Hier de testjes van vanmorgen. Zijn binen de afleestijd genomen. Lijntjes worden steeds duidelijker ik ga cb digital op mn nod doen... oh en vanmorgen misselijk tijdens t maken en eten van een tosti.. Ga zo op zoek naar een vk om afspraak in te plannen. Hou jullie wel op de hoogte
Ik ook hoor!! Ben nog steeds wachtende op dat verdomde ei wat nog moet springen! Elke keer doet mn lijf weer wat anders *snik snik*!
Hihi kijk eens wat ik vind! Mn kv testjes van 2010!! Bekijk bijlage 355762 Vanaf 3 dagen voor nod tot aan nod dag
Heb me online aangemeld bij een vkpraktijk, wordt zsm contact met opgenomen.. @kimroy: erggg herkenbaar, leef met je mee en duim voor je♡ @mami: wooowwww nooie teste n hoor @snochy: ik vind alles best, zolang ik maar weet hoe t heet
@snoechy...18-9...tis toch echt oktober. ..hihi @mami..hopelijk snel ook zo n testen in 2013!!!! @linda; leuk je hier ook tegen te komen!! Wat betreft de naam sluit ik me aan bij mysteriousg! Wat betreft vk...mijn beste vriendin heeft dr eigen praktijk...lijkt me zo speciaal om bij haar met t mooie nieuws aan te kloppen! !!
@snoechy; kijk eens aan! hij word al een stuk duidelijker whoop whoop! @naamverzinnen; - positieve (bijna) mama's 2013 - Kletsgroep (bijna) mama's 2013 - Kletskoppen worden bijna (weer) mama 2013 - (bijna) mama kletsclub ppfff kies maar dames mij maakt het ook niet uit eigenlijk
Net zei mami zwangere kipjes...als we daar nou klets kipjes van maken? Of het kippenhok? @kimroy he kim, gezellig! jemig, kreeg me net toch een vlaag van misselijkheid! zag ook even wazig uit m`n ogen...