Ik voel met je mee meid durf er echt niet vanuit te gaan, terwijl mn gevoel zegt dat t wel zo is... bahbahhh we moeten nog een week wachten....
Sinds een half uurtje heb ik last van van pijn in onderbuik. Vooral steken rondom mn nafel tot aan schaamstreek en in mn liezen. Het houdt maar aan en gaat niet weg
Wauw miepske!! Wat geniet ik met je mee!!! Gefeliciteerd meid!!! Wat zal je blij zijn.. en wat wil ik hierdoor nog liever dat het mij de volgende ronde ook lukt!!! Wauw wauw wauw! !! Dikke knuffel!!
Prettig is wat anders haha. Ik hoop ook dat t positieve kwalen zijn.. pffff de krampen en steken gaan maar niet weg....
Hier koud, wisselende stoelgang. Van vast naar verstopping naar diaree. Beetje misselijk. Last van me ogen. En me humeur is beneden het vriespunt.
Rondom tijd van innesteling had ik ook vreselijke steken in mijn zij, echt heel duidelijk aan te wijzen.... Ik vermoed nu nog steeds dat die steken te maken hadden met innesteling. En de laatste week waren mijn darmen ook flink van slag. Een paar keer diaree, maar ook momenten waarop ik verstopt leek.... wellicht was dat ook een teken dat er iets gaande was. Ik duim voor jullie mee! Hier nog steeds wat ongeloof, maar de zwangerschapskwaaltjes komen nu duidelijk opzetten: MISSELIJK!!! ook mn borsten zijn erg gevoelig
MIEPSKE!!!!!!! JIJ OOK!!!! GEFELICITEERD!!!! Ik ben ook zwanger!!!! Ben hier al een tijd niet meer geweest, maar wilde het even laten weten . @innesteling: Ik had een temp dip van 0,3 graden (zie kaartje) en verder helemaal niets. Vanaf de dag na innesteling vermoeidheidsklachten en weeige, misselijkmakende buikpijn. Knellend gevoel rondom buik (gevoel een strakke broeg aan te hebben) had ik daarvoor al vanaf 2-3 dpo(!!!) en is gebleven tot nu. Was voor mij hetgeen waardoor ik eigenlijk weer zeker wist dat ik zwanger was. Vanaf dpo5 heb ik al rondgebazuind dat ik een zeeeer goed voorgevoel had. Ik had al een positieve test op 9 dpo. 11 dpo positieve digitale. Succes meiden met zwanger worden!! Liefs Marytje
@marytje; ha je al gefeliciteerd maar doe t gewoon nog een keer!! Gefeliciteerd echt super voor je!!! Geniet ervan
Wowwwwiiiii @marytje gefeliciteerd meid!!! Wat ben ik blij voor je. Geniet er lkkr van 9 dpo al??? Das voor mij morgen, maar weet niet of ik een testje durf te wagen hoor.. wil t wel graag doen, maar of ik t ook echt dutf is een ander vraag
Hier op 8 dpo nog steeds last van onderbuik en rechterzij (geen steken meer, maar een aanwezige rare druk met heeeel af en toe kleine steken), had er vanmorgen tijdens klussen erg last van nog steeds beetje last van obstipatie, gevoelige borsten, kouddd.. en vermoeidheid. Ohjaaa heb ook last van mn nek??
Gefeliciteerd alle zwangeren Super leuk nieuws Ik heb vandaag me testjes binnen gehad en ik kon natuurlijk niet wachten miss ongeduld... Testje gewaagd maar natuurlijk als verwacht negatief... @Mys hoeveel testen heb jij ...?
Ja 8 dpo is ook erg vroeg om te testen, drrm durf ik t niet Ik heb 5 testen thuis liggen op t moment.. 2 van kv en 3 van de action, maar wil geen negatest in handen hebben nu.. liever aan t eind van mn cyclus misschien dat ik 10 of 11 dpo een testje waag
Ik meende bij mij een heel licht streepje te zien. Maar denk dat het mijn ogen zijn die me voor de gek houden. Ik wacht ook tot 10 DPO (nog 2 dagennnnnnnnnnn woehoeee). Normaal als ik nega testte had ik zoiets zie je wel niet zwanger ik wist het. Nu heb ik zoiets van huh? Maar.... wachten 2 dagen. Heel gek. Ik weet het even niet te spannend. De pendel heeft December gezegd.
AUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW. Pardon zeg. Steken links in mijn zij. Zit dubbel geklapt op de bank, ondertussen jullie dit berichtje sturen . Heb net een tieten check gedaan en me tepels zijn niet donker, geen extra bobbeltjes. Zucht....
Hahahaha meiden toch wat gebeurd hier! Heeft de hormoongekte jullie te pakken Hier toch stiekem even op het slijm gelet (tja kon het niet laten hihi) en t was rekbaar! Bm beetje open nou huphup even geklust. Dus naja, hoop dat mn eitje wel van plan is te springen