@Indy: whaaaaaaaa superrrr van harte gefeliciteerd meid!!! @Snochy: haha I feel you. Ik bewaar mn digitale testje voor morgen, op mn nod @linda: spannend hoor! Wachten en duimen @mami: niet weer heee denk dat je toch geweest is als je eerste temp wat later was dan normaal.. misschien toch nog een kansje dan? Duimennnn @all: gisteren midden in de nacht werd ik wakker van extreme menstruatieklachtenn, maar dan 10 x erger. De zweet brak me uit lag dubbel geklapt van de pijn en schrok me rot jooo de pijn bleef voor 20 minuten aanhouden en was daarna weer weg. Toen begon mn maag te knorren en heb ik een banaantje gepakt voor de zekerheid. Nu veel steken in mn zij en af en toe rug. Gelukkig was mn temp vanmorgen nog t zelfde (36.9) en had ik een knalpositieve test zie foto:
Wauww!!! Mijn testen worden niet knal knal. Maar me digi test zegt genoeg. Ben klaar met testen en ben nu vol verwachting tot 8 november aan het aftellen. Haha.
Ahhh meiden wat super allemaal! ! Indy ook proficiat!! Ik hiee gevoel v licht in mn hoofd.. En sinds gisteraaf pijnlijke borsten..normaal heb ik dat gelijk na ei..nu dus pas dik week later.. Voor de rest wat steken nu n dan in onderbuik. .. Pfff nog n week wachten..nu 7dpo denk ik.. Xxx
@mysterious; ja ik zou het niet weten! Ik vind et zo raar, mn temp is veel lager dan normaal?! Normaal tempte ik om 8 uur maar heb nu verplaatst naar 7.00 want mn dochter heeft besloten om rond die tijd wakker te worden de laatste tijd! Normaal voor ei om 8 uur dus 36,6 a 36,7 en na ei 36,9 a 37.... Nu 7 uur, 36,7 2 x dus of dat mn temp nou is na ei of voor ei geen idee dat weet ik pas over een paar dagen omdat ik mn tijden heb verschoven qua tempen zal ik het weer opnieuw moeten bekijken! grrr wat lastig! Ik ga zo erg aan de ovutesten!! Knetter word ik er van rotei!
Ik heb dat wel, dat als ik eerder test dan normaal het wat lager is dan normaal.. ja ja ik probeer alles uit en wil altijd zoveel mogelijk weten haha succs meid♡
Super meiden! Hoe voelen jullie je? @hier;hier moet mn ei wel zijn geweest! Afscheiding is weer creme, geen ovupijn meer en mn borsten zijn wat steviger. Komende dagen even aankijken en anders is het wel weer een kans! we gaan het meemaken! Als mn temp hetzelfde blijft dan was cd 15 mn ei en zit ik op 2 dpo. @doom; waar zit jij nu in je cyclus??
Ik voel me naast emotioneel, misselijk en pijnlijke borsten kip lekker. Ben zo trots op me baby. Voel me 100% zwanger. Zometeen naar een verjaardag, en dan me mond houden. Geen wijn. Dus ik zit zogenaamd aan de antibiotica als ze me af vragen hahaha. En de rest? En hoe voelt iedereen op het wacht bankje zich?
Haha ja snoechy! Moeilijk hoor maar wens je veel plezier en succes haha lekker van genieten en hopen dat dat je kwaaltjes blijven de komende maanden
Hier kreeg ik net voor 5 minuten weer last van extreme pijnlijke menstruatieklachten. Morgen zou ik eigenlijk ongi moeten worden, denk dat t daaraan ligt? Hoop dat t nix ergs is... Verder af en steken (ook in mn toeti), heel snel moe en erg koud (zit onder 2 dekentjes met verwarming aan. Oh en haal dingen door elkaar. Gooi troep in de makeupla en makeup bijna in de prullenbak, ruim opladers op maar niet waar ze horen etc..
Ik ben nog niet eens zwanger (denk ik) en ik heb al moeite om m`n mond dicht te houden haha Maar ik heb vandaag nog geen misselijkheid gehad, wel erge rugpijn ineens weer en zelfs een dutje op de bank gedaan vanmiddag ik zou, als het goed is, tussen 27 en 29 oktober ongesteld moeten worden...(hoop het niet ) maar wanneer en met welke test zou ik voor die tijd al kunnen testen?
Kan het groeien van je baarmoeder zijn. Ik had ook rond nod erge krampen maar die duurden niet zolang als bij jouw meid je moet je gewoon lekker ontspannen, niet teveel bij stilstaan wat je voelt
Testjes van kruivat 2 voor 5 euro zijn welgoed, de action testen dus maar niet bij iedereen. Uhm ik hoorde ook de vroege testjes van zwanger en kids volgens mij.
Als ik jouw was zou ik uitgaan van 29 oktober dus dan zou je al 4 dagen van te voren kunnen testen. Dus vanaf 10 dpo maar het beste is natuurlijk pas te testen op 29 oktober!
Ik doe mn best @mami, maar de pijn valt niet te negeren. kan dan helemaal nix doen en klap er van dubbel op de bank. Gelukkig is t van korte duur en is t snel wr weg. Hierdoor word ik vanzelfsprekend onzeker, maar probeer er ook gwn van te genieten hoor. Vandaag zijn we babyspulletjes gaan kijken en kaartjes kopen om onze ouders te verassen met het goede nieuws Ik geniet net zo goed hoor hihi..
Heb ik ook hoor, af en toe een heel beurs gevoel in mijn onderbuik. En zo nu en dan ook krampen, lijkt idd op ongikrampen. Aangezien ik dat ook bij mijn eerste zwangerschap had, maar ik me niet zo'n zorgen. Er gebeurt vanalles daar!
Las net iets over welke test en wanneer.... Ik heb Action testen gebruikt, die testte 1 dag na NOD positief. CB digitaal op NOD negatief KV gewoon 1 dag voor NOD negatief