Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ufff vervelend zijn dat he??? Hoop echt dat t positieve kwaaltjes zijn. Mijn tepels zijn ook niet veranderd, maar hoeft ook niet altijd ;)

Btw heb je foto van je test? Kan ik misschien mee turen:p

2. MysteriousG

Hahaha hier iig wel :D heb nog nooit zoveel aanhoudende klachten gehad na mn ei en voor nod;) word aangevallen door hormonen haha :D

Haha begrijpelijk hoor meid :p gwn lkkr om de twee/drie dagen klussen dan mis je t zowiezo niet :D ik hoop voor je dat t raak is deze ronde. Het is je van harte gegund meid ♥

3. Indy87

Indy87 Lid

3 sep 2013
    39
    0
    0
    Ik ben verkoopster bij het kruidvat
    Limburg
    Waaaauuuw wat lees ik hier allemaal!
    @Marytje en @Miepske een dikke dikke proficiat!!!
    Wat een positief nieuws zeg. Super leuk!
    Nu de rest nog.. En ik ook natuurlijk... Nog altijd niet ongi..

4. MysteriousG

Huh was net mn app aan t bijvullen en zag dat ik vandaag op 9 dpo zit :$ vorig week zondag was mn ei. Hoe kom ik erbij dat ik op 8 dpo zit dan?? Nieuwe symptoom: brein werkt niet optimaal!!

5. MysteriousG

Ik duim nog altijd voor je dat je cyclus snel op gang komt meis♥♥♥

6. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Ik heb geen foto genomen van de test. Heb hem weg gegooit. Die zondag was volgens mij ook mijn ei. Me banner klopt van geen kant. Ik zie het allemaal wel.
    Ik zal morgenochtend toch even een testje doen misschien komt er dan weer een streepje (als het niet aan mijn ogen lag) dan zal k even een foto maken hahaha.

Wat adviseren jullie een cassette of een dipstick?

7. MysteriousG

Haha nou wil ik morgen ook gaan testen door jou :D wat dat cassette of dipstick betreft heb ik er geen verstand van.. ik ga een actiontestje wagen..

8. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Dan doe ik een diptiek. De cassette bewaar ik al er echt een streep komt hahaha. Duimennnnnnnnnnnnn.

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend meiden!!:D geen idee of cassette beter of een dipstick! Uiteindelijk doen ze allebei hetzelfde werk ja toch:p

@indy; hoop dat t allemaal snel op gang komt voor je! Grr wat kan het toch lang duren dan!

10. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Indy hoop dat het snel op gang komt allemaal...

@ hier: Mijn urine ruikt sterker (is dit een teken) ?
    Heb steken in mijn zij....
    Enne ik tel de uren af tot ik kan plassen morgen :p .
    Ik ga er even helemaal vanuit dat mijn ogen me vandaag zwaar voor de gek houden en dat ik zondag gewoon ongesteld wordt (uit pure veiligheid voor teleurstelling)

11. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend mysterious en snoechy hoop voor jullie 2 streepjes.

@indy hoo dat alles snel op gang komt meis

Hier vloeien we nog effuh door. Ovu testen zijn bestelt dus hoop dat het nu wat duidelijker wordt voor mij wanneer mijn ei is.

@ mami hihi ik zei het je toch. Als het eenmaal in je hoofd zit hou je er hoe dan ook mee bezig.

@ miepske hoe voel je, je meid? Al besef dat je gewoon zwanger ben! Ben echt jaloers hihi.

12. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Skyfall thanks..

Trouwens knap dat jij durft toe te geven (positief natuurlijk) jaloers te zijn.
    Dan durf ik het nu ook te zeggen, ik ben ook jaloers maar zooooooooooooo blij voor je Miepske. Tis je zo gegunt :D:D:D

Ik wil plassen over een stickie en 2 strepen zien.... *droomt lekker verder :p*

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @skyfall; tja! Kon het gewoon niet laten zie hier positesten voorbij vliegen dus dan begint het gelijk te rammelen bij me whahahah!!

@snoechy; hihi nou ben benieuwd hoor! Laat die droom maar uitkomen:D

14. MysteriousG

Jahoooooorrrrr kon t weer niet laten! Ik was opzoek naar bodylotion en zag de testen in de la gloeien!! Heb net een testje gedaan en natuurlijk omowit als resultaat :( ik ga voorlopig niet mr testen en heb ze in een andere la gestopt waar ik niet veel bij kom, zodat ik ze niet tegenkom... bahhhh ben t wachten echt spuugzat nu....

15. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh meissie toch, het is nog veelste vroeg. Ik begrijp je drang volkomen hoor hihi. Hoop dat je het nog een paar dagen vol hou :) ben iig hard aan het duimen :D

16. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    #1236 SnoeChy, 15 okt 2013
    Laatst bewerkt: 15 okt 2013
    Mys zal ik meedoen en ook teleurgesteld zijn? Ik MOET testen. En weten dat ie omo wit blijft dus :( .
    Maar ik kom eraan *plast.....*

Oke ben terug... omo wit.
    De test van vanmorgen uit de prullebak gevist even 3 drupjes water erdoor laten lopen. En er blijft een streepje staan...... maar krijg hem niet op de foto. Dus over 2 dagen test ik weer :D

17. MysteriousG

Je bent gek haha, maar wel lief dat je met me meedoet ♥ ik ga ook over twee dagen testen :D hopen dat er dan wel iets te zien is... ;)

18. MysteriousG

Ahhh lief van je :) hoop ook dat ik te vrieg getest heb

19. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Early preggy tests rulez... NOT!

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh meisjes! Veeel te vroeg!! 10 dpo is al vroeg. K hoop over 2 dagen een tuurstreep voor jullie beide of nog beter een duidelijke streep!!

Deel Deze Pagina