@mysterious; fijn dat je een leuke vk heb gevonden! spannend, hopelijk gaat de tijd een beetje snel en kun je lekker naar je kleine mensje gluren
Hou de kruik niet tegen mn buik aan, durf ik niet...Maar ik heb zo'n koude klompjes, hou hem lekker tegen mn voeten aan
Ik ga even naar de wc (again) en dan zal ik het topic openen en hier de link plaatsen . Super leuk. Heb trouwens steekjes in me muts (auwieeeee) en een half uur geleden giga steken rechts in me baarmoeder AUWIE ! Weet niet wat dit is hoor ben er bang van. Verder geen menstruatie klachten geloof ik... Slijm is mooi dik, ruikt niet gek, plassen 100x per uur lijkt wel . En heb het bloedheet in tegenstelling tot alle andere hier hahaha. *strooit met warmte en geluk nogmaals* Tot zo meiden :d . XXX
Juist ha geweest.. Bloeddruk wat aan de hoge kant. Al 3 kilo bijgekomen. Vanavond krijg ik de uitslag van het bloed. 3 testen positief en toch superzenuwachtig voor de uitslag. Ik kan het nog altijd niet geloven.. Super gewoon! En voor de rest iedereen goed blijven klussen he! Jullie zien het aan de rest van de zwangeren hier.. Geef niet op! Jullie tijd komt ook ik wens jullie ook alle geluk ladies!
iemand ?? zaterdag / zondag is mijn nod .. ik wil zondag pas testen . ik had vanmorge een vol gevoel in me onderbuik een drukkend raar gevoel en nu steken krampen in me "anus"vagina "iemand die dit herkent .. ik iedergeval niet duim duim wil zooo graag morgen testen maar durf niet