zou wel heel erg mazzel zijn al gelijk de eerste ronde raak maar mochten deze "klachtjes" niet van het zwanger zijn komen, dan zal het wel van het ontpillen zijn denk ik...wat kan je lichaam toch ook raar doen zeg
Pfff ontpillen is echt geen pretje, weet er alles van.. ga nooit mr aan de pil. Rotdingen! Hopelijk is t raak meid. Zit helaas nix anders op dan wachten...
Na mn bevalling heb ik misschien 2 a 3 maanden mn pil geslikt. Zou ik ook aan het ontpillen zijn? Soms vraag ik het me af?!
Hoelang geleden is dat? Mn ha zegt dat zolang je ovuleert nix je zwangerschap tegen kan gaan en volgens mij ovuleer jij wel
Vanaf uhm maart 2012 heb ik de pil de deur gewezen, mn depressie werd er erger van! Na mn bevalling rond dec -jan begonnen met slikken tot eind maart maar de maand maart stelde niks voor slikte die pil nog niet eens voor de helft! Ja ik ovuleer idd haha maar ja! Als het nou eens resultaat geeft! Hihi mn lichaam is alleen maar eigenwijs aan het doen! Misschien is het mn tijd nog niet om zwanger te worden ik wacht het en probeer het elke ronde gewoon weer Wil het zo graag he, maar meer dan wachten en hopen kun je gewoon niet. Het duurde ook 1,5 jaar voordat ik zwanger was van mn dochtertje dus wie weet gaat het weer zolang duren
Niet getuurd mami. Je mist je ei steeds.. als t deze ronde niet raak is, wat ik overingens niet hoop, zou ik aan ovutesten beginnen. Als je na een positieve test klust, zit je niet mr fout ik had precies t zelfde en ben er heilig van overtuigd dat ik door ovutesten zwanger ben. Miste mn ei telkens. Zal iig hard voor je duimen ♡
Zo meiden even niet gelezen en een paar bladzijde verder! Wauw ladys nogmaals gefeliciteerd, wat een babyboom hierzo.. Ik word alleen met de dag jaloerser. Wat wil ik het ook graag!!! Deze maand ga ik na mijn ei niet meer testen voor mijn nod. Waarom niet? Mijn gevoel zegt ( en ik ben absoluut niet gelovig) dat ik geduld moet hebben van boven.. en dat het fout gaat op de momenten dat ik het eerder test. Waarom ik dit denk? Geen idee maar dit gevoel word iedere maand sterker. . Gek he?! Hoop maar dat siepje gelijk heb en november mijn maand mag zijn...
Pendel van november? Me too we gaan het allemaal zien doom! Geduld hebben is moeilijk maar nodig in deze situatie
Ik ga duimen voor jullie! Ik ging net douchen en zag dat mijn tepels groter waren als normaal en ook heb ik ineens harde tepels...heb ik normaal nooit behalve als ik het steenkoud heb. Zelfs mijn ene ingetrokken tepel was er ineens uit gefloept haha.
Juist getest..... En de uitslag is ...... DIK POSITIEF!! Dus dan moet ik meteen na mijn pilstop zwanger zijn geraakt.. En die 2 testen 2 weken na mijn NOD waren negatief! Dat kan toch gewoon niet.. Ik ben heel blij maar neem op moment antibiotica voor mijn blaasontsteking. Zal de dokter maar bellen dalijk of ik daarmee moet stoppen. En mijn mannetje ligt nog in bed van niks wetend. Ik had ook een raar gevoel. De volle maan scheen hier ook binnen.. Dat was al een teken
Dat heb ik altijd na ei, mn tepels worden donkerder en iets groter en hard idd, jeuken soms, branden soms, haha maar helaas werd ik gewoon ongi. Toen ik zwanger was had ik het ook maar dan heviger.
Doom en mami ik duim voor jullie!!! Spannenddddd Indy van harte meid wat een geweldig nieuws. Ik zal jullie mijn details besparen.... LOL mega zwanger.
Haha snoechy genieten!! Sorry dames weer even een klaagzang van mij @mijneigenwijzelijf; ik snap hier werkelijk waar niks meer van! Ik ben gewoon weer dat verdomde ei kwijt? Vanochtend weer 36,7????? Word hier zo moe van ppff! Ik temp nu 3 dagen weer, 36,6 (9.00 uur was beetje laat wakker) gister 36,7 (7.00) vandaag 36,7 (7.00)???? Nog niet geweest denk k?? Of zou ie al zijn gesprongen? En dat mn te late temp lager was? Grrr kan iemand mij misschien even weer met de voeten op de grond zetten word hier echt moedeloos van
Nu geloof ik het pas echt. Heb een digitale test gedaan met week indicator. En dit is het resultaat ......