto, maar niet heel veel beter).... maar twijfel nog steeds....hahah...de komende dag maar iedere dag een testje wagen... zal het echt zo zijn???!!!???!~!!

9. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid ik zeg gewoon alvast zachtjes gefeliciteerd. Niks tuur :D ik opende het en zag het gelijk. Whoehoe. Ben super blij voor je.

10. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    MIEPSKE TUREN WAT TUREN IK ZIE HEMMMMMMMMMMMMMMM.

Sorry te enthousiast misschien, maare heel heel heeeeeel voorzichtig gefeliciteerd *MWAH*

11. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    als het meezit heb ik morgen 1 midstream test en 6 dipsticks in huis van sensitest.... Morgen zit ik op 8DPO geloof ik??? Dan kan ik nog niet testen is te vroeg. Maar ik heb ze dan wel vast in huis haha.

Zo benieuwd of het deze maand raak is. Heel gek ik voel me zwanger, maar diep diep diep vanbinnen weet ik dat me lijf een gemeen geintje uithaalt :(

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miepske; Meid toch dit is echt geen tuurstreep hoor!! Zo n streepje had bijna toen ik 3 dagen overtijd was!! Noem het zowat dik positief!! Super blij ben ik voor je. En hopelijk is het een plakbeeb:D

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoop het voor jouw snoechy!! Voor jouw ook zo n test als miepske!:D kom maar op met die streepjes!

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    even kijken of het werkt.... wil de foto in een bericht toevoegen

Bijgevoegde bestanden:

• 004.jpg
      004.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,2 KB
      Weergaven:
      21
  15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Kan het nog niet helemaal geloven. Ik loop al de hele middag als een kip zonder kop rond. Heb half Tilburg rondgelopen voor een speentje met de tekst papa (ML komt over een half uur thuis!)....

Nu idd hopen dat het een plakbeeb is. De komende dagen ga ik nog wel kijken of ik een dikke streep op de test kan krijgen en dan zal ik eens kijken hoe ik verder moet. Ik zit nog zo in de 'ik wil zwanger worden'-mode, dat ik nu niet precies weet hoe verder.

Voor jullie allemaal hoop ik binnenkort ook een posi test, zo fantastisch zijn.... duim duim

16. Elf12

Elf12 Lid

14 okt 2013
    88
    15
    8
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Miepske1980!
    Ik wil ook zo'n test! Normaal ben ik altijd zo'n geduldig tiepje, maar nu het om een beebie gaat... pfff

17. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Whaaaaa miepske van harte meid!!!! wat ben ik blij geworden vpor je meid :D echt superrr! Geniet er lkkr van :)

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Whoop whoop miepske! Hoe heb je t je mannetje verteld??

19. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hier vandaag op 7dpo nog steeds erg moe, gevoelige borsten met en rare steken in borsten, witte afscheiding, opgeblazen gevoel, obstipatie, heb t steeds koud en veel rare dromen... heb echt de neiging morgen een testje te wagen, maar probeer me in te houden. 8 dpo is veels te vroeg om te testen ;)

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mysterious; neee veel te vroeg, je kan dan beter vanaf 10 dpo testen maar beter is natuurlijk op je nod:D whaaaa vind dit zo spannend!!!!

*zet even een gelukboompje neer op dit topic*

Deel Deze Pagina