Hoe voelt innestelling pijn??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MysteriousG, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Toppie myst!! Prachtige test:D nu lekker genieten van het wormpje in je buik:D

2. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Schoonhouden doe ik wel... maargoed geeft niks ik bel morgen wel eventjes met de huisarts. Wil het toch goed hebben down there.

Ik heb uitgerekend maar ik ben waarschijnlijk iets langer zwanger dan mijn banner aangaf.
    Vanaf 20 september tot nu = zie banner

@Mys prachtige test :D. heerlijk he :$ .
    Hoop dat jij snel mag voor je vk en echo :D.
    Ik krijg waarschijnlijk eerder een echo omdat ik met 12 weken een miskraam heb gehad 2 jaar geleden...

Heb me eerste buikfoto gemaakt.. lekker plat nog :D en dat ga ik elke week doen haha.
    Ging op de weegschaal staan en die loog er niet op (grrrr) 76 kilo... k dacht dat ik nog altijd 70 woog (shameeeeeeeee) maar ben niet dikkig ofzo gewoon iets steviger. Met een (nog) platte buik :p.

Hoe is het met de dames op het wachtbankje?

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @snoechy; ik kreeg idd ook eerder een echo, eerste was al met 6 weken.

En je gewicht...... Dit is nog maar het begin haha ik begon met 64 kilo en eindigde met rond de 90 kilo! Hield wel extreem veel vocht vast hoor! Gelukkig ben ik weer gekrompen naar 66 kilo hihi!

Hoe het hier gaat;
    Ik heb me toch een verschikkijke stekende buikpijn brrr word er niet veolijk van, werd er gister nacht al wakker van! Dus ik denk dat mn darmen in opstand zijn?! Verder heb ik geen idee eigenlijk wanneer dat ei is gesprongen enuh..... Ja hihi ik zie wel waar het schip strand bij mij:D

En de rest van de wachtbankers?

4. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Nou ladies mijn wachtbank nus alsvolgt vdaag..
    Vmorgen tijdens seks dus pijn in linkerkant onderbuik...verder vdaag pijn aan onserrug en nog altijd met vlagen steken/krampen..en ojaa vergeet de auw boobs nie...

Mn vriend gedag gezegd en meteen een mega emo aanval...ff lkkr gejankt en nu gaat ie weer...hihi.
    Toch lang tien dagen van elkaar....

Nog prcs n week geduld hebben tot uiterste nod....lllaahaaanngg vind ik het!!
    @snoechy; leuk dat idee v de buikfotos!!

5. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk en goed om te horen dat het allemaal zo goed gaat met de zwangere mama's in spe :D Indy gefeliciteerd meis het is je van harte gegund, geniet van je zwangerschap. Kigali zelf vanaf morgen beginnen met ovu testen. Volgens berekeningen zou ik aankomende zaterdag mijn ei moeten gaan krijgen maar wil dit x niks missen ;) hoop ook zooooooo dat ik gauw met de mama's in spe mee kan praten. Ben zoooooo jaloers :)

6. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Ik moet dus ook nog een week wachten en hou het nog maar net vol haha:D
    Vannacht vreselijke dromen gehad, leken wel nachtmerries en daarna een mooie droom dat ik zwanger was...jammer dat ik wakker werd:p

7. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik hoop voor een mooi knaltest meis :) zou wel leuk zijn gelijk raak in de 1e ronde hihi

8. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    ja durf het bijna niet te hopen...zou wel helemaal te gek zijn:)

9. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@de wachtende meiden: ik duim voor jullie op een positest ♡

@linda: ik had een dag voor mn poditest gedroomd dat ik een poditieve test in handen had :$

@all: hier vandaag wr rond dezelfde tijd voor 5 minuten gigantische pijnlijke krampen. Moest er bijna van janken zo pijnlijk was t :$ maar goed t is voorbij en ik ben wr blij :D

10. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    nou laten we hopen dat mijn droom dan hetzelfde zal betekenen.:D

11. MysteriousG

Hoop t voor je meid :D

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh bah wat vervelend die krampen! Denk maar dat je kindje ruimte aan het maken is om te groeien:D

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lindaatje; hopen dat je droom uitkomt! Toen ik zwanger was droomde ik ook dat ik zwanger was, ik liep met een dikke buik en moest mij verstoppen voor iets, hele rare droom was het maar was me wel bijgebleven!:D duimen!!!

@hier; buikpijn is weg!! Phoe wat een verademig, dacht misshien heb ik een blindedarm ontsteking maar uiteindelijk bleek het diaree te zijn:) verder steken in mn borsten en moe?! Heb vanmiddag van 3 tot 5 geslapen met dochterlief! Raar lijf? Of misschien toch een schot in de roos deze ronde:p *droomt even*

14. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    ;)thanx mami en mysterious

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb weer even een pendel aangevraagd:D even kijken of hetzelfde uitkomt hihi!

16. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    oh haha ik ook!:D

17. MysteriousG

Spannend mami! Kan niet wachten tot je nod hihi :D temp je nog steeds? Misdchien kan je een eventuele innestelingsdip detecteren :D

18. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook vanaf vandaag weer ovu testen. Op naar de nieuwe vruchtbare ronde!!

19. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben toch maar weer gaan tempen! Ja misschien wel hihi maar heb altijd rare dipjes meestal rond 6 dpo! Altijd weer hetzelfde dus ja kan er geen soep van eten denk ik! Hij moet dan gewoon mooi hoog blijen dan word et spannend:D we gaan het zien myst:p maar heb er een hard hoofd in! Ik denk toch dat mn ei gister is geweest. Gisteravond nog even gesext maar ja of de zwemmers het nog gehaald hebben? Geen idee, daar kom ik over 2 weken achter:D

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend doom! Hopelijk decteer je snel je ei:D

Deel Deze Pagina