Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Linda je kan 4 dagen voor je nod al testen (Niet iedereen test voor NOD positief, dus een negatieve uitslag zegt dan nog nix, maar je kan t wel proberen). KV2v5 was bij minder gevoelig dan de actiontesten.. Succes meid! Ik duim voor je :D

2. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Nou mijn grootste klacht vandaag is mooeeeee...loop de helecdag te gapen.en voel nu licht steekjes links in onderbuik. .
    Borstpijn begint toe te nemen! !!

Klinkt goed jullie klachten meiden.
    Lijkt me heerlijk. ..hihi als je weet waar t door komt..

Xx

3. MysteriousG

Tnx voor je reactie miepske. Dat stelt me echt gerust :)

4. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Nou dan zal ik eens wat action testen gaan inslaan en een kv test misschien :D

thanx!;)

5. MysteriousG

Spannend meid! Al onze klachten is jou van harte gegund :D hihi :p

6. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Spannend Kim!;)

Ik ben de hele dag niet misselijk geweest en vanavond op een verjaardag ineens wel...moest gewoon naar huis toe brrr:)

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zo n rare nacht gehad dames! Ik ben 2 keer wakker geworden met behoorlijke krampen! Temp is hoger vandaag dus conclusie; ik denk dat ik mn eisprong gister had of de 17de dus cd15 ppff wat een gedoe zeg! Ik hou het op 1 of 2 november nod:D hopelijk heeft de pendel gelijk:p

8. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    @Mami22..mmm..heb je wel goed geklust dan?

Ik had vanmorgen tijdens n gezellig moment met vl last van steken in onderbuik...beetje zoals je wel eens steken in je zij hebt..maar dan lager...
    Heel vervelend. .

Vandaag vertrekt mijn vriend al richting Schiphol om morgen naar Curaçao te vliegen. ..dus 1, 5week alleen. ..en dan hopelijk niet ongi als ik richting Curaçao ga...

Fijne zondag meiden! !

9. Indy87

Indy87 Lid

3 sep 2013
    39
    0
    0
    Ik ben verkoopster bij het kruidvat
    Limburg
    Allemaal bedankt voor de proficiatjes :)
    Kan het zelf nog niet geloven. Ga morgenvroeg meteen de ha bellen voor bloedafname :)
    Ben al 9 weken...
    Gaan het vertellen op de verjaardag van mijn vriend in november..
    Weet alleen nog niet hoe. Iemand een leuk ideetje?

@mami. Goed klussen he :):) hopelijk komt je pendel dan uit!

10. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Lieve meiden als jullie met kV testen geen paniek de 2e streep komt echt heeeeel laat pas (wel binnen 5 min hoor) ik doe geen testen meer omdat ik elke keer zowat een hartaanval krijg ervan hahaha.

Ik voel echt dat me baarmoeder zich klaar aan het maken is voor baby. Steekjes, opgezette buik, veel plassen, moe heeeeel moe, misselijk, auw boobs. En eten stinkt bah.

Mami ik hoop dat je 1-2 november posi mag testen zou echt wauw zijn. Ik duim heeeeeeeeel hard en strooi met geluk hoop en liefde. Catch it if you can..

Xxxx

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @kimroy; nou niet echt! Gisteravond even gesext maar ja of dat nog zin had? Als gister mn ei zou zijn en anders cd 12 en cd 15 mn ei! Dus kleine kans denk ik:(

Hoop dat je lekker zwanger naar cura gaat:D

@indy; wauw echt super meid:) 9 weekjes alweer! Je zal binnekort een mooie echo krijgen dan:D

@snoechy; ja hoop het ook dat die pendel uitkomt maarrr denk het niet! Heb het gevoel dat het ewoon niet raak is deze ronde "again"!! Maar we gaan het zien he:D

*gevangen hoor snoechy:p*

@mysterious; hoe is het met jouw meis? Ng veel last gehad van die vervelende krampjes?

12. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Mys ik heb jeuk down there. En het brand een beetje. Heb jij dat ook?
    Ik ben bang voor een blaasontsteking....
    Huisartsenpost vinden het niet nodig dat ik langskom.

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kan ook schimmelinfectie zijn. Je kan zalf kopen bij de drogist? Dan gewoon 2 x daags op smeren niet inbrengen. Ik had daar zeer veel last van in mn zwangerschap door die hormoontjes.

14. Indy87

Indy87 Lid

3 sep 2013
    39
    0
    0
    Ik ben verkoopster bij het kruidvat
    Limburg
    9 weken jah... Vanaf morgen al 10 weken En ik heb gewoon niks gemerkt.. Begrijp niet hoe dat kan zoiets.. Wel wat pijnlijke borsten maar verder helemaal niks.
    Mijn eerste echo zal ik snel hebben :):)

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wauwie! Mooi hoor! Geniet er maar lekker van straks, lekker naar je kleine spartelaartje gluren:D

16. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    @Kim
    veel plezier meid!:)

@mami
    wij zijn gewoon nu aan de beurt!;)

Nou, zere tepels en naar dromen kan ik nu toevoegen aan mijn "klachten"lijstje;)

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook snel lindaatje:D wachten wachten wachten uumhff!

18. MysteriousG

Hiii girlzz, wat heb ik heerlijk geslapen zeg :D met mij gaat t goed vandaag. Nergens last van. Wel beetje moe, maar dat is normaal :) vandaag op mn nod cb digitale test gedaan met als uitslag zwanger 2-3 :D zie fotoalbum. dat was voor manlief wel ietjes meer bevestigend, want hij kon t niet geloven haha :p

Morgen word ik gebeld door een ander vkpraktijk om een afspraak te maken voor een intake en echo.ik krijg waarschijnlijk in week 8 mn echo :D kan niet wachtennnnn

19. MysteriousG

Aiiii klinkt idd als een schimmelinfectie.. ik heb t paar jaar terug ook een x gehad door o.a. hormoonveranderingen. Kreeg een tabletje en een zalfje van de ha en weg was het :) ik hou t sindsdien goed schoon daarbeneden door na elk boodschap me te wassen daarbenden met water. Voel me altijd lekker vris en nooit mr last van gehad!!
    Sterkte ermee meis. Je kan de zalf trouwens ook zelf aanschaffen. Kruidvat heeft er eerntje in eigen merk ;)

20. MysteriousG

Wauuuwwwwiiiii superrrrr:Dgeniet ze meid;)

Deel Deze Pagina