Schreeuw hier dan maar lekker van je af Nog even een vraagje... Hadden/hebben jullie een voorgevoel qua geslacht nog voordat je zwanger raakte?
Btw dames moet ik morgen mn ha al bellen of wachten tot mn nod en een knaltest? Weet echt niet hoe het vanaf hier verder moet nul ervaring mee hihi
Niks spiritueels hoor haha, maar ik heb heel erg het gevoel dat ik een jongetje zal krijgen als ik zwanger zou raken...geen idee waarom, maar dat idee heb ik dan. Bij mijn zus dacht ik al gelijk, oh die zal wel een meisje krijgen mocht ze zwanger raken. Hebben jullie dat niet?
@mysterious; meis gwn doen waar je je goed bij voelt! Hij is harstikke positief je test je bent heerlijk zwanger en je gaat echt een bijzondere tijd tegemoet! Je kan je aanmelden bij een verloskundige of huisarts die zal je dan doorverwijzen naar een verloskundige. Ik had zelf de verloskundigepraktijk gebeld en aangemeld toen kon ik al binnen 2 weken terecht voor een echo en intake, maar meestal krijg je eerst een intake en met 8 weken een echo ligt aan de praktijk zelf. Ze zeggen dat je je met ongeveer 6 weken moet aanmelden maar ik deed het al gelijk na mn positest. @linda; ik had zelf geen voorgevoel eigenlijk was blij met alles, maar mijn moeder zei al gelijk ooh ik krijg een kleindochter ik weet het zeker! Hahaha! Ze had gelijk!
Aaah dankje meid denk dat ik maandag de ha maar ga bellen zodat hij mij een doorverwijzing geeft naar een goede vk. Geen zin zelf op zoek te gaan, want dan ga ik steeds twijfelen
Komt allemaal goed genieten meis! Weet je welke documantaire je kan kijken? The womb heet het super mooi! Dan zie precies week tot week hoe je kindje groeit, zo mooi.
Stomme actie net. 4 positieve testen en 1 negatieve digitale cb test. Ben ik wel echt zwanger nu? Ben ik te hard van stapel gelopen.... Shit shit..... Twijfel is nu enorm toegeslagen. En heb geen testen meer in huis en geld is ook ff op. Pffff
Snoechyyyy voor digitale cb test moet je hogere hgc hebben.. niet getruurd meid, gwn ff paar dagen afwachten
@snoechy; ooh meissie!! Je bent ook nog ver voor nod, de testen waren licht positief dus het kon zijn dat de digi test idd nog negatief uitsloeg! Ooh bah wat vervelend voor je dit! Misschien even je nod dag afwachten en weer testen? *knuf*
3 testen van sensitest positief 1 test apotheek positief En 1 digitale zonder weken IND. Niet zwanger
Snoechy; voor de cb was het nog te vroeg, misschien op nod dag eentje doen? @hier; nog geen gesprongen ei meiden! Ppff temp 36,7 ovupijn nog steeds aanwezig maar niet zo hevig.
Nou meiden heb contact gehad met de verloskundige. Zwanger!!!!! Jeeeej. 8 november heb ik de eerste afspraak dan ben ik rond de 6 weken zwanger. Mys wanneer mag jij? Allemaal dank voor de lieve woorden. Was echt totaal overdondert gister, kan het nog steeds niet geloven. Digitale test kan me rug op die doe ik niet meer hahah.
Hahah goed zo meid! Super dat je een afspraak hebt nu lekker genieten en uitkijken naar de spannende tijd die er komen gaat
Hihi... Nu volop duimen voor jou en de andere die deze ronde positief gaan testen. 😃 Tis jullie ook zoooo gegund. Spannend.
Ja! Maar ik denk dat deze ronde niks word, geen idee waarom maar zo n gevoel heb ik, weinig tijd om te klusse. Vanavond een verjaardag ML pas rond 8 uur thuis en dan ga ik gelijk weg. Heb mij er al een beetje bij neergelegd dat het weinig kans heeft deze ronde had gehoopt dat mn ei al gesprongen zou zijn maar helaas was mn temp 36,7 vanmorgen dus nog geen gesprongen ei! Nou ja ik ga het zien en anders volgende maand he pendel zegt wel een posi test november