Sorry hihi. Spannendddddddddddddddddd. Maargoed... we wachten af en hopen . Weet trouwens wel hoe ik het aan manlief ga vertellen als het zo is. Me schoonmoeder moest er al erg om lachen
Je hebt gelijk mami, maar een negatest is super deprimerend grrr Tnx meis, hoop ik binnenkort voor ons allemaal hier op het forum ♡
Gefeliciteerd ladies die een posi test hadden!!!! Op naar meer.... Ik lees dat veel meiden tegen het spannende moment aanhikken... ik zit net op mijn wachtbankje... had zondag mijn eitje volges mij.. Ik ga nu puur op mijn lichaam af, soms in combi met n test, maar daar wil ik vanaf... Mijn vriend vertrekt maandag naar curacao voor het werk en ik anderhalve week later.. zou toch super zijn als ik dan nog nie tongesteld ben en kunnen op dat eiland een test doen...hoe romantisch...hihi! Maar goed... we moeten afwachten... Succes allemaal!!
Ja, daar weet ik helaas alles van! Als ik eenmaal een nega test in handen heb, heb ik het ook gelijk opgegeven voor die ronde haha! Naja we gaan het zien hoor. @hier; geen idee wanneer mn ei springt, aan mn borsten te voelen elk moment, gisteravond iets van ovu/groei pijn, afscheiding is creme geworden dus naja, we zien het wel! Dus ook geen idee wanneer mn nod is.
Nou dat is spannend allemaal.. Gelukkig dat ik wat geduld heb want ik kan helemaal niet testen.. Van mij mag het bloed beginnen te vloeien haha En bedankt voor jullie medeleven allemaal. Gelukkig heb ik genoeg te doen om er niet te veel aan te denken. Heb ook een blaasontsteking nu... Oooh en dat haat ik en heb ik zo vaak.. Allemaal succes met de testen
@kimroy: spannend meid! Wat zou idd geweldig zijn en super romantisch ♡ ik zie t al voor me duimduimduimmmm @mami: idd!! Ik heb t ook soort van opgegeven. Wil niet mr testen (blehhhhh). Ik wacht gwn op nieuwe testdrang. Zal vast niet lang duren haha en ohjaaaa gwn om de twee a drie dagen klussen ik ben hard aan t duimen voor je ♡ @indy: dikke knuf ♥♡♥♡♥
Vandaag op 10dpo veel lage rugpijn (kan niet lang staan) wat doorstraal tot in mn billen, nog steeds moe, koud en veeel dromen. Voel af en toe ook steken in buik en mn zij... *Wordt vervolgd *
Ja besef is er zeker. Met vlagen misselijk, raar gevoel in mn buik en mn borsten zijn erg gevoelig. En dan loop ik op het werk rond alsof er niets aan de hand is haha Wel mezelf aangemeld bij de verloskundige en 11 nov de eerste echo.
Tuurlijk zijn wij ook snel aan de beurt We zijn al blij dat er iemand Posi getest heeft Ik test ook pas maandag weer! Heb mega steken in mijn zij. Doet gewoon pijn bij ademhalen, gelukkig zijn het vlagen. Me test drang is iedere dag maar ik doe het niet voor me NOD. Wil niet iedere dag een teleurstelling. Liever in 1 keer goed dan elke dag.
Nou ik ben dooooodop.. beetje met manlief wezen wandelen vandaag, maar wou snel wr naar huis om uit te rusten.. tijdens het wandelen voelde ik mn borsten duidelijk op de voorgrond aanwezig.. waarom gaat de tijd zooooo langaam ik wil duidelijkheid grrrrrrr
Ik hou me temp niet bij. Vind het nu wel beetje jammer. Ik wacht af. Heb geen kwaaltjes waarvan ik zeg oooooh ja dat heb ik nooit eerder gehad. Denk dat het deze ronde weer niet raak is 😔
Nog even dames! Wacht in spanning af Hier stekende pijn in mn linkerkant van buik. Dus ik denk dat mn ei op springen staat! Weer op dag 14 dan zal mn cyclus eindelijk regelmatig worden? Mij benieuwen! Zal het ook niet weten want hou mn temp ook niet bij deze ronde. Spannend!!!! Nog paar dagen myst en snoechy!!!!!
Nou mami mn nod lijkt nog zoooo ver weg grrrrrrrr.. het liefst ga ik nu al naar bed zodat t snel morgen is
Hier melkachtige waterige stroeve afscheiding. Helaas de voorbode dat ik ongesteld ga worden. Dat symtoom ken ik dus wel. Verdorrie