personelijk voel ik mijn ei altijd op dag 13.. ik voel flinke steken en net of ik ongi kan worden.. in het begin na het stoppen met de nuva-ring was het vrij erg maar nu voel ik het flink maar daar blijft het bij het kan een paar uur duren t/m 1 dag kwa gevoeligheid en pijn. xx
hoi, vorige maand toen ik mn ei kreeg voelde ik mij die dag best wel wat ziek stond de tollen op mn benen, had maagzuur en kon geen eten zien was ook eg moe heb de hele dag onzetten zere krampen gehad en het gevoel dat ik een bal in me had zitten had echt moeite met opstaan en lopen dat heb ik 1 dag gehad tot aan mn regels heb ik bijna constant een zeurderig gevoel gehad in mn buik (links) toen mn regels e waren heb ik een paar dagen geen last gehad van mn buik ik merk nu hoe dichterbij mn ei is des te meer ik weer last krijg van weer diezelfde klachten het is makkelijk je ei te voelen maar ik vind het verre weg van prettig op deze manier bah.. nou ja..je moet er wat voor over hebben hè haha..
Deze keer nog nergens last van. Enkel de afgelopen dagen was kleine steekjes gehad onderin maar niet zo extreem als de vorige keren.... Zou het een goed teken zijn?????
Daar heb ik nu ook last van mama1979. Sinds gisteren lichte steekjes en krampjes.. Ik geloof dat we weer een beetje gelijk opgaan . Verder heb ik namelijk ook nergens meer last van. Nu maar hopen dat het een goed teken is voor ons.
Ik heb mijn ei in de eerste ronde gevoeld. Een stekende doffe pijn. Heel moeilijk om uit te leggen. Dat was ook voor het eerst in mijn leven dat ik een eisprong heb gevoeld. Daarna niet meer. Ik heb er toen een hele avond last van gehad. X Linda
Ik denk het ook, spannend hè. Iedere maand neem ik me weer voor om er niet te veel aan te denken en het 'vanzelf' te laten gaan. Maar doordat ik iedere keer zoveel klachten heb kan ik er niet omheen Deze keer zijn de klachten er niet en nu denk ik weer dat dat misschien wel een teken is... Vorige maand kreeg ik op dag 14 al klachten en die hebben tot de ongi aangehouden, de totale lengte was toen 40 dagen! Laten we hopen dat het feit dat ik nu geen klachten heb, een goed teken is.. Heb maar 1 goed voornemen voor 2010, maar helaas hebben we dat niet helemaal in de hand. Hopen op veel vruchtbaarheid in 2010 voor ons allemaal!
Ik heb er ook altijd erge last van hoor, weet dan ook precies dat het gesprongen is! echt waar! Pijn is dan direct weg. Echt een stekende pijn, vorige keer was ik er zelf een beetje ziek van, hier altijd op dag 16. Ik heb voor de geboorte van mijn zoontje nooit gemerkt, maar daarna voelde ik hem dus altijd.
Ik had me vorige maand ook voorgenomen er niet meer zoveel mee bezig te zijn, maar mij lukt het ook niet . Het is inderdaad wel spannend.. vooral omdat het nu weer anders loopt dan vorige maand. Nu maar hopen dat ik niet zoveel klachten krijg als de vorige maand voordat ik mezelf weer gek ga maken . Dat is ook mijn enige goede voornemen.. nu maar hopen dat het eens een voornemen is wat lukt!
Laten we samen afwachten, volgens mij hebben we dus rond dezelfde tijd NOD. Maar als de ongi komt laat hem dan maar eerder komen dan de 22 jan. dit is nl gebaseerd op de langste cyclus van 40 dagen. We houden elkaar op de hoogte! groetjes!
Dan hebben we idd rond dezelfde tijd NOD. Hier is het rond 23 januari. Dat is ook weer gebaseerd op die 31 dagen, dus van mij mag het ook korter mocht het niet gelukt zijn . Veel succes en ik hou je op de hoogte!