Dankjewel lieve mami. Ik hoop voor iedereen hier op het forum op een positestje zsm ♡ Heb ik gehoord ja! Haha zal ik zeker doen
Whaaaa nee nee neeeee. Ik doe net een test en op het eerste oog lijkt ie negatief. Maar ie zie een roze 2e streepje. Ik ga proberen om hem op de foto te zetten. Meiden ik ben hyperrrrrrrr. Oké adem in adem uit. Ik ga een foto proberen te maken en morgen opnieuw testen. Pffff. Toch babyboom deze maand?
Voor de meiden die nog aan t begin van de cyclus zijn en nog op hun ei wachten: ik raad jullie allemaal aan ovutesten te gebruiken. Vond t zelf super handig en was ook prettig in gebruik echt veeeeel aan gehad
Nou ik krijg hem niet op de foto. 😔😔 Morgen weer testen en dan is ie hopelijk duidelijker. Spannenddddddd
Aah jammer! Morgen dan een duidelijke Zeker een babyboom!! Hopelijk ook positief einde voor mij als we dan toch allemaal zo bezig zijn
Ahh jammer, morgen met ochtendurine dan maar.. is ie vast veel duidelijker Welke test heb jij gebruikt?
Haha mami veel klussen heeee. Don't miss that egg zal heeeel hard voor je duimen. Zal geweldig zijn als we allemaal positief testen
Hoowww ik krijg hem niet op de foto. Zo licht is ie nog 😔 zal er toch 1 plaatsen wie weet is er een heeeeele goede guurder of iemand die hem in het negatief kan zetten...
Haha ja!! Zal mn best doen hihi! Heb echt flinke ovupijn nu dus miss is dat nu al aan het springen dus dan zou vanavond te laat zijn. Zit nu op cd 15, en als laatst op cd 12 gesext, naja! We zien het wel rustig aan deze rode was het hahaha moet er zelf om lachen ONMOGELIJK!!
Sensitest heb hem nr geüpload maar het is echt niet te zien gewoon. Zo jammer. Godsamme, ik ga zo naar de apotheek en dan haal ik nog een test. En dan zaterdag een digitale doen. Ik tril helemaal hoop dat het goed blijft gaan en de streep duidelijker word.
Hahaha wij vrouwen zijn gwn erg koppig gwn klussen vanavond hooorrr. Je bent nog een dag na je ei vruchtbaar duimen duimen duimenn
Ik zie ook iets denk ik! Heeeel licht schaduwlijntje lijkt t net.. ik zou morgen met ochtendurine doen. Spannend hooor Ga ook zo dalijk testjes inslaan. Ook een digitale voor zaterdag hier zal komende dagen veel getest worden hihi
Ik denk wel "iets" te zien hoor snoechy! Maar door die beschadiging lijkt het net 3 strepen hihi!! Maar zie wel wat! Morgen een duidelijke