Wie owh wie heeft er voor mij een plaatje waarin getekend staat hoe hoog je baby nu ongeveer moet liggen? Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Zon vrouwen lijf met van die lijntjes vanaf haar schaambot. Bedankt!
jij zegt; hoe hoog 'nu' ...Wanneer is 'nu' bij jou dan? Hoeveel weken? Even googelen op baarmoederstand helpt wel eens
Ik ben nu 11 weken, Ik google me rot maar helaas ik kan niet vinden wat ik bedoel. bij baarmoederstand krijg ik alleen maar paginas die vertellen hie hoog je baarmoedermond ligt tijdens je cyclys...
Is ook bij iedere vrouw anders... Bij de een komt ie snel boven de navel, en bij de ander echt pas weeeeken later. Verloskundige is enige die je kan vertellen hoe hoog die echt ligt, en of het een beetje klopt.
Kan je wel vertellen dat ie met 11 weken nog net achter je schaambot ligt... zo rond 12-13 weken begint ie er bovenuit te piepen...met 20 weken zo in de buurt van je navel en ik ben nu ruim 25 weken en nu zit ie tot bijna helemaal bovenaan (loop voor op groei en tweede kind) Verder hangt het er ook een beetje van de vorm/ligging van je kind af... zo is mn buik niet altijd even bol/hoog, soms heb ik veel "lege" ruimte onder en soms boven plaatje klopt als ik naar mn eigen buik kijk niet helemaal...
Dus met de angelsound moet ik gewoon half op het schaambot zoeken? Ik durf nl te zweren dat ik de kleine hoor bewegen in het vruchtwater maar dat zit een stukje boven mijn schaambot..aan de rechterkant, langs de navel maar dan wel lager.. links op de zelfde plek hoor ik die geluiden nl niet. Ik weet van de laatste echo dat t ukkie zich rechts heeft ingenesteld... Is het dan niet d ebaby wat ik hoor? Dat het me darmen zijn geloof ik niet want ik hoor het echt alleen daar...trappel en golfbewegingen... T kan natuurlijk ook mijn hoop zijn
Kijk zeeuwsmeisje! DAT bedoel ik! Bedankt! Gezien die tekening zit ik denk ik toch wel op de juiste hoogte te luisteren en is het idd mijn ukkie!