Hallo mariposa Ergens is ook een (gesloten) topic met welke symptomen op hoeveel dpo. Ikzelf heb vanaf twee dpo klachten. Heb zoals je hier eerder kunt lezen vandaag wel getest met een ovulatie test. Deze reageert al op kleine hoeveelheden HCG. En die was al positief. (Donkerder streepje dan met eisprong) Maar heb pas 10 aug NOD. Dus kan nog niks zeggen. Als je via Google zoekt vind je ook veel antwoorden. Succes!
Joanne, wil geen partypooper zijn maar je ovutest is verre van positief. Daarbij ga er nou ajb niet vanuit dat als IE wel positief is je zwanger bent. Ik had bij mijn nod vaak genoeg een positieve ovutest en was toch echt niet zwanger. Begrijp mij niet verkeerd want ik gun het iedereen en hoop voor jou dat je rond de 10e een positieve zwangerschapstest hebt. Ook de andere dames succes en hopelijk snel zwanger.
Ff een update: Geen sypmtomen van ongesteldheid tot nu toe.. Verder ben ik na al dat gejank van vanmorgen ontzettend moe en heb last van hoofdpijn
@mysteriousg; ach meid vervelend hoofdpijn jakkes.. Geen symptomen van ongi is goed Hier zijn de kwaaltjes licht aanwezig, zwaar gevoel onderbuik beetje zeurend, tepels iets gevoelig, witte afscheiding, en moe heb ff bij moeten tanken vanmiddag.. Dus ja! Hihi nog 7 dagen te gaan.
@MAMI ohhh dan wordt het nog heel.spannend! Ik mag donderdag op zijn vroegst testen..dat is mijn NOD datum. Het zijn echt trekjes geen krampjes..Maar ik probeer rustig te blijven... Dank je voor je reactie! En nu ga ik heel hard duimen...duim duim duim
Heey Jane, Zoals je ook kan lezen is bij mijn eisprong de teststreep nog veel lichter. Ik heb nu dus meer HCG in mijn lijf. Dan LH bij mijn LH piek. Ik weet zoals je ook kan lezen , dat het geen betrouwbaar bericht is dat deze ovutest nu duidelijker is dan bij mn eisprong. Ik zocht alleen een verklaring voor mijn misselijkheid en andere kwaaltjes. En die heb ik nu. Maar inderdaad geen bevestiging dat ik zwanger ben. Dat zal alleen een zwangerschap test na mijn NOD kunnen aantonen. Dus volgende x even goed lezen voor je commentaar levert
Op je teentjes getrapt?? Ff beter lezen, ik zei toch dat ik hoop dat je zwanger bent.. Maar goed even gemarkeerd in je eigen reactie, zegt genoeg. Gefeliciteerd dan maar hè
Hcg maak je aan zodra de bevruchte eicel in de baarmoeder aankomt. Dit wil niet zeggen dat deze levensvatbaar is en wil ook niet zeggen dat deze zich goed innesteld. Hcg en LH hebben zelfde moleculaire samenstelling. En LH maak je alleen aan om een eitje te laten rijpen en daarna te laten springen. Dus moet het nu wel hcg zijn... of ik ben een wereld wonder met twee eisprongen binnen 28 dagen. (Bij langere cyclus is die afwijking in ritme wel mogelijk) En ziekenhuis bezoek heeft uitgewezen dat ik dan wel een lage LH piek heb. Wat dus een lichte streep geeft op de testen. Vlak daarna toch mn ei vrij komt. En zoals ik eerder heb gezegd ga ik er nog niet vanuit dat ik zwanger ben. Maar weet ik nu waar de kwaaltjes vandaan komen. Dus als je mij wilt feliciteren mag je dit doen nadat ik een positieve zwangerschap test heb. Nadat iedereen mij feliciteerde heb ik nogmaals gepost dat deze positieve ovu test nog niks zegt. Ik weet ook heus wel dat je pas echt zwanger bent als je menstruatie uitblijft en je een positieve test in handen hebt. (Enkele uitzonderingen daar gelaten) Dus ja ik was op mijn teentjes getrapt en nog steeds door je manier van commentaar leveren. Terwijl je de inhoud van mijn berichten duidelijk niet goed begrepen hebt.
Tnx meid, heb een dutje gedaan en gaat nu veel beter. Ben nog wel erg moe dus ga zo richting mn bedje denk ik.. Ik hoop voor je op positieve kwaaltjes nog een weekje volhouden! Wij wachten met he mee
Goed dat het weer beter gaat! Hoofdpijn hebben is vreselijk heb zelf vaak last migraine! Brrr NIET LEUK! Ik hoop ook op wat positiefs! net met het douchen zag ik dat mn pigmentvlekken rond mn navel donkerder zijn geworden. En nee ben er niet mee in de zon geweest en mn tepels branden weer een beetje. Ppff morgen nog 6 dagen wachten
Ik heb inderdaad ook sinds vorige week het constante gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik werd er zo onzeker van! Vind het wel fijn om hier te lezen dat andere een soort gelijk gevoel ervaren en ook echt zwanger zijn. Stelt me toch weer iets meer gerust!
Ik klapte een week voor mijn posi test ineens dubbel van een flinke pijlscheut onder in mijn buik. Duurde tien seconde ofzo en toen was het over!
Hoi bakulgirl, welkom Spannend he!? Wanneer is je nod en wanneer ga je testen? Ben benieuwd en zal ook voor jou duimen
Ik ben toch echt reuze benieuwd meid wat duurt t wachten toch lang zeg, maar wacht geduldig met je mee *duim* *duim* *duim*